zondag 6 maart 2011

Mijn pipo wagen


Eindelijk weer gescrapt, ik ben hier vrijdagavond aan begonnen, ik was het zat, zo zat ik dacht en nu ga je zitten aan die tafel. Verstand op nul en gaan.
Deze wagen heb ik een tijdje geleden gevonden op het internet, en vond dit wel een uitdaging. Je kan de beschrijving vinden op de blog van Fabienne.
Het ziet er moeilijker uit dan het is, aangezien ik gister nagenoeg niets gedaan heb, ik vierde mijn verjaardag, morgen is het echt zover, dan word ik 30!
Het is een project wat niet alleen erg leuk is om te doen, maar waar je uren aan kan besteden, en helemaal naar je eigen smaak kan maken. Die van mij is dus romantisch en ja hoe gek het ook mag zijn, weer eens roze:)
Het dak zit aan één kant echt vast de andere kant kan je losmaken, zo is het ook een cadeau verpakking.
En mijn trap zit behoorlijk scheef, ach het is niet anders.







Ik ga een de troep opruimen achter en ik duik er vanavond lekker op tijd in.
Liefs Dora

72 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Wat geweldig mooi zeg! Knap werk!
Groetjes Renny

Scrap@Home by Miranda Bouhof zei

wat ontzettend leuk bedacht en gedaan!!!!
groetjes miranda

Boukje zei

Hij is prachtig! Wat een werk, maar wat heb je het mooi gedaan!
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen, je bent op dezelfde dag jarig als mijn broer! Een fijne dag gewenst!
Groetjes Boukje.

~amy~ zei

oh my goodness Dora! This is spectacular!

Kim zei

Oooohhh wat een droppie! Heel erg mooi. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag.

Kim

Linda zei

Wauw Dora! He-le-maal te gek! Echt een superleuk projectje lijkt me dit! Ik heb het meteen even bekeken en opgeslagen bij mijn favorieten, het lijkt me ook echt iets voor mij om te doen! Ik houd ook wel van dit soort uitdagingen. Je hebt jou 'pipo' wagen echt heel mooi gemaakt! En dat het trapje iets scheef zit, joh volgens mij hoort dat gewoon bij een pipowagen! Fijne verjaardag morgen (30! Wat een pracht leeftijd, ik weet het nog als de dag van gisteren ;-) Groetjes, Linda.

Ann zei

Niet normaal zo mooi en origineel zeg Dora mijn mond moet ik weer even dicht duwen want die blijft openstaan van bewondering

Laurel zei

Truly amazing!

Christa zei

WAUW!!!!! Dora geweldig meis, ik wens je morgen een hele fijne verjaardag toe xx christa

celia zei

Woooooaaaaauuuuuuwwwww!!!! Dit is gewoon geweldig mooi,schitterend,formidastisch,erg knap!!!!!
Dit wil ik ook wel eens proberen ...ik hou de link opzij voor het paasverlof dan heb ik lekker veel vrije tijd!!!!
Nog een dikke proficiat voor morgen...geniet van je dag!
Heel veel liefs, Celia.

Ilonka zei

echt onwijs geweldig gaaf! wick en ik hebben vol bewondering zietten kijken! super meis!!! xxx

Elly zei

Wat een prachtige woonwagen,phoeee en het vele werk....geweldig gemaakt!
Alvast gefeliciteerd,en een fijne dag!

Groetjes Elly

Mariska W. zei

Dora dit is echt super mooi !! GEwoon ontzettend gaaf !! Ik blijf er naar kijken keer op keer op keer !

Mariëlle zei

Allemachtig Dora!! Jij weet jezelf elke keer weer te overtreffen meis. Wat waanzinnig mooi is dit! Dit zou ik nou ook wel eens willen maken, tis een erg leuk idee voor een cadeau voor de juffen ofzo. Maar ja, nu nog tijd vinden, hihi..
Alvast een fijne verjaardag morgen.
Oh enne...30 klinkt erger dan het is ;)

Liefs,
Mar

Cora Hoekstra zei

Dora wat leuk heb je dit gemaakt . Ik heb ze wel vaker op het net voorbij zien komen, maar deze is wel heel leuk, je zou er zo mee op vakantie gaan.

natacha zei

wauw amai knap zeg

Marlies zei

Wat een geweldig pipo wagen. Super gemaakt, wat een werk zal je eraan gehad hebben maar zeer de moeite waard!
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag.
groetjes, Marlies

Stella zei

Ik ben er sprakeloos van; ge-wel-dig! Wat een beauty! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

Maia zei

Wauw Dora wat prachtig....echt alle details zijn geweldig mooi!!!!!!
Vooral dat bloembakje wat een priegelwerk...je hebt echt je eigen draai eraan gegeven helemaal in het Dora-stijltje super!
Fijne verjaardag morgen.
Groetjes Maia

Marga zei

Ongelofelijk mooi dit! Ik ben er stil van.
Een hele fijne dag morgen!
xx

schnipselchen zei

Großartig. Das ist so wunderbar geworden. Einfach traumhaft

Ilonka zei

WAUW Dora wat origineel spectaculer en beeldschoon.
Echt Om stil van te worden.

Groetjes Ilonka

Lynnda zei

OHMY Dora... what a beautiful project...its very well made... full of gorgeous detailed used... you are really very artistic!!!...this is real beauty... hugs my dear friend...xoxo

Julie Tucker-Wolek zei

WOW WOW WOW WOW WOW!!!! This is AMAZING Dora! I loveeeeeeeeeeee it!!! WOW!! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Petronella zei

Op ons forum sprak ik mijn bewondering al uit, maar natuurlijk ook op je blog. Wat een schitterend stukje scrapwerk. Toppie!!!!!

Anita zei

Dora wat een suuuuuuuper leuke pipowagen heb je gemaakt. Echt een snoepje.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag vanuit Houston. Het is hier 6 maart 11 uur maar jij bent in Nl al wel jarig. Gezellig dag gewenst hoor en leuk dat de kaart is aangekomen en je hem leuk vindt. Geniet er van.

Gr. Anita

Lenet zei

Hij is suuuuuper en gefeliciteeeeerd!!!!!!

Carina zei

Hi!
Wow,this is fantastic.LOVE IT!!!!

Anja zei

Dit is echt heel erg mooi.mag het ook schots en scheef zitten ik vindt dit prachtig.
O,ja bijna vergeten.Hieper de piep HOERA!!!!
Van harte meid en een dikke knuff van mij,gr Anja;o)

marijke zei

wooooooooowwwwwwww hier word ik even stil van dit is me even gaaf zeg

Nicky zei

onwerkelijk, zo mooi als je dit gemaakt hebt. ik heb NOG NOOIT zoiets magenifiques gezien!!!! ik ken ook niemand die zo vreselijk zichzelf blijft overtreffen, je bent een fenomeen!

Fabinouscrap zei

It's so beautiful, many details and, so elegant!
Congrats Dora!
Thanks for let me know, I linked your blog too.
Fabienne Pernot.

Marjolijn van Elsberg zei

Hij is echt heel leuk geworden, staat al heel lang op mijn verlanglijstje om ook eens te maken, maar ja, zoals je al zegt, soms moet je gewoon verstand op nul en je nergens meer iets van aan trekken om tot een resultaat te komen. Jouw resultaat is prachtig, en fijn dat je even lekker bezig kon zijn.
groetjes Marjolijn.

xxx Myra xxx zei

ik ben er stil van, wat mooi !!!

Gitte zei

OMG so pretty and so many details, stunning

Pia zei

OMG Dora what a fantastic,wonderful and stunning work ,love all beautiful and sweet details woooow wooow sooooooo sweet. Have a nice day
hugs Pia

Lia zei

Wauw, dit is echt geweldig mooi gemaakt, toppertje hoor,

groetjes Lia

marja zei

dora hij is geweldig!! een kado-verpakking? dit is toch een kado op zich!!!

liszha zei

Jeetje! Dit is niet te geloven, zo mooi! Wat een werk joh!
Ik ben zwaar onder de indruk!!!!!
En weer rose......ja hallo........we zijn toch meisjes! :-)

Martha zei

Hee Dora, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
Wat is dit super, super, super mooi!! Ben er stil van!
Ga er op mijn gemak nog even naar kijken :)
Fijne dag nog en groetjes,
Martha

Anette zei

heel erg mooi geworden! En natuurlijk van harte met je 30ste verjaardag!!

Manon zei

schitterend werk. En van harte gefeliciteerd nog!
Groetjes Manon

Kitty zei

Lieve help wat een prachtig project! Super gewoon! Ennn.... gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!!

Anoniem zei

Wat maak je er toch weer iets moois van. En dat met 2 handen. Het lijkt zo moeilijk en gepriegel, maar het is weer groots. Ook een fijne verjaarsdag toegewenst.
groetjes Annemarie.

Riet zei

Mensen lieveDora toch,wat heb je dit SCHITTERENDDDDDDDD gemaakt.
Zo mooi papier en kleur.
E dan die details echt geweldig.
Gefeliciteerd met je verjaardag meis.
30 jaar de 2 is voorbij.
Maak er nog verder een gezellige dag van.

Liefs Riet.

Gerdie zei

In 1 woord: SCHITTEREND

Leontine zei

Wauw, hij is echt geweldig!

Liefs,
Leontine

Angèle zei

Wat heb je hier een werk ingestoken Dora! Mooi zeg!
Dertig! Van harte gefeliciteerd Dora.

Groetjes, Angèle

Sandra1968 zei

Mijn mond viel even open: wat is dit schitterend! Wauw!
Je hebt er supermooi papier voor gebruikt en alle details zijn heel erg leuk.
En natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag!
Groetjes, Sandra

Anoniem zei

Wow, wat mooi!! En van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Groetjes Sylvia

Wendy zei

Wauwwwwwwww wat gaaf wat heb je dat mooi gemaakt zo veel details zo mooi................

Alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst

Groetjes Wendy

little sweet things zei

Van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag. Ik vier elk jaar mijn 30ste verjaardag. je bent tenslotte zo oud als dat je je voelt haha.
Ik helemaal weg van je pipo wagen prachtig gewoon, ben meteen even bij Fabienne gaan buurten.
groetjes, Sas

Hanneke zei

Jee Dora wat een plaatje weer!!!

Heidie zei

WAUW, wat mooi zeg. En gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

liefs heidie

Loes Oorschot zei

Dit is werkelijk schitterend!! Ik kan mijn ogen niet geloven en heb er ook helemaal geen woorden voor... echt prachtig... WAUW!

Groetjes, Loes

Maja Rijkers zei

Wat mooi Dora!!! Tjeetje wat een werk lijkt me dit. Maar het resultaat mag er zijn. Top!!!

yyam zei

You are amazing Dora! This is stunning! Love every single beautiful detail on this!!! Totally blew me away! :)

Floortje zei

Lieve Dora, Van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag, wat een mijlpaal. Nog lekker jong, maar toch ook al wijs.....
Je pipowagen is het leukste scrapwerk dat ik ooit gezien heb, wat een werk zul je eraan gehad hebben, maar wat is 'ie prachtig!
Liefs, Floortje

Silvia zei

Dora, van harte proficiat.

Wat een super creatie! Hij ziet eruit zoals een pipowagen er ook uit hoort te zien. Doet me een beetje verlangen naar de tijd dat Pipo nog regelmatig te zien was op de tv.

gr. Silvia

Michaela en Rachel zei

Hoie Dara

Nou meid,,mijn complimenten ik vind hem PRACHTIG.
En ga hem vandaag proberen te maken.
Echt Dora,,ik neem mijn petje voor je af.

Liefs Michaela en Rachel

m@deliefjuh zei

oh dora! ik heb er geen woorden voor... wat is dit prachtig zeg! jemig! prachtig gewoon!

Unknown zei

Wowsers Dora je bent zeer creatief zeg prachtig is het... je bent daar vast lang mee bezig geweest??

groetjes carla

Anneke Wijers zei

Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Je bent een dag eerder dan mijn dochter, die wordt vandaag 30 en dat vindt ze vreselijk. (Had ik destijds ook!) Maar nu over je Pipo wagen. Wat is díé leuk!!! Zo ontzettend snoezig, zo zo enig! dat moet wel een pronkstuk worden in de kamer, lijkt me!!!

Ellen zei

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Dora! 30 jaar, je wordt al een grote meid...;-)
Hopelijk heb je een leuke dag gehad?
Je pipo wagen is helemaal het einde, tjonge wat heb je dat mooi gedaan. Ik geloof dat ik vorig jaar dit patroon al eens van internet gehaald heb maar er is nooit iets van gekomen om het te maken, maar je hebt me weer geinspireerd!!!

Groetjes Ellen

Desirée-ScrapDees zei

oh wat is tie gaaf gewordne zeg en wat een mooi papaier heb je gebruikt echt leuk hoor.
En inmiddels 30 geworden, nog proficiat hoor en hoe voelt het nu?

Shirley zei

Spra-le-loos ben ik! Wat een super-leuke creatie Dora!
Groetjes, Shirley

Unknown zei

OMG Dora, this is phenomenal!!!! I love the little buttons on the chimney stack, the flowers, the roof...OH Man you have created a little piece of art. Love this!!!

Toodles
Erika

scrapdictive zei

Ooooh, Dora, ik vind deze echt zooooooooo ontzettend mooi/gaaf/te gek/prachtig enz. enz.. Ik wist niet wat ik zag toen ik 'm van de week op het forum tegenkwam.
Dick ook maar even aan z'n jasje getrokken om de pipo wagen te komen bekijken en ook die wist niet wat hij zag.

See you soon!!

Toodles,
Jo xxx

annes paperfun zei

Wow!!! Your work is gorgeous!!
Hugs Anne

Inge zei

Woehoe!!! Wat een geweldig project...wat een werk ook... Maar je hebt heel veel eer van je werk en wat leuk dat je zoveel enthousiaste reacties krijgt!!

ScrapEnjoy zei

Doortje.....jij verbaast ook iedereen met je creatie's, maar dit slaat alles, wat is het karretje schattig, hoe kom je erop, het lijkt mij een heel gepriegel.
Maar ach, dat kan je wel aan Doortje overlaten.....SUPER

liefs Lilian xxx

Anja zei

Wow Dora, ik ben echt zwaar onder de indruk van je prachtige Pipowagen. Wat is ie supermooi!! Echt geweldig! En ik ben niet de enige zo te zien aan al die reactie op je blog!! ;-)
Ook nog van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag!