zondag 23 augustus 2009

Geweldige eerste dag gehad


Ik heb echt genoten gister in het zwembad. Dit is ook een vast groepje voo rmij, en ik zal al zeer spoedig alleen kunnen werken. Erg leuk om de kinderen al vooruit te zien gaan na een uurtje zwemles. Kortom ik heb het heel erg naar mijn zin. Maandagmag ik weer 2 uur, nu al weer zin in.
Gister voor ik weg moest ben ik begonnen met de sketch van Dutch Card Lovers, een leuke sketch wederom, de dames weten je wel uit te dagen. Dit papier had ik al een tijdje liggen, vind het enorm mooi papier, maar elke keer als ik het wilde gebruiken, dan liep ik weer vast. Maar ok, dus enthousiast begonnen en bijna klaar voor ik weg moest, laat alles liggen en kom thuis is mijn middelste balk teveel naar rechts....ach ja en toen ik terug kwam was er niets meer aan te doen. Helaas het is niet anders en het is handwerk, maar desondanks ben nik erg blij met het resultaat van de kaart. Vandaag houd ik een heerlijke rustig dag, ik ga aan de scrap, eens kijken of ik vanmiddag het forum weer op kan....want ik ben verbannen;)
Nee het staat er echt zo. Waarschijnlijk is er een spamrondje gedaan, en al van dat eruit gegooid, en ik erbij. Ik kan niet eens meer als gast meelezen ook niet via een andere pc. En normaal ga ik altijd in de ochtend en in de avond even een rondje bloggen/forummen etc...maar het zit er niet in.
Geniet van de mooie zondag, het is hier heerlijk weer!

17 opmerkingen:

liszha zei

Wat een droppie van een kaart en dat van die balk had je niet moeten zeggen want ik had het helemaal niet gezien en ik had de foto nog wel aangeklikt!
Ik wil de DCL uitdaging ook nog doen. Nu ik die mooie van jou heb gezien heb ik er helemaal zin in.
Hugs,
Lisette

Ann zei

Fijn Dora dat je eerste echte dag j zo goed is bevallen en je nu lekker op je plaats bent. Wat raar van het forum misschien ff Petra mailen anders als het vandaag niet lukt om op het forum te komen. Je kaartje vind ik leuk hoor nix mis mee

groetjes Ann

Ellen zei

Wat een schattige kaart Dora en het papier is idd erg mooi.

Groetjes Ellen

Lenet zei

Prachtige kaart weer Dora.Lekker dat het naar je zin hebt in het zwembad.
Ik hoop dat je snel weer op het Forum kunt komen, als jeeen ban hebt kun je inderdaad helemaal niet meer op het forum komen. ik hoop voor je dat het weer snel in orde wordt gemaakt.

Teresa Kline zei

what a cute card, your coloring is stunning!

enjoy *~*

~amy~ zei

wow Dora...your card is absolutely gorgeous!!!!!

Have a fabulous week!

Laurel zei

So adorable and such fantastic coloring.

Trudy zei

Wat een schattige kaart Dora!
Groetjes Trudy

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Dora,leuke stempel,heel mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Julie Tucker-Wolek zei

Soooooooooooooooooo BEAUTIFUL! :):):):):):):):):)

* Daniëlle * zei

Wat een schattig kaartje!
Fijn dat je eerste werkdag zo goed is gegaan zeg. Zal een heerlijk gevoel zijn voor je...

Ilonka zei

Leuk dat je zo.n fijne dag gehad hebt en je kaartje is weer een dotje!! Niks mis mee.


Groetjes Ilonka

Nicky zei

superleuk kaartje, niet over twijfelen hoor!
en ik denk dat je verbannen bent omdat je ze de oren van de kop kletst! houd moed, komt goed!

Wendy Schoonhoven zei

O die is leuk zeg, supermooie kaart heb je ervan gemaakt. Bedankt voor het meedoen. Groetjes, Wendy.

Anneke Wijers zei

Oh, wat is dit een leuke kaart!!!!!!!!!
Ik vind de kleuren zo mooi bij elkaar.

Unknown zei

Mooie kaart ook weer!

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem helemaal toppie en als je niks gezegd had van die middelste balk was het me niet eens opgevallen.;)) Heel leuk gedaan ook zo met die tekst.Super!

Groetjes Rosalien