woensdag 15 december 2010

Ik ben zo enorm blij

Ik zit met een lach van oor tot oor op de bank.
Er was een DT call bij de Scrapheap
Ik heb er op gereageerd en mag toetreden tot hun DT, echt ik ben er dolblij mee..:):)
Een DT call vind ik eng, omdat je dan gewoon je werk op moet sturen en dan maar af moet wachten en dus heb ik dat nooit gedaan, maar nu dus wel...en eerlijk is eerlijk ik vond het zo enorm spannend, net een klein kind dat wacht op de dag van zijn verjaardag.
En dan even een klein ander berichtje...ik heb een chatbox hiernaast staan...of dat ook kan blijven is een tweede, want ik merk dat deze niet altijd doet wat ik zou willen, maar mochten jullie vragen hebben, dan hebben we daar nu een plekje voor. Maar dan moet deze het wel blijven doen.
Ik ga nog een rondje internetten en dan snel aan de scrap, mijn scraplijstje wordt de laatste tijd alleen maar langer, ik wil ook zoveel maken...

Fijne avond iedereen!

38 opmerkingen:

Unknown zei

lieve schat, het is je zoooo gegund, je maakt nu eenmaal prachtige dingen! Je weet hoe ik er verder over denk....xx

Angèle zei

Van harte Dora en veel plezier en succes!

Groetjes, Angèle

Marian zei

zo héé!! Dat is een hele eer..en je maakt inderdaad zulke mooie dingen en zó veel...nu kan je laten zien wat je waard bent..
veel plezier ermee.
groetjes,Marian

Anita zei

Oh wat leuk Dora, gefeliciteerd.
Ik heb net een gesponsorde prijs van Scraphead binnen die ik gewonnen had bij Dutch Card Lovers.

Gr. Anita

Hilde zei

Gefeliciteerd met je DT schap!!
Zo kunnen we nog meer van je werk gaan genieten!

liefs Hilde

Lenet zei

Wie hoe!!!! Zoals ik al zei ..het kan ook niet anders. heel veel plezier!

Cora Hoekstra zei

Dora wat leuk. Ik ben nog nooit in de winkel geweest, maar Carla en Franca ken ik van de Scrap-a-Ganza, en de beurzen. En dat zijn hele leuke en creatieve meiden.
Het is je heerlijk gegund

m@deliefjuh zei

oh geweldig meid! geen wonder ook. je maakt prachtige dingen :)

Bizzy @ home zei

Wat super zeg, gefeliciteerd!
gr. Renny

Jolanda zei

Door; het is niet meer dan normaal dat je bent toegetreden tot het DT; je maakt zulke mooie dingen! Daar had je echt geen stress over hoeven hebben, volgens mij weet je zelf niet hoe bijzonder je scrapsels zijn.
Gefeliciteerd en heel veel plezier met deze nieuwe job!!

Natasja Vink zei

Wat leuk dat je bent gekozen bij scrapheap en terecht je maakt prachtige dingen. Heel veel succes en natuurlijk plezier want daar gaat het om. Maar ik weet zeker dat dat gaat lukken

Alexandra zei

He, wat goed zeg, van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met de dt.

* Daniëlle * zei

Gefeliciteerd Dora! Je bent een goede aanwinst voor de Scrapheap. Ik hoop dat je er veel plezier aan hebt om voor hen te 'werken'.

Geertje zei

Van Harte Dora.
Heel veel plezier als DT lid.
Geniet er maar van je hebt het verdiend.

Groetjes Geertje,

Monique CreaTijd zei

Geweldig !! En reken maar dat Carla van de Scrapheap blij met je zal zijn !

Sandra1968 zei

Van harte gefeliciteerd!
En dit is ook zeker verdiend, want jij maakt echt schitterende creaties :-)
Veel plezier!
Groetjes, Sandra

Tamara zei

gefeliciteerd meid en het is je gegund :D xx Tamaar

Julie Tucker-Wolek zei

CONGRATS Dora!! That is AWESOME! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Kim zei

Wat leuk! Gefeliciteerd. Ik ben benieuwd met welke mooie dingen je ons nu weer gaat verrassen.

Anja zei

wow van harte toppie!!!
ach je maakt ook erg mooie dingen,dus daar was ik niet bang voor.
gr anja;o)

Marjolijn van Elsberg zei

Ik ben meteen maar eens op je blog komen kijken, wat maak jij mooie dingen zeg, ik sta pafffff. Zeer terecht dat jij in het DT terecht bent gekomen, Ik ben meteen maar volger geworden van je blog. succes bij de scrapheap!
Marjolijn.

BOXERGEK zei

Hartstikke leuk voor je Dora, en al jouw werk is ook prachtig dus helemaal terecht.
Gefeliciteerd!
X Esterina

Heidie zei

Gefeliciteerd, het is je erg gegund. Want je maakt super mooie dingen.

groetjes heidie

liszha zei

Gefeliciteerd meid! Als iemand mooi werk levert ben jij het wel, dus ik ben niks verbaasd hierover!

dithny zei

Gefeliciteerd!!!!!
Echt onwijs leuk voor je :)
Groetjes,
Dithny

xxx Myra xxx zei

van harte!!!!!!! het is verdiend hoor!!!!!

Riet zei

Gefeliciteerd Dora,je heb het echt verdiend,want je bent er zo goed in lieverd.
Veel knutsel plezier ermee.

Liefs Riet.

Manon zei

yeah!! ik vind het knap dat je de knoop door hebt gehakt! ik weet nog wat je in de auto zei.
En ik wil je natuurlijk van harte feliciteren! heel veel plezier gewenst!
Groetjes Manon

Kitty zei

Super!

nicolet zei

Gefeliciteerd Dora en heel veel plezier bij de Scrapheap!
Groetjes Nicolet

Anoniem zei

GEFELICITEERD!!!!!! heel veel plezier met je DT-schap!

Mariëlle zei

Lieve Dora,

Het is helemaal terecht dat jij gekozen bent! En het is je zeer gegund, want jij maakt echt altijd prachtige dingen die mij keer op keer weer doen verwonderen....
Neem nou dat prachtige vintage boek en die lieve vogelkooitjes...echt super! Je moet er maar opkomen iedere keer en het dan ook nog zo mooi afwerken, petje af meis!

Liefs,
Mar

anja curvers zei

Van harte gefeliciteerd Dora en heel veel plezier en succes in het DT.

Anneke Wijers zei

Wat leuk voor je!
Daar zul je met recht trots op zijn!
Gefeliciteerd en heel veel plezier.

Ilonka zei

ik ben zo blij voor je! je hebt het verdiend, je maakt fantastische dingen! geniet er maar lekker van, alsnog van harte mop :) xxx

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd Dora, geweldig nieuws.:) Je bent een echte aanwinst voor hun. ;)) Heel veel plezier.

Groetjes Rosalien

scrapdictive zei

We hebben elkaar al gesproken, maar ook nog even hier: van harte gefeliciteerd!!! Het is meer dan verdiend dat jij in een DT zit!!

Unknown zei

Wat leuk voor je Dora! Van harte gefeliciteerd met je DT schap.