woensdag 19 augustus 2009

Soms is ergens lang over doen ook wel erg leuk




Na deze week alle kaarten vrij snel af te hebben, heb ik voor de kaart van 2S4Y deze week, erg lang gedaan. Nou heel lang ook weer niet, meer de tijd voor genomen. Ik heb de sketch gehouden zoals 'ie is, alleen heb ik er een flap van gemaakt, daaronder zit dan nog een werkje. De foto is van het internet en was al een oude foto maar heb ik verder bewerkt met distress inkt. De flap zit vast met een klein doorzichtig druk knoopje, erg makkelijk werken. Ik ben zelf erg blij mee het resultaat. En dan wil ik er dus ook best iets langer over doen. Ik wilde nog van alles vertellen maar ik ben het allemaal kwijt, geen idee meer wat ik kwijt wilde, ow, wel dat mijn kaartje van vorige week Quiet Together van ICS heeft gewonnen, ik mag wat leuks uitzoeken bij Short Cuts, nou dat is toch altijd leuk.
Er staat voor mij niets meer op de planning voor nu, dus ik ga even een rondje bloggen als mijn volglijst er nu weer is, want hij was bij het begin van het typen van dit bericht weer helemaal leeg......u volgt op dit moment geen blogs....nou echt wel, maar ja misschien is die wel een ommetje maken naar het strand.
Als mijn lijst nog steeds foetsie is...dan krijg ik later alles weer, en dan volgen mijn berichten vanzelf!
Geniet nog even van de mooie avond, morgen is het een stuk minder!

27 opmerkingen:

Anoniem zei

this card is OUTSTANDING
Congrats on all your recent wins!

Lenet zei

In een woord ..PRACHTIG!
Het schijnt een blogger kwaaltje te zijn dat de volg bloggen , volgers aan de wandel gaan. Bij mij zijn ze ook al af en toe foetsie. baalde er ook al van , mijn hele rondje bloggen in de soep gelopen.

~amy~ zei

Dora, your cards are always filled with such wonderful detail!!

Anoniem zei

Echt schitterend, Dora!! Wat een mooi plaatje ook.

Tenia Nelson zei

Very pretty!!!

Alexandra zei

Zo je bent weer flink bezig geweest van de week. Je hebt weer een paar prachtige kaarten gemaakt.
Deze laatste is ook weer een prachtig exemplaar. En nog gefelciteerd met je prijs, leuk hoor.
Ik heb alle blogs die ik volg gewoon onder mijn favorieten gezet. Raak je ze niet zo snel kwijt.

Ann zei

wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Dora erug mooi

Frida zei

SUPER kaartje ! die zachte kleuren vind ik zo mooi. Maar ook hoe je dit hebt bedacht. Jouw creativiteit is echt grenzeloos !!

Sandra1968 zei

Wauw, wat een SCHITTERENDE kaart! Heel erg mooi. Zucht, zo mooi vind ik 'm :-)

Kim Sonksen zei

Your card is stunning

thanks for playing along with us at http://2sketches4you.blogspot.com/

Angèle zei

Wow Dora... als je met dit kaartje geen hoge ogen gaat gooien....! SCHITTEREND!

Groetjes, Angèle

Ilonka zei

bij mij is het ook iedere keer bingo. Al mijn volgers weg.
Maar oke je kaartje is weer te gek!!
Ik geniet keer op keer weer van je kaartjes.

Groetjes Ilonka

scrapdictive zei

Dit kaartje valt absoluut in de categorie: bloed mooi.
Als je het mij vraagt, heb je de volgende prijs alweer in de pocket.

cnelson zei

absolutely gorgeous!!

Julie Tucker-Wolek zei

Ohhhhhhhhhhhhhhhh I loveeeeeeeeeeeeeeeeeee this!!! GORGEOUS! :):):):):):):):):)

* Daniëlle * zei

Wat ontzettend mooi zeg!

* Daniëlle * zei

Btw, gefeliciteerd met je prijs!
Enne... ik heb jou ook toegevoegd op mijn blog. ;-)

Groetjes,
Daniëlle

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Dora.
Mooie combinaties en details.

Liefs Riet.

Chrissie zei

This is a truly beautiful card, so delicate looking!
Chrissie

Ellen zei

Oh, wow, Dora......deze is echt foei mooi!!! Wat een plaatje. Je kunt er wel aan afzien dat daar veel tijd in gestoken is.
En nog gefeliciteerd met je prijs, altijd leuk als je wat wint en een verrassing als het op de deurmat ligt! Groetjes Ellen

Nicky zei

oh wat een cutie!! ik vind m echt heel erg yummmm.... maar wat zit nou toch dat knopje??? en mijn volgblogs zijn ook af toe verschwunden, maar zo gek, ze zijn ook zo weer ineens terug! zeker een hansklokblog....

Andrea zei

Ik vond deze kaart echt super. leuk gedaan en dat je er veel tijd in heb gestoken kan je ook wel zien.

Groetjes Andrea
xoxo

liszha zei

Ik ben verliefd op deze kaart!

Unknown zei

Dora this has to be one of my favorite cards of yours that you have made. Great take on the sketch - thanks so much for playing
:) kazan

Martha zei

Wederom prachtig Dora, je maakt geweldige kaarten!!!!
Groetjes en fijn weekend :)
Martha

natacha zei

schitterend zeg hoe je deze kaart hebt afgewerkt
groetjes natacha xx

Nicki (CSS) zei

So pretty - just love all the 3D elements to the card!