zaterdag 22 augustus 2009

Vandaag mijn eerste echte dag als


Zwemlerares! Vanavond van 17.00-19.00 ga ik echt beginnen, de vorige keren was even meelopen. Pik ik het snel op, kan ik het vinden met de kinderen. En ik heb er enorm veel zin in.
Gisteravond heb ik een sprintje getrokken, ik wilde namelijk een kaart maken waar ik veel tijd in zou steken alleen die kan ik niet plaatsen, die ik voor Get Sketchy volgende week ga maken. Maar ik wilde ook nog even een snel snel kaartje maken. En dat is deze geworden de uitwerking van Mojo Monday dag 5. Gewoon omdat ik zin had om even snel iets in elkaar te draaien, en ik moet zeggen, voor een snelle kaart, ben ik er erg happy mee. Dit zijn van die kaarten die altijd wel kunnen.
Nou ik ga echt eens een bak yoghurt eten en dan aankleden, anders word ik zo enorm lui hier!
Fijn weekend iedereen!

12 opmerkingen:

Nicky zei

ik vind je snelle kaartje toch hartstikke mooi, sjiek gewoon! die andere ben ik natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar!! heel veel plezier en succes als zwemjuf, maar dat zal vast lukken!!

scrapdictive zei

Snel kaartje of niet, ik vind 'm in ieder geval hartstikke mooi.
Net als Nicky ben ik echt reuze benieuwd naar dat andere kaartje.

Voor vanavond alvast heel veel plezier en succes gewenst als zwemjuf.

xoxo

liszha zei

Supergave kaart joh!
Heel veel plezier vanavond! Ben erg blij voor je!

Evelin zei

Wow... this is pretty!
Hey, I couldn't get Google reader to translate your blog but well, at least I get to admire the beautiful cards! :)

Laurel zei

So pretty! Love the butterflies!

* Daniëlle * zei

Succes met je eerste zwemlessen straks! ;-)

Julie Tucker-Wolek zei

Loveeeeeeeeeeeeeeee the RED! :):):):):):):):):):):):)

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Dora,mooi dat rood.

Liefs Riet.x

Ilonka zei

Een prachtige kaart. En sucses met je zwemlessen.

Groetjes Ilonka

dithny zei

Leuk kaartje dora, en ook ik ben reuze nieuwsgierig naar dat andere kaartje

Lenet zei

je snelle kaartje is weer hartstikke leuk geworden.Ik hou wel van rood.

Unknown zei

Ben je pas recent met de opleiding klaar? Ik dacht eigenlijk dat je al een tijd zwemjuf was maar dat je er een tijdje uitgeweest was.