woensdag 4 november 2009

Efkens een snel bericht


Andrea is namelijk ziek, en ik blijf maar een beetje uit haar buurt voor zover dat kan.
Maar we hebben afgesproken zo even tv te gaan kijken en dan kan ik ondertussen een kaartje bewerken met naald en draad.
Deze kaart is voor Card Patterns, wat een enorm leuke sketch is dit. En ik ben erg blij met het resultaat. Vandaag staat er dus ook niet veel meer op het programma, alleen verder aan een kaart.
En ik heb nog heel veel moeten dingen, maar we zien wel hoever we komen.
Fijne woensdag iedereen!

21 opmerkingen:

Anoniem zei

Een hele leuke kaart!! Mooi papier heb je gebruikt. Beterschap voor Andrea!
Groetjes Sylvia

~amy~ zei

Happy Wednesday to you Dora...fabulous card...love it!

Martha zei

Wow, prachtige kaart!! En hoe doe je de stiksteekjes?? Eerst prikken en dan met de hand? En wat voor garen?? Ik moet het ook maar handmatig doen, want de naaimachine en ik zijn geen vrienden :)
Groetjes,
Martha

Angèle zei

Wow Dora! Deze is mooi!Sprekende kleuren! Ik zag bij Amy deze schets en ook al zo'n mooie uitwerking. Top!

Groetjes, Angèle

PS: Wens Andrea van harte beterschap!

merryheart2 zei

hi Dora
i hope everyone is well now in your home.
i LOvE your cards as usual. they are all so pretty. i love the one with the tag and pocket on it.
some of my family was with me for Halloween and we had such a great time. my foot is much better today.
:)

Laurel zei

I always love to see what you come up with for our sketches! Love it!

Anoniem zei

this card is absolutely stunning, I love it so much!

Ellen zei

Ja, ja, kijk jij maar uit, je bent net weer beter!
Mooie kaart Dora, hij is super!

Groetjes Ellen

Lenet zei

ojee beterschap voor andres ik hoop dat ze snel beter wordt en jij niet weer ziek.. heel leuk leuk kaartje geworden

Sandra1968 zei

Een hele mooie kaart met erg leuk papier! En beterschap voor Andrea.

whoistracy zei

Another stunning card Dora! Love the muted colors and that wonderful flower accent.

Frida zei

Vind deze heel mooi !!!
Hij klopt helemaal.
Niet te hopen dat je zusje je aansteekt !

Floortje zei

Wat een mooi rustig kaartje, het papier heeft ook niet veel tierlantijntjes nodig he.
Ik had echt graag met je afgesproken in Alkmaar, maar ik was eigenlijk speciaal voor mijn oma naar NL gekomen (ze was pas erg ziek geweest) en wilde dus mijn tijd in Alkmaar zoveel mogelijk bij haar doorbrengen. Maar ik heb er eerlijk waar aan gedacht hoor omdat ik nu zo dicht bij je was. Als ik weer eens naar NL kom voor een vrolijker reden dan gaan we het zeker proberen.
Liefs, Floortje

Julie Tucker-Wolek zei

this is beautiful!! loveeeeeeeeeeeeeeeeee the colors! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

anja curvers zei

Wow prachtige kaart Dora heel erg mooi.

scrapdictive zei

Heel mooi kaartje.
Knap ook die gestikte cirkel. Heb je dat met de machine gedaan?!

Beterschap voor Adrea.

Toodles,
Jolanda xoxo

Laurel zei

Another fabulous card! Love the cherry paper!

natacha zei

schitterend kaartje de kleuren komen mooi over
beterschap nog voor andrea

liszha zei

Helemaal super deze kaart. Gave kleuren ook!

Nicky zei

beterschap voor andrea! hoop dat het inmiddels wat beter met haar gaat. en je kaartje.... LOVE IT!!!

Unknown zei

Eenvoudig maar ontzettend mooi. Ik denk dat het hem ook in de sprekende kleuren zit dat ik deze zo prachtig vind.