zaterdag 15 augustus 2009

Kalverliefde........


Daar is deze kaart op gebaseerd, naar de sketch van ICS. Goedemorgen overigens iedereen. Het is nog heerlijk vroeg. Toen ik de sketch zag, wist ik vrijwel meteen wat ik ermee wilde doen. Ik heb een soortgelijk idee ooit eens bij iemand gezien alleen dan met een muurtje, en deze sketch vond ik perfect voor een schutting idee, met de takken en roosjes klopt het wel. Hij staat hier te pronken op het dressoir, en het is gewoon leuk om af en toe even naar achter te kijken en te gluren. Het was een flinke klus, maar het wachten voor mij meer dan waard. Ik heb vandaag een paar klusjes te doen. Even een sprintje langs een paar winkels, even naar een kantoor, groothandel, even snuffelen. En dan heb ik de hele middag voor de scrap. Vanavond gaan we bbq'en.Het wordt heerlijk weer dus zal wel laat worden. We hebben een patio in de middag, hoogzomer dan, wordt het meer dan 50 graden, thermometer is geknapt. En zo kan je dus ook tot lang na middernacht nog lekker buiten zitten. En mijn vader en zusje zijn de tuinmensen, de binnentuin is een bloempracht, en er staan dan ook fakkels, het lijkt net alsof we in Zuid Europa zitten, echt genieten dus. Mijn zaterdag komt wel goed!

En helemaal goed....het gaat geweldig met Get Sketchy, ik vind het heel erg leuk ook dat de Nederlandse meiden meedoen. En de complimenten over de sketch...meiden bedankt. Ja hij is anders dan anders, maar dat is ook wel leuk.
Ik ga even verder genieten van mijn koffie en dan een was opvouwen, en dan zitten mijn klussen erop, heerlijk toch?

38 opmerkingen:

elly zei

goeden morgen
wat een schitterende kaart heb je gemaakt
echt toppie hoor
groetjes elly

Ann zei

Wauw wat een prachtige kaart !!! Een echt kunstwerkje !

groetjes Ann

Carina zei

You are fantastic.This card is faboulus.
I love it!!!!

Many hugs from me to you!

liszha zei

Ik heb weer een oooooooohhhhhhh moment. Zo mooi!
Het gaat veel verder dan gewoon een kaart. Dit is een kunstwerkje.
Ik ben er verliefd op! En wat een werk! Maar dan heb je ook wat zeg!
Liefs Lisette
P.S. Blij dat ik weer in je volg lijstje sta. Gek hoor.

loes de groot zei

echt een super kaart!
enne lekker genieten ik doe hier in appingedam met je mee : )

Liz Weber zei

Far Out Dora you did an amazing job with ICS #29 - your card is devine and so elegant and pretty! So nice to see you at ICS!

Heather D. ~ Fresh Brewed Designs zei

OOOOOOOOOOOOHHH EEEEE AAAAAAA WOW! This card is absolutely fabulous! Stunning! Gorgeous! Amazing! Can you tell I LOVE it? Great job and Thanks for playing along this week at ICS

Floortje zei

Inderdaad, dit is geen kaart, maar kunst! Zo superschattig!
En jullie patio klinkt als een droomplek, lekker genieten vanavond.
X Floortje

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!! That is SERIOUSLY AMAZING!!!!! LOVEEEEEEEEEEEEEE the outdoor scene! :):):):):):):):):):):):):)

Laurel zei

Oh my goodness, look at all the detail in that piece of artwork! Fabulous!

Unknown zei

Wat een geweldige kaart heb je gemaakt, de titel hoort er ook helemaal bij :D Get sketchy? Ik denk dat ik iets gemist heb in mijn vakantie maar ik kom het vast wel tegen als ik je blog verder lees...

Sandra1968 zei

Wow, wat een geweldig leuke kaart!

Nicky zei

echt een hoge wow-factor deze kaart! die takjes vind ik zo prachtig!

Unknown zei

WOW cool. Great card
Cheers

Ann zei

Dora je kam duidelijk zien dat het een omvangrijk werkje was deze mooie kaart en geniet vanavond nog maar lekker van de tuin en de heerlijke temperatuur

Riet zei

Ohhh wowww Dora,wat is dit schitterend gemaakt zeg.
echt klasse.

Liefs Riet.

natacha zei

wauw zeg dit is een super kaartje zeg
sinds ik je blog volg is je stijl stilletjes aan toch verranderd deze is voor mij een toppertje
groetjes natacha en ook nog een fijn weekend

Vicky zei

Oh wow this is an awesome card, so creative. so glad you joined in this week at ICS. :)

Marga zei

Ohhh wat súper!! Wat een idee zeg, geweldig leuk, ik heb 'm in mijn "ideeënboek" gezet en ik ga hem zéker een keertje liften!
xx Marga

Fink zei

stunning! I could not come up with enough words to compliment this card!

Angèle zei

Zoveel reacties te plaatsen dat ik zomaar heel laat bij jou aankom. Ik heb overigens hetzelfde probleem als jij schetst in je laatste post!
Wat een schitterende kaart is dit Dora! Echt toppie!

Ilonka zei

Wat een schatje zo stijvol en wat een warme kleuren.
Je kan echt mooie kaartjes maken!!


Groetjes Ilonka

Martha zei

Hee Dora, wat een geweldige en prachtig, lieve kaart!!! En ik zie dat je een designer geworden bent? Logisch, je maakt heel mooie kaarten! Zal gauw op die site gaan kijken.
Doei,
Martha

Andrea zei

Wat een heerlijke kaart heb je ervan gemaakt. Echt zo geweldig

Groetjes Andrea

Ylona zei

Echt een heel erg mooie kaart!
Super!

xoxo,
Ylona

Tricia zei

I have no clue what you wrote here but OMG this is the MOST BEAUTIFUL CARD I HAVE EVER SEEN! So cool!

Jessica Theodore zei

Stunning card Dora! the detail in this is fantastic! what a wonderful take on the sketch, I love your cards xx

Dawn♥ zei

STUNNING card Dora! I totally love your unique take on the sketch. YOu are so full of talent. Thanks for taking the time out of your busy schedule and joined us this week. :)
♥Dawn♥
Owner of ICS

Anoniem zei

Dora Your card is ``stunningly beautiful``
Thanks for joining in with the ICS :)x

Dawn♥ zei

Hey Dora head on over to ICS and check it out. Look at the first post for today. :)
♥Dawn♥

liszha zei

Oh ja, die was het! Maar dat is me ook een kunstwerk van heb ik jou daar. Ik had ook geen moment getwijfeld en jou laten winnen.
Shopze!

Andrea zei

JAAA je hebt gewonnen met deze kaart haha, en jij maar denken wie zal de winnaar zijn.

gefeliciteerd.

Andrea xxx

Heather D. ~ Fresh Brewed Designs zei

CONGRATS ON WINNING!!! your card is AMAZING and you totally deserved to win :)!! have fun with your prize!

Angèle zei

Proficiat met je prijs Dora! Deze kaart spettert! Toppie!

Liz Weber zei

Woohoo Congrats on the win Dora - your card is amazing. Have fun with the ShortCuts goodies you buy - make sure to show me what you create with them - my favs are the frosted sheets - just devine!

Regina zei

OH MY! I think this is one of the most beautiful cards I have ever seen. simply devine! thanks for playing along at ICS. Congrats on the win!

Ineke zei

Hoi, gefeliciteerd met je winnende kaart. Helemaal terecht, het is een echt kunstwerkje. Heel mooi. Groetjes Ineke

Nathou zei

Hi there,
So glad you win this challenge !
Congrats to you !
You're the best.
Kiss.