zondag 12 februari 2012

Attentie voor alle bloggers!!! Google Connect verdwijnt. update onderaan!

Even geen scrapsel nu, maar een zeer dringend bericht voor de één zal het niets uitmaken de ander zal denken...nee wat nu!!
Heb net bij Marian gelezen dat Google Connect per 1 maart a.s verdwijnt, dat houdt in dat je je volgers niet meer kunt zien of niemand meer kunt volgen.Je kan nu een link plaatsen Linky followers.
Dus heb ik een nieuwe link geplaatst op mijn blog,( rechts bovenaan, Linky Followers) als je me wilt blijven volgen klik er dan op en maak er zelf ook eentje aan zodat ik jullie terug kan volgen,zou het erg jammer vinden om jullie op deze manier uit het oog te verliezen.
Ik hoop dat dit berichtje als een lopend vuurtje rondgaat, zodat we niets hoeven te missen..
Het onderste gedeelte van de tekst is overgenomen van het blog van Marianne.
Iedereen die mij wil blijven volgen moet zich dus daar aanmelden in het nieuwe volglijstje. Dit zal ik ook weer doen bij de mensen die ik wil blijven volgen.
Ik zou zeggen kopieer en plak dit naar je eigen blog voor je het weet is het 1 maart!
Liefs Dora


Ps er komen berichten dat het alleen de non bloggers betreft, toch laat ik het even staan, iets achter de hand hebben kan geen kwaad!!

7 opmerkingen:

Fia zei

Dankjewel Dora....bij welke gadget plaats ik dit????

groetjes Fia

Renate zei

Voor alle non-blogger activiteiten komt dit te vervallen, maar niet voor de blogger activiteiten. Er is niks aan de hand. Nieuwe privacy regels.

Julie Tucker-Wolek zei

Hi love... from what I have understood on this... it's only for NON-blogger users (Typepad, wordpress, etc) that will lose the ability to have the follower button on the side and to have the blogs update... hmmmm will have to check into this some more...thanks!

Marian zei

ja, joh..ik schrok me ook naar..Ik heb het ondertussen op diverse blogs gelezen, en weet nu ook niet meer of ik het geloven moet. Ik zie hierboven dat Renate en Julie er zeker van zijn dat er niets aan het handje is..Poeh, gelukkig maar.Ik neem dus alles maar met een korreltje zout..


:D

groetjes,Marian

marijke zei

het klopt niet is alleen geldig voor non bloggers niet voor ons

Marjolijn van Elsberg zei

Ik heb eens zitten zoeken maar kan er niks over vinden, ik laat het maar even zo. Ze zullen ons vast via de correcte weg inlichten als dat zo is. Toch bedankt voor de mededeling.

Kirsty Vittetoe zei

How beautiful!!!!!