donderdag 20 augustus 2009

Gister druk in de weer


Ik was begonnen aan de sketch van ICS van deze week, en die ging vrij snel omdat ik dan ook vond dat de kaart zoals die te zien is...af is! Ik vond het papier ook erg mooi bij het plaatje passen, ja zeker tevreden over.
Maar de avond was nog jong en om nou een beetje op die bank te gaan hangen is niets voor mij. Dus eens gekeken wat er nog meer te vinden was. Mojo Monday had hun 100e sketch deze week en dat vieren ze door elke dag een sketch te plaatsen. Nu is elke sketch maken mij iets te gek, omdat ik ook trouw wil blijven aan de andere sketchblogs. Volgens mij is dit de tweede sketch van deze week. Ik wilde een kaartje maken voor mijn neefje die is eind september jarig en deze sketch sloot aan bij wat ik wilde. Ook deze vind ik erg leuk geworden, lekker fel blauw, maar ja toch de vlinders, jongenskaart of niet;)

Ik moet ondanks het warme weer nu, toch even gaan stofzuigen en dan heb ik weer alle tijd om te doen waar ik zin in heb......
Het is hier overigens al bewolkt en het begint te waaien.....
Ik krijg net een mail binnen met de code voor Short Cuts...ik ga even iets leuks uitzoeken!
Liefs Dora

24 opmerkingen:

Laurel zei

Very pretty colors! Love the first card.

Anoniem zei

H Dora:)
Your cards are sooo `beautiful` I love the angel..TFS
Thanks for joining in With ICS:)x

Nicky zei

leuke kaarten weer dora, die 2e is ook weer helemaal apart, a-real-dora!!!

Angèle zei

Hallo Dora...ik heb netwerk problemen en kan nauwelijks overweg met mijn laptop. Het ene moment heb ik internet en het andere weer niet. (Dit berichtje verstuur ik bij een van mijn dochters)
Mooie kaartjes heb je weer gemaakt. Veel plezier met het uitzoeken van je prijs!

~amy~ zei

ahhhh...lovely as usual Dora!!

Ilonka zei

Hoi dora waar haal je je ideeen vandaan ?? Iedere keer maak je weer zulke aparte kaartjes. Het is ook zo genieten wat je allemaal maakt.

Groetjes Ilonka

liszha zei

Wat een prachtig dromerige kaart (die eerste), de tweede is ook prachtig maar geen jongenskaart vind ik. Door de vlinders denk ik.
Liefs Lisette

Lenet zei

Wat weer een leuke kaarten!!
Heerlijk fris dat wit met bauw.och en vlinders kunnen best op een jongens kaart vind ik hoor.

Riet zei

Ohhh wowww Dora,wat een schitterende kaartjes,vooral de eerste,wat is die mooi.
Dat plaatje,hoe kom je daar toch aan,
het papier alles pas bij elkaar.

Liefs Riet.

Sandra1968 zei

Beide kaarten vind ik erg leuk, maar vooral de 1e vind is schitterend.

Ann zei

zo leuk jou kaarten weer, ik ben het met lenet eens hoor vlinders kunnen best op een jongenskaart.

Vicky zei

Love your cards, so elegant. Thanks for joining us again at ICS.
:)x

Julie Tucker-Wolek zei

BEAUTIFUL! :):):):):):):):):):):)

dithny zei

Prachtige kaarten Dora, ben dol op dat harde blauw, en de bovenste is helemaal yummie!!

natacha zei

heel mooi gedaan zo in die blauw tinten
groetjes natacha en alvast een fijn weekend

Heather D. ~ Fresh Brewed Designs zei

this is very pretty! I love the soft blues!!! Thanks for joining us this week at ICS!

Regina zei

so elegant! love the soft colors. thanks for playing along at ICS

Unknown zei

Oh Dora.. what a beautiful card. So soft.
Thanks for stopping by my blog and leaving nice comment.
Cheers

Unknown zei

Dat is zeker een lekkere kleur blauw!

wendipooh13 zei

such a pretty card, love the sweet angel. great job with the IC sketch this week!!!

Dawn♥ zei

Oh Dora your card is absolutely GORGEOUS! It's soft and very elegant. Lovely job using the sketch. Thank you for taking time out of your busy schedule to play along at ICS this week.
♥Dawn♥
Owner of ICS

Liz Weber zei

Hi Dora, love your card for ICS, that paper was perfect for it wasn't it. So glad to see you creating so many gorgeous cards! Thanks for the inspiration!

Fink zei

The color choice & angel images are so pretty and delicate! Thanks for joining us at ICS

Kim Costello zei

Wow Dora a beautiful card, just love your take on this weeks sketch and the colours and image are stunning!!!

Thanks ♥ for joining us this week, HuGs Kim :)