zondag 22 november 2009

De leukste les tot nu toe


Had ik gister, ik weet nu hoe het programma eruit ziet, wat ze echt wel moeten kunnen voor het afzwemmen, en als je de kids elke week ziet dan kom je er ook wel achter wat ze wel onder de knie hebben en wat niet. Dus ik ben wat creatiever geworden en weet je ....ik heb me toch een lol gehad en nog belangrijker de kinderen hadden er erg veel plezier in, ik heb ze echt de borstcrawl geleerd, een trucje dat ik ken uit mijn periode als zwemmer. En trots dat ze waren. Nou gewoon helemaal te gek, ik kwam zelf thuis met stralende ogen. En als het allemaal gaat lukken kan ik..als er nog plaats is, in februari starten met de opleiding die duurt 10 dagen, en dan ook echt 10 dagen naar school, dat zal wel weer even wennen zijn. Maar dan ben ik gediplomeerd instructrice voor ABC en dat wil ik dan gaan uitbreiden met baby en peuterzwemmen, ook wil ik graag met gehandicapten zwemmen. Genoeg te doen en uit te zoeken de komende tijd dus.
Ik was wel echt helemaal op na die lessen, want ik ben er zelf dan ook erg actief bij...
Gister nog even verder gegaan met de kaart voor ICS van deze week, was al helemaal klaar maar dacht wat voor tekst gaan we erop zetten, en de kleuren vond ik wel kerst...dus een kerstkaart.
Vandaag houd ik een scrapdag, was al vroeg op en zat net al op de bank met naald en draad. Ondertussen schaatsen kijken en ook weer lezen, ben weer in een heerlijk boek bezig.
Geniet van de zondag iedereen.

21 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterende kaart!! Wat leuk dat je aan een opleiding mag beginnen. 10 dagen naar school zou voor mij ook weer wennen zijn :)

Sandra1968 zei

Wat heerlijk dat je zoveel plezier hebt in je werk :-) en wat goed dat je straks met een vervolgopleiding gaat beginnen. Maar met jouw enthousiasme gaat dat je vast heel gemakkelijk af.
Ik vind je kaart erg mooi en strak en de stempel die je hebt gebruikt is erg leuk.
Prettige zondag!
Groetjes, Sandra

Lenet zei

dat klinkt allemaal goed..En als je er zelf plezier in hebt breng je dat ook weer over op de kinderen. succes met je opleiding..het lijkt me een hele leuke!
Prachtig kaartje heb je weer gemaakt!

Sandra zei

Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt, Dora! Echt mooie kerstkleurtjes. Wat fijn dat het zo goed gaat met het zwemmen! En wat een leuk vooruitzicht!

* Daniëlle * zei

Wat goed te horen dat het zo lekker gaat op je werk. Heeft ook even tijd nodig natuurlijk om dat allemaal goed te laten verlopen. Ga zo door!
Enne, leuk kerstkaartje!

Ellen zei

Mooie stijlvolle kaart Dora, goede combi!

Groetjes Ellen

~amy~ zei

LOVE this Dora....great job!!!

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwww!!! Dora!!! That is BEAUTIFUL!!!! LOVE IT!!!!! And I have a HUGE FAVOR....can U go vote for me here????? http://sketchythursdays.blogspot.com/2009/11/december-guest-design-team-voting-open.html

I would soooooooooooooooooooo appreciate it! :):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Laurel zei

Absolutely stunning!

scrapdictive zei

Leuk om over de zwemlessen te lezen. Je enthousiasme straalt er helemaal van af.

Kaartje is ook weer erg leuk geworden.

Fijne zondag verder (what's left of it).

Toodles,
Jolanda xoxo

Lou Sims zei

Georgeous Christmas card. Adore your use of the lace. Many thanks for joining in with ICS this week.

Lou
x

Angèle zei

Fijn Dora dat het goed met je gaat!
Prachtig kerst-kaartje!

Unknown zei

Leuke plannen heb je op het gebied van zwemmen! En je kaart is weer lief :D

Debs zei

Gorgeous card, love your style, thanks for joining us at ics this week.
Debs

Joke zei

Ik ben super blij voor je dat je je zwemwerk doet met heel je hart.
Succes met de 10-daagse cursus, al duurt het nog even.

Groetjes,
Joke

Floortje zei

Mooie rustige kaart heb je gemaakt. En gefeliciteerd met het succes op je werk. Super dat het zo goed gaat!
X Floortje

yyam zei

Classy and chic card Dora! It's really elegant! :)

anja curvers zei

Fijn om te lezen dat je er zo'n plezier in hebt mooi kaartje weer hoor.

Nicky zei

heel mooi kaartje! prachtige sfeer heeft het. wat gaaf dat je zwemles zo leuk verlopen is. het lijkt me energie kosten, maar ook opleveren, die prachtige blije gezichtjes als ze kunnen crawlen! girl, you rock!

MadeByMaly zei

Wat een prachtig kaartje, ik vind deze making memories lijn ook zo mooi! Wat leuk dat je de opleiding gaat doen, heel veel plezier en succes.

marley zei

beautiful card, gorgeous colours! thanks for joining us at ics!