maandag 7 november 2011

Aimer la Vie





Een uitspraak naar mijn hart!
Gister zei mijn nichtje nog, elke dag is een feestje, waarop ik zei, liever spijt van iets dat ik heb gedaan dan spijt omdat ik het niet heb gedaan.
Hou van het leven, geniet ervan, van elke dag, elke minuut, laat je kop niet hangen.
Het resultaat een label kaart, de labels niet zichtbaar. Het zijn twee witte zakken aan elkaar, en erin zitten grote labels, om mijn verhaal kwijt te kunnen aan iemand die het goed gebruiken kan.
Liefs Dora

31 opmerkingen:

Nicky zei

oh wat mooi Dora! zucht.... heerlijk om dit op maandagmorgen te lezen, hou van het leven! deal!

Ilonka zei

mooooooi Dora en zo waar! ik knoop um in mijn oren! xxx

Mette Neele zei

What a wonderful creation :)
I've just been to Paris 3 weeks ago, so I especially love your choise of paper this time ;-)
Have a great day.

Miranda zei

Prachtig Dora !!
Wat een hoop details !!
Wauw
Gr, Miranda

Christa zei

super gaaf dora, mooi zeg die vlinders xx christa

Lynnda zei

Simply Gorgeous Dora... hugs..xoxo

yyam zei

Another stunning creation Dora! Gorgeous mix of papers and elements! :)

Anita zei

Wat is het weer gaaf allemaal Dora, zo'n bijzonder talent dat je bent.
Wat een supermooie teksten gebruik je toch altijd. Waarom vind ik die nooit.....
Wil wel eens bij je komen neuzen hoor!
Ik hou ook van het leven en probeer echt te genieten.

Gr. Anita

mandysea zei

gorgeous Dora!! Absolutely beautiful work

Lia zei

Sssssssssschitterend!!!!

Unknown zei

Gaaf weer Dora daar is die persoon vast blij mee.
groetjes,Lean

Julie Tucker-Wolek zei

This is GORGEOUS! I loveeeeeeeeeeee all the flowers and the distressing! :):):):):):):):):):):)

Maia zei

even vavaf mijn bed berichtjes zonder hoofdletter want daarvoo moet ik twee toetsen tegelijk indrukken kei lastig.
de titel van dit superwerk....een aarheid als een koe.
wat prachtig heb je dit weer zo lief voor iemand gemaakt.
we beseffen het vaak niet maar als je dag gewoon zo zijn gangetje kan gaan moet je er heel erg van genieten.
fijne week
liefs maia

Noriko zei

Hoi Dora,

Het ziet er super mooi uit.
Alles past weer prachtig bij elkaar.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Mieke zei

Whow, prachtig!

Marga zei

Oh wat prachtig! Wat ben je lekker op dreef, alles wordt zo mooi.

Anoniem zei

Helemaal waar!! Je hebt het weer prachtig verwoord. Groetjes Sylvia

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooie creatie Dora.
Echt schitterend.
En heel mooi verwoord.
Mijn complimenten.


Gr Leny Hempen

Marjolijn van Elsberg zei

Mooi!!!!! Dora!

Kim zei

Helemaal mee eens en wat een pracht van een kaart heb je weer gemaakt.
Groetjes van Kim

Riet zei

Wowww Dora,wat een schitterend kunstwerk heb je gemaakt.

Liefs Riet.

Kirsty Vittetoe zei

How could I not love this as I so love Paris and your beautiful work!

Angèle zei

Prachtig Dora! Hier heb je weer zoveel van jezelf laten zien; super!

FauveDesign zei

Mooi hoor!Bloemen,kant en vlinders kan niet mis gaan bij jou :)

Angi Barrs zei

Stunning design. Love it. :)

Kitty zei

Alweer zo´n mooitje, geweldig!

scrapdictive zei

Ronduit prachtig, Dora!!!!

anja curvers zei

Super Dora en o zo waar prachtig uitgevoerd.

Anneke Wijers zei

Wat is het weer mooi geworden.
De gedachte die erachter zit ook trouwens.
Leuke nieuwe avatar heb je.

Alexandra zei

Die kaarten van jouw zijn toch hele boekwerken he, deze is ook weer zo mooi.

Sandra1968 zei

Wauw, schitterend!