woensdag 29 juli 2009

Helemaal los met inkt


Daar had ik nou weer eens zin in! Toen ik deze sketch zag van 2S4Y wist ik meteen wat ik ermee wilde doen! Ik ben in de plaatjes doos gedoken en de foto van Ally Mc Beal en Billy eruit gevist, deze foto heb ik gemaakt van de tv. Vond het zo'n mooi plaatje, dus tv op pauze camera gepakt en zo gedaan. Heerlijk knoeien met inkt en veel vooral veel roosjes!
En dan even iets anders, ik heb een paar awards gekregen, en wil mij even verontschuldigen aan de mensen die ze aan mij hebben gegeven, ik zal ze eerdaags even plaatsen en uitdelen. Maar aangezien het gaat om 15 nieuwe blogs.....phoehee dat zijn er nogal wat, ik heb inmiddels een lijstje gemaakt en moet er nog een paar,als dat is gelukt dan kom ik mij hier meteen melden. Maar ik ben ze dus echt niet vergeten hoor!
Ik ga even het huis door sprinten en dan straks even de markt over en boodschappen doen, het is er heerlijk weer voor!
Met de nieuwe site gaat het overigens goed er zijn al verschillende reacties om in het DT te komen en er zijn ook al volgers. Erg leuk!
Fijne dag allemaal!

19 opmerkingen:

Carina zei

Dear,Dora!
I LOVE it.Its so cute!

Hugs from me to you!

Daniëlle zei

Prachtige kaart en wat een superleuk effect met die blaadjes rond de bloemen!!! Ga ik ook snel een keer na-apen ;-)

Nicky zei

prachtig kaartje!

Angèle zei

Prachtig Dora!

Angèle zei

Dora, als je me je via mijn e-mail je adres laat weten dan stuur ik je een paar katoenen plaatjes toe.

Liefs, Angèle

liszha zei

Dit is weer een WOW moment. Ik ben helemaal weg van deze kaart. Als je niet minimaal in de top 5 zit gaan we staken ;-).
Ik vind hem zo mooi, zo romantisch en dat jij die foto van de tv hebt genomen geeft er een extra dimensie aan.
Super de Puper!

~amy~ zei

whatta wonderful take on the sketch Dora...such a gorgeous card!!

Ilonka zei

Helemaal te gek! Supermooi.

Groetjes Ilonka

Michele Kovack zei

Very pretty!!!

Lenet zei

Wauw Dora prachtig kaartje weer geworden.
lekker dat het zo goed gaat met jullie nieuwe site.

Anoniem zei

i love this design it sso chic

Kliri zei

Gorgeous card!!!

natacha zei

heel mooi kaartje dora
mooie stijl ook
groetjes natacha

Ann zei

wat he je dat apart gedaan Dora, helemaal leuk!!

anja curvers zei

Wow dit kaartje is echt prachtig mooi Dora, geweldig bedankt voor het meespelen bij 2sketches4you.

zgagi zei

I love your card. It's so soft and romantic

Laura Davis zei

Stunning! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

Amy C zei

Wow Dora, this is STUNNING!! I love the beautiful image in the oval as well as the flowers and pearls and the lace trimmed edge. Fabulous!!

Alexandra zei

De eerste keer dat je een kaart liet zien met deze foto vond ik hem al geweldig, Bij deze kaart is het ook weer top, prachtig.