dinsdag 11 augustus 2009

Mijn eerste dag was heerlijk


Vanochten heb ik mee gelopen in het zwembad, en het is zeer goed verlopen. Ik heb heel erg veel plezier gehad. En ook al een paar activiteiten zelf mogen doen. Wat is het leuk om een heel en dan bedoel ik heel erg klein meisje die bang is om haar hoofd onder water te doen, aan het eind van de les toch zover te krijgen dat ze niet alleen kan duiken, maar zelfs in één keer door een plastic ring kan en durft te zwemmen. Kortom ik heb genoten. De chloorlucht hangt nog om me heen,ondanks de douche, maar ik geniet ook daar van! En morgen weer een paar uurtjes..en dan waarschijnlijk gewoon 22 augustus verder. En de bedoeling is dat ik dan snel zelfstandig aan de slag kan. En de opmerking jij hebt ook wel iets met kinderen...klopt als een bus......maar ik ben er heel eerlijk in, en ook altijd geweest, als ze maar van een ander zijn. Ik wil namelijk zelf geen kinderen, nu weet ik zeg nooit, nooit. Maar nog steeds en dat doe ik al zolang als dat ik leef, ik wil geen eigen kinderen. Ik heb de grootste lol met kinderen, ga er heel goed mee om, ook de kinderen die een rugzak hebben zoals ik dat dan noem, met problemen, moeilijk te hanteren, geen probleem. Maar zelf moederen zie ik niet zitten. Ook hierin ben ik misschien een vreemde snuiten, maar ja het is niet anders.
En ik heb mijn onderdeel binnen dus mijn laptop is weer in gebruik, ook dat is een verademing! Alles werkt weer zoals het hoort.
Gisteravond ben ik bezig geweest met de sketch van CPS En ik heb er een hele kleine uitvoering van gemaakt, namelijk 2,5 bij 4 inch echt klein, en ik moet er dan ook een envelopje bijmaken. Ik vind het zelf wel een erg lief kaartje, als je 'm in het echt zou zien...tis echt een ukkie!
Ik moet zeggen dat ik door alle indrukken een beetje moe ben, niet doodop hoor, maar wel een beetje loom, lekker rozig. Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad en kijk alweer uit naar morgen

18 opmerkingen:

Frida zei

Wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt met het zwemmen en les geven !
En je kaartje is geweldig leuk !!

Ilonka zei

zo mooi en zo lief zucht... Wat maak je toch een mooie kaarten.


Groetjes Ilonka

Lenet zei

fijn dat je eerste dag zo goed bevallen is, en top dat je dat meisje zover hebt gekregen. Geeft je altijd weer een goed gevoel zulke dingen.
Wat een ontzettend schattig kaartje heb je gemaakt ontzettend lief.

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Dora,mooie kleur.

Liefs Riet.

Floortje zei

Wat heerlijk Dora, dat je eerste dag in het zwembad zo goed gegaan is! Ik vind het heel goed dat je zo duidelijk bent over het niet hebben van een kinderwens (er zijn helaas al teveel mensen die "per ongeluk" kinderen hebben en daar niet mee om kunnen gaan of erger..). Veel plezier morgen, oja, en bijna vergeten te zeggen dat je weer een schattig kaartje gemaakt hebt!
X Floortje

Cora Hoekstra zei

Allereerst wat heb je weer veel moois gemaakt.
Fijn dat je kunt genieten van die allesdoordringende chloorlucht, het brengt ook veel herinneringen mee voor je denk ik.
Heerlijk dat je op een plekkie zit waar je je en goed voelt, en wat van jezelf aan iemand anders kunt meegeven.
Heel veel plezier en passie gewenst.

Alexandra zei

Fijn dat het vandaag goed gegaan is, lekker van genieten nu.
Het kaartje is ook wel een liefke hoor.

Ann zei

wat ontzettend fijn dat het zo lekker is gegaan op je 1e werkdag. Ik denk dat je door de openheid die jij bezit juist met de "rugzak"kindjes veel kan bereiken..

En je kaartje is weer een liefie

dithny zei

Heerlijk om te horen dat het vandaag zo goed is verlopen allemaal.
Niets leukers dan een baan waarin je het naar je zin hebt.
Schattig kaartje, niet te vergeten :)

Daniëlle zei

Mooie strakke kaart en goed te horen dat je eerste dag zo goed bevallen is. Ik vind het absoluut niet vreemd dat je zegt dat je geen kinderen wilt, het is alleen maar goed dat je dat van jezelf weet. Al moet ik zeggen dat ik 5 jaar geleden ook zei dat ik echt geen kinderen op deze wereld wilde zetten en nu.....nu lopen er dus gewoon 2 thuis rond... ;-)

Angèle zei

Fijn om te lezen dat je het heerlijk hebt gehad en weer uitkijkt naar morgen!

Je ieni-mieni kaartje ziet er top uit Dora. Krijgen we het envelopje ook te zien? Het lijkt me leuk om dit ook eens te proberen.

Groetjes, Angèle

liszha zei

Gaaf zeg dat je het zo naar je zin hebt gehad. Als een vis in het water! Oh nee, die was te makkelijk, hihi.
Maar nog even over je kaart. Oh ho! Wat is die mooi!

Julie Tucker-Wolek zei

This is BEAUTIFUL!!! LOVEEEEEEEEE the butterflies! :):):):):):):)

loes de groot zei

tis inderdaad een poepie!
je maakt echt mooie kaarten....

Nicky zei

zo schattig hoe je dat kaartje gemaakt hebt en dat ie zo klein is! super voor je dat zwemles geven lekker gaat lopen nu!

Anneke Wijers zei

Dat is geweldig: je kunt het gevoel blijkbaar goed overbrengen op kinderen. Dat geeft idd een kick, hè!
Als een kind iets snapt of kan, wat eerst maar niet lukte... Oh, overigens heet het op school ook "rugzakje". Voor bep. kinderen kun je dat aanvragen; daar wordt geld voor beschikbaar gesteld maar dan moet er wel van alles aan de hand zijn.

Ik vind je kaart echt helemaal te gek.
Rustige uitstraling, lekker kleurtje (vind ik)
en van die leuke vlindertjes.

Veel suc6 morgen weer!

Janelle zei

Love those butterflies! Great job on the CPS sketch!

scrapdictive zei

Zo'n klein kaartje moet in het echt nog liever zijn, dan op de foto.
Je hebt weer die leuke vlindertjes gebruikt, zie ik (waar zijn die van?)

Toodles,
Jolanda