dinsdag 4 augustus 2009

Weer een hele lijst


Ik wil eerst beginnen met het uitdelen van de awards.
Deze mooie award heb ik gekregen van Natacha, Rosalien en Ilonka. Meiden enorm bedankt! Het toch altijd leuk om te weten dat je blog gewaardeerd wordt!
Ook heb ik van Ilonka de volgende awards gekregen.


Ik ga de awards geven aan..........wat is dit een moeilijke keuze geweest omdat ik het zo waardeer dat iedereen een award verdient, iedereen die mijn blog bezoekt en lieve commentaren achter laat. Dus hij is voor iedereen.
Wel vind ik het leuk om een paar nieuwe blogs, althans voor mij nieuw, in het zonnetje te zetten. Maar hij is dus ook voor iedereen, die in mijn blog lijst staat!
De nieuwe.....

Andrea
Maureen
Riky
Simone
Willeke
Sylvia
Nathalie
Danielle
Lenet
De regels van deze award zijn:
Accepteer de award en post het op je blog, samen met de naam en bloglink van de persoon die hem aan je gegeven heeft. Geef hem door aan 15 blog's die je pas hebt ontdekt. Denk eraan de bloggers te laten weten dat ze een award hebben ontvangen.

The rules from this award are:
Accept the award and post it on your blog together with the name and bloglink from the person who gave this to you. Pas it on to 15 blog's you just discovered. Remember to let the bloggers know that they did receive an award.
Maar nogmaals hij is voor iedereen, want ik vind jullie allemaal even bijzonder!

Dan nu, ow weer zo nalatig van mij...mijn cadeautje van 2S4Y tijdens hun feestje afgelopen maand, werd mijn naam uit de stapel getrokken en heb ik een hele stapel pennen van Sakura ontvangen. Als ik een lay out maak, schrijf ik veel heel veel, dus ze komen goed van pas! Enorm bedankt!!

Volgende....dit wordt een erg lang bericht, zijn jullie er nog, of inmiddels al verder naar een volgend blog??
Mijn kaartje voor Unscripted sketches deze week. Heb ik heel lang geen stempels gebruikt en nu kan ik er niet meer vanaf blijven, ik ben me ook aan het oriënteren op andere stempels, want ik wil een beetje verandering.


Dit was het even voor nu, ben even uitgetypt!
Ik wens iedereen een hele fijne en mooie dinsdag toe!
Liefs Dora

22 opmerkingen:

Frida zei

Dit kaartje is echt schitterend zeg !!
Ik vind hem echt super !!

liszha zei

Door, wat een lieffie weer! Onwijs mooie kleurencombi.
Ik vind die takjes achter die roosjes ook zo lief, moet binnenkort ook eens een takjespons kopen.
Ik vind stempels inkleuren echt superleuk heb ik uitgevonden met de ciao copic markers workshop maar ik vind geen echt leuke stempels.
Ik vind al die poppetjes niet zo heel erg mijn smaak. Ik ben me ook aan het oriënteren en heb veel links van een dorpsgenoot gekregen maar nu heb ik zoveel dat ik er echt even voor moet gaan zitten.
Fijne dag.
Liefs Lisette

Julie Tucker-Wolek zei

Congrats on the AWARDS!!!! And loveeeeeeeeeeeeeee that GORGEOUS CARD! :):):):):):):):):)

Lenet zei

prachtig kaartje weer .En bedankt voor de awards altijd leuk om in het zonnetje gezet te worden...Ik ga eens hard nadenken aan wie ik deze zal geven

Unknown zei

Wow, your card is gorgeous! I love all of the details, and the papers you used. So glad you joined us for this weeks Unscripted sketch! Hope you'll play along again soon!

Sarah zei

This is SO pretty and clever. A great take on the sketch.
Thanks for joining us at Unscripted Sketches, we hope you join us again soon!

merryheart2 zei

hi Dora
i couldn't read your blog today because for some reason i couldn't find the translator button. i know it's there. i've used it before.
but i did LOvE the cards you have on the last few posts. the friends forever and thanks so much are my favorites. they are so adorable.

i hope you are having a great week.
Sandra

merryheart2 zei

ooops. i don't know what happened. i tried to leave you a message.
i love the cards on your last few posts. the friends forever and thanks so much are my favorite. they are so adorable. i love the playfulness and girlie girl-ness.

i couldn't read your blog because i couldn't find the translator button. leave it me! i know it's there. i've used it before. LOL

i hope you are having a great week.
sandra

Floortje zei

Dora, wat ben je heerlijk bezig geweest! Mooie nieuwe bloglayout, prachtig werk en ook nog een DT lid, gefeliciteerd hoor!
X Floortje

~amy~ zei

gorgeous card Dora...love the muted colors!

Anoniem zei

theres another award for you on my blog...

Riet zei

Wat een heel verhaal zeg Dora,geef niet hoor ,heel gezellig.
Wat een prachtig kaartje,heel mooi papier en stempel.

Liefs Riet.x

Riky zei

Hallo Dora
Hartelijk bedankt voor de awards ze staan al op mijn blog te pronken !!!

Groetjes Riky

Simone zei

Superleuk, dank je wel voor de blogaward. Wat is je blog mooi geworden! Helemaal geweldig.
Groetjes,
Simone

Anoniem zei

wow girl your cards are always so delicious....
it's beautiful,
I know 2 pots on one card, but I forgot to leave a comment about your card!

Liz Weber zei

Dora congrats on the Blogger Award, very well deserved. Thanks for all the gorgeous inspiration here!

Anneke Wijers zei

Gefeliciteerd allereerst met je awards en je Sakura's.
Daar kun je er nooit te veel van hebben, hihih.
Je hebt jezelf weer overtroffen met die mooie kaart. Top!

Marga zei

Mooie kaart weer Dora, geweldig die roosjes ook, en wat een lief stempeltje. Ja leuk hè die stempels, ik heb ook wel van die periodes dat ik ze even zat ben, maar na een tijdje gaat het dan toch weer kriebelen en moet ik weer stempeltjes gebruiken. Jij weet er ook goed raad mee zie ik, je kaartjes zijn stuk voor stuk geweldig.
Mooie prijs heb je gewonnen bij 2s4you, heel veel plezier ermee :)
xx Marga

Nicky zei

superkaartje heb je weer gemaakt! jij hebt wel wat moois met die stempeltjes...
je hebt maar gezegend met al je blogawards. lief dat je m aan iedereen geeft! en mooie prijs heb je gewonnen, veel plezier ermee!

Alexandra zei

Wat een lief kaartje, mooi hoor.

whoistracy zei

What a sweet card! I love the softness and all of the layers.

Anoniem zei

girl, you never cease to amaze me.. that card is delicious!