maandag 24 augustus 2009

Als je niet op je eigen forum kan dan ga ik jullie hier maar stalken


Ik kan nog steeds niet op mijn forum, er is nu wel al heen en weer gemailed maar nog niets opgeschoten, zelfs een hulpkreet achtergelaten bij de personen die de site uitgeven....anders weet ik het ook niet meer. Maar ok je hebt wel heel veel tijd over zonder een forum, leuk vind ik het niet, want het is echt een ochtend en avond ritueel.Dus aan mijn tweede boek van het weekend begonnen en deze is bijna uit. En ook nog twee kaarten gemaakt gister. En toen heb ik even de stekker eruit getrokken wat scrappen betreft anders heb ik de rest van de week niets meer te doen, ja nieuwe sketches zoeken. De eerste kaart is voor Unscripted Sketches, met een stempelafdrukje dat ik mijzelf laatst cadeau heb gedaan, ik heb de sketch alleen een beetje gedraaid dat kwam mij iets beter uit.
Daarna ben ik begonnen aan de kaart van Card Patterns, en dat was deze week iets anders, maar er zat wel een sketch bij. Ik heb er dan ook gewoon een kaart mee gemaakt. En ik was druk in de weer met het stempelen en dan uitknippen van de swirls maar dat werd niet zo mooi als ik in gedachten had, en te lui om mijn Silhouette van boven te pakken en de pc aan te zetten. Ja en dan.....ik heb de Puffy Paint gepakt en een beetje gaan spelen, de swirls gingen goed en ik dacht dan is het ook wel leuk als ik daarmee ook de tekst doe. Over de witte puffy paint zitten ook hele fijne glitters op de foto iets minder te zien, maar in het echt zie je het heel goed. En ik ga dit zeker vaker doen, het gaat snel en is niet moeilijk en je hebt toch een heel leuk resultaat vind ik. En de Puffypaint is hier in alle kleuren.


Vandaag ga ik wederom het zwembad in, wel een andere groep, zaterdag waren het kinderen die zwemmen voor hun A diploma en dit zijn B en C zwemmertjes, en natuurlijk heb ik er weer veel zin in.
Moet alleen nu nog een paar klusjes in huis doen en dan ga ik alvast beginnen met iets nieuws.
Ik wens iedereen een hele fijne week toe

23 opmerkingen:

liszha zei

Echt supergaaf, die swirls en die tekst.
Bovenste kaart is ook mooi! Een creatieve zwemlerares, hoe vaak zie je dat?
Liefs Lisette
P.S. Wat is dat nu eigenlijk voor forum?

Lenet zei

Nou dan ga ik je hier ook maar stalken. Mooie kaartjes weer joh.
leuk zo met de puffy. Ik was door het hele MOJO gebeuren vergeten dat er al weer nieuwe sketches waren. Snel aan de gan g dus maar. Balen zeg dat je nog steeds het forum niet op kan, Ik hoop dat er snel wat aan gedaan wordt.Kan je weer in je oude ritme komen, Leuk dat het z lekker gaat met je zwemlessen , maar ja werken met kinderen is ook wel harstikke leuk he? Ik ga even de was op hangen en ook weer lekekr aan de scrap.kwam nog watleuks tegen in mijn inspiratie map. Sterkte met het forumloos zijn. :-))

Ann zei

zwaar balen meid dat je niet op het forum kan, we missen je hoor! Wat heb je dat weer leuk gedaan op je kaart met puffy paint volgens mij heb ik ook nog zo'n stift dus ook een proberen. Succes met je zwemles maar weer juffrouw (lol).

Pearl zei

these are all so beautiful ! love them !

Danielle zei

Vervelend dat je niet op het forum kunt...hoop dat het snel weer is opgelost en dat je weer lekker mee kunt kletsen. Mooie kaarten heb je weer gemaakt!

Marga zei

Mooie kaarten Dora. Jammer dat je niet op het forum kunt zeg. Het is er wel stil zo zonder jou..hopelijk is het heel snel weer opgelost.
Wat heb je dat leuk gedaan met de puffy paint, ik heb ze ook nog liggen maar wist niet goed wat ik ermee moest. Dat vind ik nou echt weer een superidee met die glitters, dank je wel :)
xx Marga

~amy~ zei

fabulous projects Dora!!! a start of a brand new week...where does the weekend go?

Irit Shalom zei

DORA HI!! I AM THE UNDCRIPTED NEW DT MEMBER AND JUST WANTED TO SAY THAT I LOVE YOUR WORK!! PRETTY COLORS AND VERY GENTLE TOUCH. THANKS FOR PLAYING WITH US

Julie Tucker-Wolek zei

That fairy IS JUST WOW!!! And loving the BIG heart! :):):):):):):):):):):):)

Laurel zei

Amazing, you always have so much detail!

Cora Hoekstra zei

Ik sneup gewoon hier langs, welke boeken heb je uit? Ik zoek weer wat nieuws na Camilla Läckberg en Sara Macdonald.

Ps het kaartje is weer mooi

loes de groot zei

leuk! vooral die swirls!!!
ga ik ook 's proberen....
thanx weer voor je inspiratie

whoistracy zei

Just adorable! I love all of the pink and the embossing on your little bag.

Unknown zei

Beautiful cards! Love your take on this weeks Unscripted sketch. So glad you joined us again!

Anoniem zei

Ohh my gosh those cards are gorgeous. I just love your shabby chic style girl...

Jessica Theodore zei

Great cards Dora, I like the image on the 'miss you' card, she goes well with the sentiment. xx

Sarah zei

This is just darling!That image is too cute...and the frame you used...gorgeous. Thanks for being Unscripted!

Nicky zei

oh leuk zeg, vooral die roze, helemaal yummie!! en ik snap het wel hoor, ik zou het ook erg vinden als ik niet meer op mijn sites terecht kon!

Beth aka BR-T zei

Deze kaart is mooi ik ben blij u een andere Unscripted kon doen schetst uitdaging! Aka br-t van Beth

Anneke Wijers zei

Oh, wat een lieve, schattige kaart.
Zo mooi roze, leuk!!!
Laat me raden... een meisje, hihihi.

Anneke Wijers zei

Oh, die van het elfje moet ook hier.
Dat is ook een snoezige kaart. Héééél leuk!

Floortje zei

Oh Dora! Ik ben soms een beetje jaloers op je....je doet zoveel op een dag! Dat lukt me nu echt niet (te warm en daar moet je je echt aan aanpassen om het vol te houden) terwijl ik van nature ook zo'n overactiep typje ben! Je hebt weer schattige kaarten gemaakt.
En geweldig dat het op je werk zo goed gaat, dat geeft ook energie he.
X Floortje

Unknown zei

Wat kunnen sommige dingen je een hoop tijd opleveren hé ?!? Maar ik begrijp dat het niet leuk is als je vaste ritueel in de war geschopt wordt.
Volgens mij heb jij trouwens een ontzettend leuke baan. Hoe veel uur in de week doe je dat nu?