woensdag 8 december 2010

De vogelkooi van Tim Holtz maar dan anders



Ik zag afgelopen week de vogelkooi van Tim Holtz om een andere manier, niet op een lay out of op een kaartje, maar als een los project.
Ik vond dat zo enorm leuk, en nu ik de stans ook heb...dacht ik hup gaan met die banaan.
Weer embossing poeder gebruikt deze keer oud roze, koper, en zilver...ik meng dit ook allemaal door elkaar, nou ja ik neem een beetje poeder tussen mijn vingers en strooi het erover..zo krijg je een mooie verdeling.
Het idee van dit project komt van Anne
Het is zo enorm leuk om te doen, en zo makkelijk, je kan het maken zoals je wilt.
Ik houd inmiddels een scraplijstje bij...dit project stond er niet op, ik moet nog foto's printen die ik ingescand heb. Nog een kastje met een rond/bol deksel...noem maar op.
Nu ga ik niet meer aan de scrap, te laat, maar morgen weer een dag.
Liefs Dora
En denken jullie nog even aan de challenge bij Yvonne

43 opmerkingen:

~amy~ zei

excellent use of that birdcage diecut Dora...thanks for the wonderful inspiration!!

natje zei

Wat mooi!!
Prachtig gemaakt!!
Mooi al die bloemen.

Groetjes

Anita zei

Oh Dora wat een beauty weer. Kun je niet wat creativiteit hierheen sturen, ben er een beetje doorheen....

Gr. Anita

Lenet zei

Hij is super geworden. Echt Prachtig wonder schoon.. Ik heb het inderdaad ook al eens zo gezien en daarvoor de stans gekocht, het is er alleen nog niet van gekomen. Tja de blog van Anne is er een boordevol inspiratie.

Ana Cristina Caldatto zei

LINDO LINDO!
MARAVILHOSOS ENFEITES!

Marga zei

Oh Dora wat maak je toch ongelofelijk mooie dingen! Nou die stans is aan jou wel besteed!! Hij stond al lang op mijn verlanglijstje en nu ik dit bij jou heb gezien weet ik het zeker: die stans die komt er :)
xx

yyam zei

This is just stunning Dora! I love how you've embellished the bird cage! :)

Julie Tucker-Wolek zei

Soooooooooooooo gorgeous Dora!! I love love love love it! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Carina zei

Hi!
Can only say WOOOOOW!!!!

Anneke Wijers zei

Ooooh, wat is dat mooi!
Met al die bloemetjes.... prachtig!

Angèle zei

Goed idee Dora! De uitvoering is weer echt 'doors', Prachtig gewoon!

Groetjes, Angèle

Kim zei

Wat een beauty.

m@deliefjuh zei

wauw echt geweldig! hoe lijm jij dit eigenlijk? wauw wat is dit gaaf zeg!

Willy's creations zei

Ziet er schitterend uit.

Groetjes,Willy

Nicky zei

ik word gewoon blij als ik jouw blog bezoek, altijd weer iets heel moois om te bekijken! je bent een bruisende bron van inspiratie, thanks!!!! supermooi deze zeg, ik ga gauw ff bij anne kijken!

BOXERGEK zei

Het is echt een pracht van een kooi, heel mooi bewerkt.

X Esterina

Lia zei

Hij is in een woord geweldig!!

groetjes Lia

Cora Hoekstra zei

Zo vind ik hem prachtig, heerlijk dat jij hem laat zien hoe die mooi te gebruiken is, dank je wel

Bizzy @ home zei

Dat heb je prachtig gedaan! Het lijkt wel een echte kooi.
Groetjes, Renny

Neline zei

via via kwam ik op je blog terecht.
Ik heb mijn ogen uitgekeken.
Wauw....prachtige creaties heb je gemaakt. complimenten hoor;)
Ik ben gelijk volger geworden, dan kan ik je een beetje beter in de gaten houden.
groetjes
Neline

Lynnda zei

wow wow wow... so gorgeous project... I can't say much I just love it Dora...xoxo

Anette zei

Wat een geweldig leuk idee! heb ook meteen een kijkje genomen bij Anne. De mal heb ik gelukkig ook. Zal hem ook eens los gebruiken.

Groetjes, Anette

Céline zei

Wat een onwijs leuk idee dit! En uiteraard weer prachtig uitgewerkt! Ga zo eens even een bezoekje bij het blog van Anne brengen. Bedankt weer voor de inspiratie!
xxx

Ylona zei

Wat een prachtig kunstwerkje heb je er weer van gemaakt Dora!
Helemaal geweldig!

xoxo,
Ylona

natacha zei

amai ziet er heel mooi uit zeg
grtz natacha

Natasja Vink zei

Wat gaaf, dat roept om een workshop

Riet zei

Wat is dit beeldschoon Dora,prachtig al die details.

Liefs Riet.

xxx Myra xxx zei

prachtig!!!!!!

Inge zei

Ik heb een paar van deze cages gekregen en weet er niet zo goed raad mee, maar dit is echt een heeeeel goed idee :)

* Daniëlle * zei

Wow, wat gaaf weer zeg! Mooi projectje.

Sandra1968 zei

Wauw, Dora, wat is dit ontzettend mooi!

annes paperfun zei

Wow!!! Gorgeous!
Love your work!
Hugs Anne

Gea zei

Via Boukjes blog kwam ik op de jouwe, en ben meteen maar volger geworden! Je maakt mooie dingen!
groeten Gea

Alexandra zei

Wat leuk gedaan zo met het vogelkooitje, echt een beauty.

liszha zei

Ooooooooh, wat supermooi weer!

Christa zei

hoi dora geweldig dit vogelkooitje heel mooi, ik vind het super hoe je dat doet, het een oude look geven net als die box echt gaaf xx christa

Gwendolyn zei

Werkelijk prachtig Dora! Echt ben jaloers op je talent!

Liefs Gwendolyn

marja zei

dora wat is ie leuk!! echt schattig om dit kooitje zo te gebruiken!

Hilde zei

Wow wat gaaf!!! goed geluk dacht ik zo!

Pia zei

OMG what a beautiful creation, love it!!!
hugs Pia

papertrails leaver zei

This birdcage is so gorgeous! I would totally live in it! :-). Amy

Ellen zei

Wat een gaaf project is dit geworden Dora! Ik heb deze stans ook maar nooit bedacht dat ik dit er ook mee kan doen. Thanks voor de inspiratie!

Groetjes Ellen

scrapdictive zei

Prachtig!
Tim heeft echt heel mooie stanzen, maar wat jij er mee doet is werkelijk prachtig!