woensdag 6 augustus 2008

Voorbereidingen voor de vakantie

Nee ik ga niet op vakantie mijn zus vertrekt vrijdag voor 10 dagen naar Zweden. Ik denk een enorm mooie trip! Ik ben de afgelopen twee dagen met haar naar de stad geweest om allerlei spullen te kopen en vandaag nog een paar kleine dingen halen dan kan ze gaan pakken. Ik zelf moet maar eens mijn id aanvragen want die is nu bijna een week verlopen! Verder hou ik het erg rustig de aankomende tijd. Ik merk dat ik een beetje teveel van mijzelf heb gevraagd! Ik moet nog een paar kaartjes scrappen voor de swap van het Dolls forum. En er liggen erg leuke foto's op mij te wachten ook van de trip naar Drenthe! Ik hoop snel weer een creatie te plaatsen maar ik beloof even helemaal niets! Ik moet er vooral zelf zin in hebben, en de zin komt langzaam teerug!

3 opmerkingen:

Joke zei

Hoi Dora, volgens mij komt het helemaal goed met jou! Kop op en ik hoop dat je je scrapmood snel weer terug krijgt.

Groeten, Joke

Nicky zei

hej dora... laat je je koppie hangen? nee toch? ikkan je niet helpen maar wil toch ff zeggen dat ik aan je denk hoor....

* Daniëlle * zei

Hey jij daar, hoop dat je gauw de scrapmood weer terugkrijgt, dan zien we weer lekker veel van jouw lootjes, met lekker veel journaling! Hou je goed meid.

Groetjes,
Daniëlle