dinsdag 25 augustus 2009

Restjes papier


Probeer ik nu maar eens op te maken, die bak puilt inmiddels uit. En het is ook wel weer een uitdaging op zich om van die kleine stukjes die er over zijn nog iets te maken. Deze kaart bestaat dus uit een vel dat helemaal in stukken lag, omdat ik bij een andere kaart de vlinders op de achterkant eruit geknipt had. En dan in combinatie met gewoon wit, ik ben er tevreden over. Gister eerst wezen zwemmen, en dat was nu een stuk actiever, wat ook wel goed is voor mij. Ik heb nu door hoe de volgorde van de lessen is, en hoever de kinderen zijn, wat weten en beheersen ze al, wat moeten ze nu leren. Heel erg leuk weer, ook omdat dit nu vaste groepen zijn, kinderen die we klaarstomen voor hun A, B en C diploma. Bij thuiskomst was de puf echt even weg, dan moet je weer even bijkomen, maar in mijn bovenste scrapla, lag zowaar nog wat puf, die ik met beide handen heb gepakt en mij gestort op de sketch van CPS van deze week.
Vandaag heb ik niet bijzonder veel te doen, even naar de supermarkt, een paar huishoudelijke taken en dan ga ik aan de scrap.
Hele fijne dinsdag iedereen!

19 opmerkingen:

Angèle zei

Je kaart is weer toppie Dora!
Veel plezier met scrappen vandaag!

Ilonka zei

Hoi Dora hoe krijg je het voor elkaar. Knap om dit van restjes te maken . Je kaartje is weer een toppertje.

Groetjes Ilonka

dithny zei

leuk gedaan met die geponste randjes, ik sla deze op okee?

Trudy zei

Ik vindt het een prachtige kaart .
knap gedaan met de restjes.
Groetjes Trudy

Julie Tucker-Wolek zei

BEAUTIFUL!!!! LOVEEEEEEEEEEEEEEE the colors and the stick pin! :):):):):):):):):):):)

Ann zei

Wow, just gorgeous, Dora!

Nicky zei

doe jij het vaker met restjes!! prima gedaan zeg! en ik vind dat je het zo goed doet met je zwemles.... heb bewondering voor je!!

~amy~ zei

fabbie...love all the border punching..

Laurel zei

Such pretty paper and use of punches!

Cora Hoekstra zei

wat een lief kaartje, ik zou die puf daar in dat laatje laten liggen, en af en toe wat van pakken.

Anneke Wijers zei

Wat een mooie randen.
past ook mooi bij het papier.
Prachtige kaart!

Riet zei

Wat een prachtige kaart Dora,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Floortje zei

Wat een beauty...van restjes nogwel. Maar echt wel een volwaardige kaart (restjes klinkt altijd zo oneerbiedig..)
Groetjes, Floortje

Ellen zei

Verbazingwekkend wat je met restjes kunt.... Deze kaart is prachtig, hele mooie kleuren!

Groetjes Ellen

Lenet zei

hehe de hele dag geen internet gehad zeg..Ik had wel even snel je kaartje gezien maar kon geen reactie geven. Maar nu wel weer gelukkig, en kan ik zeggen dat het weer een harstikke leuk kaartje is geworden. Leuke extra uitdaging he om van de restjes een kaartje te maken?

Carina zei

HI,Dora!
You make always so nice cards.I love them all.
Thanks for all your comments!

Many hugs from me to you!

Unknown zei

Leuke restjes en wat zijn die randponsen toch leuk hé?

Charity Hassel zei

lovely! thanks for using the cps sketch this week!

Sandra1968 zei

Zelfs van restjes papier maak jij nog steeds schitterende kaarten :-)