zaterdag 6 november 2010

Home is where the heart is








Het was een enorme klus, maar wel een hele leuke.
Ik zag afgelopen week bij Lenet op haar blog een geweldig huisje, en ik wilde meteen aan de slag, maar ja hoe doe je dat. Ik heb bij Lenet geinformeerd het was een pakket...grrr en niets is erger als je iets heel graag wilt, maar er op zou moeten wachten. Met potlood en papier ben ik een schets gaan maken, hoe en wat.
Maar het dan uitwerken pff, want ik had niet de juiste ronding voor de onderkant van het huis, dus dat heb ik op goed geluk gedaan. Alles is bewerkt met gesso, de peperbesjes heb ik er ook in gedompeld, en ook het jutetouw en de kaneelstokjes, zo krijg je vind ik een pure uitstraling. Het huisje kan hangen maar ook staan.
Nu moet ik zeggen dat het een groot plezier is om zoiets te maken, en er zijn meerdere mensen die dit ook wel willen maken. Nu pruts ik vaak wat aan, en dan zie ik onderweg wat het gaat worden. Maar van dit huisje ga ik een beschrijving maken, als het kan met een mal, dat er alleen geprint en geknipt hoeft te worden.
Wel moet ik ook dat even uittesten, maar ik ga mijn uiterste best doen, en dan zal deze te vinden zijn op het Scrappassion Tutorial blog,
Dus ik zou zeggen houd het blog in de gaten, en niet alleen voor deze beschrijving, maar ook voor al dat andere moois dat er voorbij zal komen.
Nu snel verder met een ander projectje, waarschijnlijk ook een huisje, maar een heel andere.
Fijn weekend iedereen.

50 opmerkingen:

Jolanda zei

Ooooooooo, wat een juwééltje! Een topper Dora! Ontzettend leuk en wát een werk! Mijn complimenten!

Encza zei

WOW!!!! It's perfect!!!!!!!!!!!

Ana Cristina Caldatto zei

Lindo!
Perfeito visual limpo!

Lenet zei

Hij is super geworden!! helemaal geweldig

Leontine zei

Wauw, echt super mooi! Helaas heb ik echt geen geduld voor dit soort dingen!

Liefs,
Leontine

Sherry Eckblad zei

Wowza Dora, this is absolutely beautiful.

Nicky zei

prachtig! jawdropping gorgeous zeg ik maar, want dat bestaat niet in het nederlands, maar komt het dichtst bij. helemaal perfecto!!!

yyam zei

Wow! Pure gorgeousness Dora! :)

Sandra zei

WOW, Dora! Dit is prachtig! Wat een schitterend huisje! Mijn handen jeuken om ook zoiets te maken.

Fijn weekend!

Groetjes,
Sandra

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwwwwwww! Dora!! You have OUTDONE yourself!! This is AMAZING!! WOW WOW WOW! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Ellen zei

Oh wauw, dit is helemaal geweldig! Wat ben jij toch een kunstenares!

Groetjes Ellen

Céline zei

Wow, en nog eens wow!!! Echt heel erg leuk!!! Als je een tutorial hebt ga ik er mee aan de slag want vind hem zo schattig, dus ik wil er ook eentje :)
xx

~amy~ zei

amazing project Dora!

Eefje Bouweriks zei

Super, wat mooi
gr.
Eefje

Cora Hoekstra zei

ppppffff wat prachtig Dora en zelfs dat is nog een understatement.

Marjan zei

Schitterend!! Wat een werk, maar de moeite waard.

Kim zei

Oh Dora, je hebt jezelf overtroffen. Wat een prachtig huisje.

Laurel zei

This is gorgeous!

marijke zei

ooooh wow ik ben hier helemaal stil van dit is me even gaaf en wat knap dat je dat zo uit het blote bolletje hebt gedaan zeg
ik kijk met spanning af naar de tekening
en Gesso , is dat bij de hobbie winkels te verkrijgen??ik zie dat op meer blogs gebruikt worden ook bijv. op layouts

little sweet things zei

Echt prachtig, helemaal mijn smaak!
Dat zal idd wel heel werk geweest zijn.
Ik hou je blog in de gaten, ik sta te popellen om je tutorial te bekijken.
Fijn weekend en groetjes, Sas

Amy C zei

This is amazing Dora!! I love it!!

Geertje zei

Oh wat is dit geweldig mooi geworden.
Mijn compliment omdat je helemaal geen patroon had.
Van mij krijg je weer een dikke tien,
Fijn weekend gewenst.

Groetjes Geertje,

Bizzy @ home zei

Super mooi gemaakt Dora, ik houd me aanbevolen voor de tutorial.
Groetjes, Renny

Anita zei

Wow Dora wat prachtig. Wat ben je toch creatief, geweldig!

gr. Anita

* Daniëlle * zei

Ooooh, wat mooi zeg! Wat een werk, maar wat een superschattig en mooi vogelhuisje!

Angèle zei

Wat ben je toch een kei Dora! Geweldig!

Fijn weekend, Angèle

liszha zei

Heb je dat zonder patroon gedaan! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje, wat knap! En ik vind het eindresultaat om van te snoepen gewoon! Gaaf,gaaf, gaaf!

Kitty zei

Poehee, wat een werk, en wat is het een supersupersuperhuisje geworden. Dat vogeltje is vast heel blij dat hij er mag wonen ;) Geweldig Dora!

marja zei

geweldig huisje zeg!! echt heel romantisch!!

Martha zei

Dit is helemaal super geweldig!!!!
Het zou niet misstaan in de Efteling, helemaal sprookjesachtig :)
Groetjes,
Martha

Mariëlle zei

Allemachtig Dora....dit overtreft werkelijk alles!! Vind hem echt prachtig; ik blijf er maar naar kijken. Ga zeker de tutorial in de gaten houden ;)

Liefs,
Mar

Brigitta zei

Wow, wat ziet dat er super uit zeg!!! Kan niet wachten op de tutorial

scrapdictive zei

Ik zag 'm pas vanochtend voorbij vliegen op het forum, maar wat heb je er weer iets fantastisch van gemaakt.
Geweldig!

Toodles,
Jolanda

Silvia zei

Dora, hij ziet er super uit!!

gr. Silvia

Marga zei

SCHITTEREND!! Prachtig!!! Woorden schieten te kort, wat is dít mooi!! Hoe krijg je het voor elkaar.
Ik kan niet wachten tot de tutorial live gaat!

Monique CreaTijd zei

Yammie wat een prachtkunstwerk !!

Ingrid Danvers zei

WAUW!!! Dit is echt prachtig! Wat heb je dat mooi gemaakt, Dora.

Hilde zei

Geweldig mooi gemaakt Dora!

Hilda zei

Je moet mij nu achter de pc zien zitten.
Te wauwen, te oooo-en, te genieten en euhhhh kwijlen (ieksssssssssssssss).

Jeetje wat een gave creatie.
Ik ben smoorverliefd. En dan lees ik ook nog eens dat je hemzelf gemaakt hebt en dat je er een werkbeschrijving van gaat maken.

Ik vind dat superrrrrr gaaf en lief van je. En euhhhhhh hier is één die hem zeker wil maken!!!!!!!

Groetjes Hilda

Inge zei

HIJ IS GEWELDIG!!! Zoveel mooie details...! Super!

Riet zei

Ohhh wowwww Dora,Wat SCHITTEREND gemaakt meis.
Al die details,ongelofelijk.
Je bent een kanjer.

Liefs Riet.

Susan zei

Je hebt wel eer van je werk! Wat een leuk huisje!

Anoniem zei

Wat een prachtig huisje!!!! Wauw...

Anoniem zei

Ohhh wat een werk, dit is zo fantastisch heb ik geen woorden.
MOOI!
Ik groet.
Groetjes Karla

Unknown zei

Hoezo ongelofelijk mooi?? Adembenemend. Je bent een topper!!!x

Alexandra zei

Toen ik hem voor de eerste keer zag heb ik er een tijdje naar zitten kijken, zo mooi. Vind het dan ook super dat je er een turorial van wil gaan maken.

Boukje zei

Wow, supermooi zeg en ook nog zelfgemaakt! Geweldig!
Groetjes Boukje.

Heidie zei

Wauw, Dora ik vind hem helemaal schitterend. Mijn complimenten.

groetjes Heidie

Sandra1968 zei

Wauw! Wat is dit ontzettend mooi! Super!

Tamara zei

oooh wat ontzettend gaaf!! nog helemaal niet gezien... heb je super gemaakt meid!! xx Tamara