donderdag 5 november 2009

Ik ben lekker in de weer


Ik ren van hot naar her, en nog heb ik het idee dat ik niks gedaan heb, en dat alles zich alleen maar opstapeld, ik heb mijzelf ook voor vrijdag, zaterdag en ook zondag lekker rust opgelegd. Ik ga scrappen en een beetje in huis rommelen. Zaterdag zwemmen maar dat vind ik gelukkig ook heel erg leuk.
Gister en ook vandaag ben ik bezig geweest met de sketch van 2S4Y Ik wist eigenlijk wel wat ik wilde doen, maar ik kwam er niet eerder aan toe dan gister. En ik ben zelf wel blij met het resultaat, ik moet zeggen dat ik de kleuren in het echt wel mooier vind dan op de foto.
En dan had ik een paar vragen gekregen over het borduren. Er is een liniaal van Tim Holtz, maar die kon ik nergens krijgen dus ik ben gewoon de hobbywinkel hier in Alkmaar ingelopen. Ze hebben daar bij de metalen stencils ook een soort borduur/prikmallen, dan met vormen en ook sterren etc. Ik wilde een rechte lijn, en vond die daar ook. Heel makkelijk om te doen en de gaatjes hebben de juiste afstand, voor ronde vormen heb ik vanmiddag iets gevonden, dat is toch makkelijker dan zelf doen, of gewoon erg lui.
Het garen wat ik gebruik....ik heb eigenlijk geen idee, volgens mij is het borduur garen, en dat doe ik dan dubbel, dan zie je het net beter.
Ik ga even snel een rondje internetten nu, ik loop denk ik heel erg achter, en dan lekker aan de scrap.
Ow en nu vergeet ik weer iets, ik heb de bonus van vorige week bij DCL gewonnen, was helemaal verbaasd want ik wilde even kijken wie van de drie dames er gewonnen had, aangezien ze er niet uitkwamen, zie ik zo mijn eigen naam, dank meiden, heel erg leuk!
Fijne avond iedereen!

20 opmerkingen:

Angèle zei

Proficiat Dora! Ik had het al gezien!

dithny zei

mooi zeg dat glimmende papier.
enne gefeliciteerd!!!

Lenet zei

Heee gaaf zeg gefeliciteerd en deze kaart is bjoetifol!!
Ik heb nog een gaatjes maak tipje voor je..de naaimachine zonder garen :)) Prachtige gaatjes en je kunt de afstand zelf regelen. Dat doe ik vaak als ik lui ben hahaha

natacha zei

proficiat meid

Anoniem zei

Hey gefeliciteerd!En super met die prik mallen,dan wil ik dat ook nog wel es proberen ;)

loes de groot zei

lekker zoet kaartje zo!

scrapdictive zei

Leuk dat je weer in de prijzen bent gevallen!

Je kaart is echt hartstikke mooi. Als jij zegt dat de kleuren op de foto niet al te denderend overkomen, zal de kaart in het echt waarschijnlijk nòg mooier zijn.

Jeetje, en ik maar denken dat alles en iedereen z'n kaart maar onder de naaimachine legde (dat heb ik een paar keer gedaan nl.).
Hmmmm... toch weer eens een poging gaan wagen met naald en draad.

Toodles,
Jo xoxo

m@deliefjuh zei

leuke tip van de lineaal! en je kaartje is ook erg leuk!

cnelson zei

perfectly lovely!!

Ellen zei

"Lekker in de weer"....ja dat zie ik! En het is weer heel goed gelukt!
Gefeliciteerd met het winnen van de bonus schets!

Groetjes Ellen

Martha zei

Gefeliciteerd Dora en alweer een super mooie kaart!

liszha zei

Schattig! Zoet!
Ik wil ook zo'n lineaal!
Liefs Lisette

Amy C zei

So pretty Dora!! I love the softness of this card.

Laura Davis zei

This is beautiful Dora!
Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

Sandra1968 zei

Gefeliciteerd :-) en je hebt een schitterende kaart gemaakt. Ik hoop dat ik op de KreaDoe ook zo'n soort takjespons kan bemachtigen, want ik vind 'm al lange tijd errug mooi ;-)
Groetjes,
Sandra

Julie Tucker-Wolek zei

this is sooooooooooooooooooo gorgeous dora!!! loveeeeeeeeeeeeeee that heart! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Nicky zei

prachtig zeg! en gefeliciteerd

Unknown zei

Gefeliciteerd met je "overwinning" en je kaart is weer erg mooi.

~amy~ zei

gorgeous!!!

Floortje zei

Wat heb je toch een mooie stijl Dora! En bedankt voor de tip voor het borduren, als ik zoiets hier niet kan vinden kan ik het misschien zelf maken.
Groetjes, Floortje