zondag 2 augustus 2009

You are my star


Die tekst wilde ik gebruiken toen ik de sketch van Card Patterns zag. En ik wilde eens een kaart met sterren maar dan wel voor een vrouw, niet voor een baby jongen of meisje. Vaak zie ik bij gebruik van sterren op een kaart dat het een mannenkaart is of een babykaart, en daar is niets mis mee, ik heb dat zelf ook pas gedaan, maar wel een extra uitdaging om er dan een andere kant mee op te gaan. En ik moet zeggen dat ik er erg happy mee ben, het waren echt restjes waar ik het mee gedaan heb, en gewoon wit papier....wat kan je daar dan veel mee!
Ik ga nu heel snel verder aan de freubel er ligt al weer een idee klaar.
En voordat ik slapen ga...ga ik een rondje bloggen en berichtjes achterlaten, bij een ieder die vandaag iets geplaatst heeft...dus ik ben jullie niet vergeten.
En morgen ga ik de awards weggeven....ja echt waar het komt wel in orde;)

Fijne avond iedereen!

15 opmerkingen:

Lenet zei

Jij bent snel..maar weer een prachtig kaartje. Leuk zo'n sterrenkaartje voor een vrouw.

Anoniem zei

Leuke kaart!! Vlindertjes zijn erg lief!
Groetjes Sylvia

Anoniem zei

p.s. Je zus maakt ook mooie kaarten! Heb een kijkje genomen op haar blog, maar kon geen reactie plaatsen.

dithny zei

chylatiHele mooie kaart, en eigenlijk is iedere vrouw een "star"

groetjes,
Dithny

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Dora,prachtig papier en kleuren.

Liefs Riet.

liszha zei

Wat leuk dat je zo'n mooie kaart hebt gemaakt van allemaal restjes.
Ik vind het een droppie. Ik wil ook al heel lang iets met een ster maken, ik had een tutorial gezien hoe je zelf een heel mooie ster kunt maken.
Moet ik binnenkort echt eens mee aan de slag.

Riky zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Dora, echt super met die sterren en vlinders!!!

Groetjes Riky

AUsome mom zei

Very pretty! Love the dimension of your stars. Very, very nice :)

Julie Tucker-Wolek zei

WOWWWWWWWWWWW!!! This is GORGEOUS! :):):):):):):):):)

~amy~ zei

dora, what a lovely take on the sketch...love all your details!!

Ilonka zei

Wat een leuk kaartje en weer heel mooi papier . je vlinderstjes zijn te gek!

Groetjes Ilonka

Nicky zei

meid, wat ben jij toch razendsnel. ik kan je soms amper bijhouden!! deze kaart is ook weer om te snoepen zeg!

Anneke Wijers zei

Leuke kaart!
Ook het papier is erg leuk.

whoistracy zei

Dora this is gorgeous! Love the embossing and how you inked it a bit for more interest. Such a great idea.

Alexandra zei

Je uitdaging is goed geslaagd, het is een leuke kaart geworden.