maandag 21 juni 2010

Through the eyes of a child




Dit ben ikke voor degene die dat nog niet hebben gezien, op vakantie in Sauerland.
In de journaling staat een foutje, maar die is verbeterd, het is treed en niet treeDT.
Maar ik zag het toen ik de foto's aan het bewerken was. Ook is de titel op de algehele lay out foto niet zo goed te zien, het licht is te fel. Maar ik heb even een foto gemaakt van de titel, en dan nog is de titel lichter dan in het echt, maar meer kan ik er even niet aan doen. Ik ben er zelf heel blij mee, het moest licht en iets puurs uitstralen, en ik denk dat dat is gelukt.
Gister heb ik mijn neefje weer eens al model gebruikt, en ik ga zo eens kijken naar het resultaat, en ja ik heb weer te horen gekregen wie zijn liefje is;)
Verder voetbal kijken nog een paar klussen in huis en dan huppekee aan de scrap.
Fijne dag iedereen!

21 opmerkingen:

Anja zei

OOh wat weer een leuke lo.En weer heerlijk om te lezen.Je vorige berichtje was ook super!!! Fijne week.Lieve gr Anja;o)

liszha zei

Wat een dromerige LO. Helemaal mooi! Jij treedt, treed je..........pfffffffffff.......soms is nederlands niet de meest makkelijke taal.

=SANT= zei

heeel mooi!
alles klopt weer gewoon!

Anoniem zei

Dora wat een prachtig
layout heb je gemaakt
en je journaling is ook zo mooi

groetjes Lida

natacha zei

amai ik sta telkens versteld van hoe je het toch in elkaar krijgt
ziet er weer schitterend uit zeg
en die details erbij echt super
groetjes natacha

marenmat zei

Je LO's zijn echt weer prachtig!

M@ureen zei

Ohhh wat prachtig weer Dora!

Greetz,
Maureen.

Sandra zei

Wat mooi verwoord! Hoe krijg je het toch iedere keer weer voor elkaar om zoiets moois te maken! De titel is ook heel mooi bij deze layout!

Groetjes,
Sandra

Anita zei

Weer zóóoooo mooi Dora

Gr. Anita

Christa zei

mooi hoor super die zachte kleuren groetjes christa

Julie Tucker-Wolek zei

Daily, your work amazes me Dora!! I loveeeeeeeeeeeeeee that photo and the soft colors! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Laurel zei

So pretty, love the lace!

Angèle zei

Zag aan 't neusje dat jij 't was Dora! Je lo is heel mooi en puur!
Mijn gedachten gingen terug naar mijn eigen kindheid en ja (zucht) ik ben 't helemaal met je eens!

Gr. Angèle

Riet zei

Schitterend gemaakt Dora,mooi papier en details.

Liefs Riet.xx

Alexandra zei

Prachtige layout en wat een mooie foto ook. Je hebt er weer prachtige tekst bij gemaakt. De titel is ook helemaal toepasselijk, geweldig.

Inge zei

Wat een mooie liefdevolle warme LO Dora! De vorige, over je opa en oma vind ik ook al zo mooi :)

anja curvers zei

Tjemig heb ik weer even niet hier gekeken wat maak je toch veel en zo mooi. Ben ook helemaal jaloers op je handschrift Dora zo mooi. Ga zo door een genot allemaal om naar te kijken.

yyam zei

Awww...too sweet! I love how you did the titling work...with the bird...just beautiful!

Sandra1968 zei

Een hele mooie LO en ook een erg leuke foto.

Floortje zei

Puur is het zeker, zo mooi, om stil van te worden. X Floortje

scrapdictive zei

Ook alweer zo'n beauty. Als ik daar naar kijk heb ik echt zoiets van "ik heb nog een hoop te leren".
Met je journaling sla je werkelijk de spijker op de kop: daar is echt helemaal niets aan gelogen.

Toodles,
Jo xoxo