zaterdag 29 augustus 2009

Spelen met mijn nieuwe spullen


Dat heb ik gister dan ook heerlijk gedaan. Van deze kaart is bijna alles nieuw alleen het lint niet. Aangezien ik vorige week zo snel door de sketches ging die ik trouw volg, ben ik woensdag op zoek gegaan naar andere sites. Zo kwam ik uit bij Papertake Deze komt op dinsdag uit, en ik heb even verder op de site gekeken, ik denk dat ik wel vaker mee ga doen.
Zelf denk ik dat ik toch voor een andere achtergrond had moeten kiezen bij de stempel, maar helaas, volgende keer beter. En mijn stempel is niet super gelukt, maar toch maakt deze kaart me blij. Ben helemaal verliefd op deze nieuwe takjes pons!En die rozen zijn zo mooi!
Vandaag ga ik maar aan de scrap, ik moet alleen vanmiddag van 5 tot 7 naar het zwembad, en dan komt mijn neefje ook.
Fijne zaterdag iedereen!

17 opmerkingen:

Angèle zei

Je kaartje is weer prachtig! Veel plezier vandaag Dora.

LOUISE zei

Beautiful card Dora, love the SN image, and the lovely soft colouring. Louise x

Ellen zei

Je kaart is heel mooi, Dora, en ja de achtergrond voor de stempel is idd wat wit..... Eventueel zou je een volgende keer de randen van de achtergrond (van buiten naar binnen) wat vaag kunnen inkleuren met een sponsje en wat distressinkt....???? maar echt storend vind ik het niet hoor!
Het is duidelijk te zien dat je genoten hebt van je nieuwe spulletjes!

Groetjes Ellen

Ilonka zei

Hoi Dora ohhh wat een schatje Erg lief!!!

Groetjes ilonka

Laurel zei

Absolutely adorable!

~amy~ zei

wonderful Dora...I love it..that lace is gorgeous!

Julie Tucker-Wolek zei

Soooooooooooooo PRETTY! :):):):):):):):):):):)

natacha zei

hey weer een heel mooi kaartje zeg
groetjes natacha xx

Nicky zei

ik vind m prachtig zo, je hebt t keimooi ingekleurd en die witte achtergrond ziet er nou net lekker fris uit!

Marga zei

Dora hij is prachtig! Wat heb je daar weer een schattig stempeltje gebruikt. Ik vind de achtergrond niet storend hoor, ik vind juist dat het stempeltje er mooi uitspringt zo.
Ja, die takjespons dat ben ik helemaal met je eens, ik heb hem ook donderdag gekocht en was er al lang naar op zoek. Knap trouwens dat je die randjes ervan hebt aangezet, wat een priegelwerkje, maar het resultaat is dan ook prachtig.
Heel veel plezier nog met je nieuwe spulletjes, maar dat gaat vast wel lukken :)

Marga zei

Oh fijn trouwens dat je je code eraf hebt gehaald, het was inderdaad wel een beetje dubbelop zo :)

xx Marga

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Dora,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Unknown zei

Die takjes pons is inderdaad geweldig. Pas ook helemaal bij het soort kaarten dat jij maakt. Ik vind de stempel ook super lief, ik kan me voorstellen dat je daar blij van wordt :D

Leigh zei

beautiful card.

Dawny P zei

This is fabulous chick. You did a great job with the sketch and the colours and image are just gorgeous :) Thank you for joining us at PTW - hugs, Dawny xxxx

Sandra1968 zei

Erg leuke kaart!
En de takjespons staat ook op mijn verlanglijstje. Maar gelukkig, nog 2 maanden en dan is de KreaDoe ;-)

Cardmaking Galore zei

Lovely card - great colour choice