zondag 28 april 2013

Little Darlings Graphic45

Het is zo enorm leuk papier om mee te werken, en het blijft ook leuk. Maar ik moet zeggen dat ik een Graphic verslaving heb; bijna elke lijn die er is koop ik, en dan ook nog eens in grote hoeveelheden. Niet één velletje van elk papiertje, nee 6 of meer. Ik heb mijzelf nu voorgenomen het ook eens op te maken (bloos, bloos). Dus toen ik afgelopen week op zoek ging naar een leuke lijn voor mijn nieuwe boekje ben ik braaf aan de slag gegaan met Little Darlings, wat overigens totaal geen straf is.

21 opmerkingen:

Alexandra zei

Ooh, wat is die snoezig zeg, echt een perfecte babyalbum.

Mieke'S zei

Super mooi!
Je maakt prachtige creaties.
Groetjes Mieke'S

liszha zei

Wat een schatje! En zo goed bruikbaar voor babyfoto's!
Goed kraamkado!

xxx Myra xxx zei

prachtig Dora!

Boukje zei

Wat een lief album geworden!
Groetjes Boukje.

Je@net zei

Oooooh....wat ziet dat er gaaf uit, Dora, een prachtig album. Ga meteen op zoek naar mijn Little Darling papiertjes!

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Dora.
Heel mooi papier en plaatjes.

Liefs Riet.

~amy~ zei

super sweet dora!

Julie Tucker-Wolek zei

OMYGOSH!!! This is GORGEOUS Dora!! I love love love love love it!!! WOW!!

Sandra1968 zei

Wauw, dit is enorm leuk!

Laurel zei

Wow this is just so adorable!

Anoniem zei

Het ziet er prachtig uit!!!!!!! Groetjes Sylvia

yyam zei

Oooh...gorgeous work Dora!

Lynnda zei

Oh My DOra/.... Loving the mini so cute and so sweet...! hugs...x

Cora Hoekstra zei

Prachtig Dora, het is echt prachtig papier om mee te werken, maar zelfs al doe je er niks mee en heb je het alleen maar om te bekijken is het al meer dag goed.

Anita zei

Oh wat een prachtig boekje heb je weer gemaakt.
Ook ik heb dat papier nog liggen maar zo zonde om aan te snijden....

Gr. Anita

Maia zei

Oooo, dit is echt een prachtig boekje met dat mooie little darling papier!
Jij hebt zeker niet stil gezeten wat een mooie boekjes zie ik weer voorbij komen....het herfstboekje super, het valentijnsboekje nog superder...jij bent zeker goed bezig geweest.
Ik herkende je foto haast niet bij de reaktie op mijn blog, mooi hoor!
Geniet van koninginnedag!
Lieve groet Maia

Kirsty Vittetoe zei

Such a pretty and adorable album Dora, I love that G45 collection.

Unknown zei

Lief boekje heb je weer gemaakt gaaf hoor!

ania zei

Jaki piękny!!! Jestem zachwycona!

Unknown zei

Wat een super lief boekje! Ik zie wat je bedoelt met plaatjes uit kunnen knippen. Echt heel zoet. Helemaal jouw stijl ook (voor mij zou het toch te vintage zijn). Leuk dat je de link aan me doorgaf. Ga 'm wel even pinnen, zodat ik er nog voor inspiratie naar kan kijken!

xx Monica