vrijdag 5 juni 2009

1st Annual 2 Sketches 4 You Ultimate Card Showdown, sketch #1


Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de eerste sketch in een reeks van 4 bij 2 sketches 4 you. Ze bestaan een jaar en dat wordt gevierd. Maar ik wilde de sketch toch wel maken.
Het is een beetje op het nippertje, maar deze week was ik regelmatig de hort op. Gelukkig nu een rustig weekend voor de boeg, en drie keer raden wat ik ga doen.....scrappen, scrappen en ja voor de verandering nog maar eens scrappen.
Ik moet er snel vandoor, de boodschappen doen, en dat hopenlijk voor de bui.
Ik wens iedereen alvast een fijn weekend!

15 opmerkingen:

Ingrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi met al die roosjes.

Martha zei

Heel mooi Dora!! Prachtig en helemaal mijn stijl met vlinders en roosjes!!
Heb je al gezien dat ik een link naar je heb? Heb nl. ook een canvas gemaakt, vond dat idee zo leuk om dat om te keren.
Groetjes en fijn scrapweekend!!
Martha

Joke zei

Wat heb je weer veel tijd aan je kaart besteed en het resultaat mag er weer zijn. Heel erg mooi.

Wendy zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
anja curvers zei

Wat een mooi kaartje zeg.

~amy~ zei

dora, what a gorgeous take on the sketch!!!!

Bizzy @ home zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt, die roosjes zijn zo lief!
Groetjes Renny

Monique zei

Mooie kaart!
Lieve roosjes en ik vind het bedeltje super!

gr.
Monique

Laura Davis zei

Very pretty! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura & Kazan

~Lori Roop zei

Gorgeous gorgeous flowers! TFP!

scrapdictive zei

Ik vind het werkelijk een fantastische kaart geworden. Leuk, die pareltjes e.d.

Toodles,
Jo

Kim Sonksen zei

I am loving all the elements
Thanks for taking part in the UCS

Nicky zei

helemaal kwijl-geweldig! ik blijf die roosjes van jou super vinden. gewoon je hele stijl is wel mijn smaak hoor!

cnelson zei

very pretty!!

Latisha zei

so pretty!