donderdag 28 oktober 2010

Boekje met jeugdfoto's
















Dit was een hele klus, maar wel een leuke.
Ik heb het boek in elkaar gezet, bekleed met stof, veel gebruik gemaakt van loonzakjes. De meeste labels kunnen eruit. Overal waar je een ukkie ziet..dat ben ik.
Voor mij een boekje van emotionele waarde, waar ik nog vaak in zal kijken.
Ik ben met dit boekje begonnen voor de val van vaders, en eindelijk nu het allemaal weer wat rustiger wordt heb ik er tijd voor gevonden het af te maken.
Fijne donderdag iedereen.

31 opmerkingen:

tanja zei

prachtig is het dora en mooie combo is het waar haal je die loon zakjes?xxx tanja

Martha zei

In één woord: SCHITTEREND! En een super mooie herinnering!
Groetjes,
Martha

Wendy zei

Wauwwwwwwwwww Dora wat een prachtig boekje heb je gemaakt

Groetjes wendy

Christa zei

jeetje wat super mooi zeg WAUW!!!! , mn complimenten hoor, ik zou dat nooit zo voor elkaar krijgen , zeker een mooi boekje om elke keer in te kijken liefs christa

~amy~ zei

this is sooooooo gorgeous dora!

xxx Myra xxx zei

prachtig!!!!!!

Cora Hoekstra zei

Dora, wat een mooi geheel is het geworden, daar ligt ziel en zaligheid in. Heb je op de tags herinneringen geschreven, dat maakt het nog persoonlijker.

natacha zei

amai dit ziet er chique uit zeg

Laurel zei

Wow truly gorgeous!

Julie Tucker-Wolek zei

Sooooooooooooooooooooo GORGEOUS!! I love love love love all the tags and the lace! :):):):):):):):):):):):):):):):):)

Lia zei

Supermooi zeg, wat een geweldige creatie!!

groetjes Lia

Marjan zei

Wow... geweldig!!Ze heerlijk romantisch ook.

Groetjes, Marjan

Lenet zei

Wauw!!Prachtig!! je bent heel duidelijk te herkennen op de foto's

* Daniëlle * zei

Wauw, wauw, wauw, wat fantastisch mooi zeg! Een heel lieflijk boekje met veel lieve details. Superschattig!

Sandra1968 zei

Wauw, wat geweldig mooi! Echt super!
En dit lijkt me inderdaad een heel leuk project om aan te hebben gewerkt.
Om op jouw vraag van de tekststempel terug te komen: de tekst staat op een clear stamp sheet van Penny Black, met de naam Bubbly.
Groetjes, Sandra

Manon zei

prachtig meid!

Boukje zei

Wat leuk met al die loonzakjes! Mooie dierbare herinnering! Wat heb je nog veel oude foto's, leuk!
Groetjes Boukje.

loes de groot zei

wow!!! wat een super gaaf album dora : )

Ilonka zei

Hallo Dora, wat een prachtig boekje, heel erg mooi. En wat een prachtige en waardevolle herrinering!!

groetjes Ilonka

Marga zei

Dit is echt zooooo ontzettend mooi! Wat een werk moet daarin zitten, ik vind hem adembenemend mooi!!!

yyam zei

Jaw-dropping goodness my friend! Stunning! Gorgeous! Fantastic! Amazing! Awesome! :)

scrapdictive zei

Zoals ik je net al mailde en in het forum heb aangegeven: ik vind 'm werkelijk helemaal geweldig. Zoooo mooi!!
'k Kan me heel goed voorstellen dat dit boekje voor jou emotionele waarde heeft met al die herinneringen...

Inge zei

MOOI MOOI!!!! Leuk ook die loonzakjes :) Ik kan me goed voorstellen dat dit een dierbaar boekje voor je is. Goed weekend!

ScrapEnjoy zei

Doortje....helemaal SUPER, dit is een prachtige herinnering, koester het......prachtig details (er is veel te zien)en met liefde gemaakt....fantastisch meis.

lieve groet Lilian xxx

Marian zei

Prachtig,Dora!! ...lekker nostalgisch, en wat een gave stempels heb je gebruikt...!

Anoniem zei

Wooowwww Dora het boek is prachtig.
Mooie kleuren en prachtige design.
Groetjes Karla

Anita zei

Hi Dora
Ben ik een weekje met vakantie en is er hier weer zoveel prachtigs te zien. Zeker je laatste project. Kan me voorstellen dat het veel emoties meebrengt om zoiets te maken en terug te kijken. Ook je andere kaartjes etc zijn weer prachtig.
Jammer dat je stopt bij Dolls. Blijf je hier lekker volgen en wie weet zie ik je in januari in Bedum.
Fijn weekend
Gr. Anita

anja curvers zei

Prachtig Dora een heel erg mooi aandenken kan me voorstellen dat je daar vaak in zult kijken.

Kitty zei

Wat een beeldschoon boekje!

Ingrid Danvers zei

Wat een ontzettend mooi boekje, Dora. Echt prachtig gemaakt. En wat een mooie herinnering.

xoxo

Riet zei

Ik kan alleen maar zeggen ,SCHITTEREND Dora.

Liefs Riet.