zondag 9 augustus 2009

En nu een doosje voor de grote rozen



Daar ben ik dan......het gaat nog niet lekker zo zonder mijn eigen laptop moet ik bekennen. Maar het gaat, alleen allemaal iets trager. En ik wil ook nog even een rondje bloggen, mocht ik nou niet bij iedereen komen, morgen ga ik overal langs;)
Ik ben na mijn kleine doosje begonnen met de grotere, en bijna hetzelfde is deze, alleen ik heb de kleurencombi's omgedraaid, bij de één was de basis wit met roze accenten hier is het roze met witte accenten. Staat erg lief zo naast elkaar. Nu ga ik heel snel verder ik wil en een rondje bloggen, en ik moet ook nog eten en nog veel meer scrappen;)
Fijne avond iedereen!

liefs Dora

16 opmerkingen:

Diane zei

Mooi doosje heb je weer gemaakt Dora. Hoewel ik zelf niet van de vintage-scrap vind ik het echt mooi om te zien!

Nicky zei

deze is ook helemaal goed! lijkt me helemaal goed staan zo naast elkaar!

dithny zei

Prachtig doosje, past zo tussen al mijn doosjes.
Heel erg leuk!!

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwww!!! Just beautiful! :):):):):):):):):):)

Frida zei

Deze is ook prachtig !!
Ik vind het ook knap hoe jij die roosjes zelf maakt, die zien er zo mooi uit !

Riet zei

Ohhh Dora,wat is die prachtig geworden zef,mooie kleur.
en wat een mooie details.

Liefs Riet.

~amy~ zei

gorgeous dora!!

Anneke Wijers zei

Deze is ook al zo mooi!
Wat maak je toch een prachtige werkstukken.

Ilonka zei

Whow een mooi doosje! Ik vind hem helemaal te gek!!

Groetjes Ilonka

natacha zei

heel mooi doosje dora
groetjes natacha

Ilonka zei

Whwo wat een geweldige creatie zo mooi vin vintage stijl.

Groetjes ilonka

liszha zei

Wat een leuke uitdaging, die doosjes en je maakt er een kunstwerkje van. Ik krijg zo'n gevoel van.......dat wil ik ook.
Maar nu nog even ziek, vanmiddag naar dokter. De kaart voor de challenge is af hoor,
Moet alleen nog even de moed zoeken om te fotograferen en up te loaden.

Ylona zei

Wat een prachtig doosje!

xoxo,
Ylona

Ellen zei

Hi Dora
Wat ben jij druk geweest zeg, terwijl ik met vakantie was.....
Geweldige doosjes heb je gemaakt en wat leuk dat jij in het DT zit van Get Sketchy! Een nieuw Card Challenge Blog? Leuk, ga ik vast en zeker aan meedoen.

Groetjes Ellen

Alexandra zei

Deze is ook prachtig, leuk gedaan ook de kleuren net andersom, lijkt me heel leuk bij elkaar staan.

scrapdictive zei

Oooohh... ik vind deze (en die andere) doosjes werkelijk prachtig. 'k Kan niet anders zeggen.

Toodles,
Jolanda