woensdag 12 augustus 2009

Weer anders...proberen een sketch ook echt te volgen!


Althans dat heb ik geprobeerd met de sketch van 2S4Y van deze week, ik heb alleen ipv een rechthoekig vakje onderaan een cirkel gemaakt, is dit nou clean en simple...vond de kaart eerst best kaal, maar nu ik er beter naar kijk, is deze kaart naar mijn idee af...wat denken jullie?
Mijn tweede dag was heerlijk en met goed nieuws afgesloten, het ziet er eigenlijk al naar uit, dat ik bij het team kan komen. Zo leuk om te doen, iets wat je kan en dat doorgeven, en er ook zoveel plezier aan beleven. Geen baan van 9 tot 5 en altijd afwisselingen, verschillende uitdagingen, ik denk echt een baan voor mij. En ja ik ben als een vis in het water, en het voelt heerlijk. De zwemtas staat weer in de kamer, de douche daar hangt een badpak te drogen, en ik ruik naar chloor....of ik nou douche of niet, het blijft er toch een beetje inzitten. Maar het voelt oh zo goed. Ik ben helemaal in mijn sas!
Bedankt voor alle leuke berichtje over mijn nieuwe baan, dat doet me goed. Het is na een lange periode niets doen, nou ja niets...echt heel erg fijn om er weer bij te horen...ook zo'n rare term, maar jullie weten vast wel wat ik bedoel!

Ik ga zo even iets eten, en een was opvouwen, dan plof ik heel even op de bank en dan weer heerlijk aan de scrap, er ligt iets te wachten, is nog niet af en ben er nog niet heel erg tevreden mee.........

Liefs Dora

13 opmerkingen:

Anneke Wijers zei

Ik vind de kaart mooi maar ook simpel kan heel mooi zijn. Je hoort niet voor niets de term: less is more.
Ik heb dat altijd bij een verhuizing of verbouwing: de kamer is dan helemaal leeg met alleen de vloerbedekking en ev. gordijnen. Dat is zó mooi, (vind ik) bijna zonde om de meubels erin te zetten.

Wat mooi dat je al zo goed aan de slag bent!
Is het al 100 % zeker dat je erbij kunt?
Dat zou toch helemaal fantastisch zijn!!!
En je moet maar zo denken: als je naar chloor ruikt, ben je i.i.g. schoon. Ik kom net uit school, waar ik heb lopen slepen om mijn lokaal in orde te maken.
Ik mocht willen dat ik naar chloor rook. ik stink een uur in de wind. Dus... ik ga zo douchen, hihihi.

Nicky zei

heel erg mooi die kaart. ik vind die stempel zo heel gaaf! en ik vind het ook heel gaaf dat je lekker zwemjuf bent. ik zie het helemaal voor me, past volgens mij perfect bij je!!

Sankari W. zei

How absolutely sweet!!! LOVE that little heart spinner and the little deer in the heart is just tooo sweet!!! Beautiful!

Alexandra zei

Hoi juf Dora, wat een geweldig nieuws zeg.
De kaart ziet er heel leuk uit. Dat raampje erin is ook zo leuk en je hebt gelijk dat er verder niets bij hoeft, de kaart is gewoon goed zo.

Ylona zei

Heel erg leuk gedaan!

xoxo,
Ylona

Ann zei

Heerlijk Dora dat door je nieuwe baan je leven weer wat meer op de baan is, het geeft vast een heel goed gevoel dat je daar met plezier kinderen helpt met ook een stap verder in hun leventje en dat is een zwemdiploma hoor.

Je kaart vind ik erg leuk zo met dat hartje met hertje

Laura Davis zei

What a great card Dora! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

cnelson zei

such a lovely card!

liszha zei

Ik vind de kaart echt helemaal af. Wat ontzettend gaaf is die geworden. Mooi hert, mooi papier en wat leuk om een uitsnede te maken, is weer eens wat anders.
Super joh, dat je het zo naar je zin hebt. Het enthousiasme spat eraf.
En niks mis met chloor toch? Beter dan zweet!

Floortje zei

Oh Dora, gefeliciteerd, wat een supernieuws! Je enthousiaste berichtjes zijn zo heerlijk om te lezen. Ik vind je kaart bijna on-Dora, maar desalniettemin mooi!
X Floortje

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Dora,lief zeg dat kopje van een hert.

Liefs Riet.

Andrea zei

Dora,

Wat een toppy van een kaartje, zo mooi simpel en vlug gemaakt,vind ik zelf dan.

xo Andrea

scrapdictive zei

Dat hartje/hertje vind ik echt super leuk gevonden.

Toodles,
Jolanda