zondag 2 augustus 2009

Wat gaat het jaar toch snel


Vandaar dat ik maar een kerstkaart gemaakt heb, gewoon zomaar omdat ik deze stempel zo lief vind! De kaart is naar de sketch van ICS Er zaten heel veel lagen op deze kaart ik heb er iets minder gemaakt, want ik wilde ook het draakje aan de binnenkant hebben en dat is gelukt, dus wederom een doorkijkje, vind dat wel erg leuk om te maken de laatste tijd. Mijn draak is niet super ingekleurd, maar de kleuren wilde even niet zoals ik het wilde!
Vandaag hoef ik lekker helemaal niets meer te doen, alles waarvan ik wilde dat het af moest is gedaan....alleen nu even mijn zusje helpen met haar blog, haar mooiste kaarten plaatsen en een eerste berichtje, en daarna aan de scrap! Hele fijne zondag iedereen!
liefs Dora

16 opmerkingen:

Ilonka zei

hoi wat een mooi kaartje weer!! en helemaal niet vroeg. hihihhi als je er veel moet versturen dan ben je op tijd klaar. Ik vind hem in ieder geval prachtig van kleur. En je bloemtjes met de blaadjes is een leuk idee.

~amy~ zei

darling card dora! The color combo is fabulous and love all your details!!

liszha zei

Ik vind dat draakje hartstikke mooi met zulke bescheiden kleuren. De kaart is al druk genoeg. Prachtig gedaan met al die laagjes en kleuren.
En Doortje...........je staat al weer in de top 3 van DCL.
Wat ben je toch een creabea hé. Dat zien ze daar dus ook.
Liefs Lisette

Ann zei

had het al gezegd Dora erg leuk weer deze kaart

Julie Tucker-Wolek zei

BEAUTIFUL!!!! And I loveeeeeeeeeee the angels on the blog header!! :):):):):):):):):):)

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Dora,leuke stempel ,heel mooi papier.
Ja de tyd vliegd voorbij,het is zoweer kerst.
je anderen kaarten zijn ook heel erg mooi.
Ik kom zeker nog eens bij je langs.

Liefs Riet.x

Angèle zei

Mooie kaartjes weer vandaag Dora! En van harte gefeliciteerd met je top-3 kaartje bij DCL!

Liefs, Angèle

Fink zei

I just love what you did with the sketch! Thanks for joining us!

Nicky zei

heel erg leuke kaart! pff moet nog ff niet aan kerst denken eigenlijk.... maar van anderen vind ik m super!

Anneke Wijers zei

Wat is dit schattig, zeg!
En je bent i.i.g. op tijd met je kerstkaarten, hihihi.

Vicky zei

Fab take on the ICSketch this week, lovely details, thanks for joining us.
:)xx

Anoniem zei

Hi Dora...
Your card is `beautiful`
Thanks for joining in with the ICS this week great to see you there!!!
Enjoy the rest of your Evening:)x

Tricia zei

what a wonderful card! So many details! Great cut out work on that image! Glad you played at ICSketches this week!

Regina zei

fab take on the sketch! so cute. thanks for playing along at ICS

Heather D. ~ Fresh Brewed Designs zei

What a sweet and lovely card! i love your little dragon! HOW CUTE!!! Beautiful colors and I am so glad you played along this us this week at ICS! Have a wonderful night.

Alexandra zei

Leuke kerstkaart Dora, waar een Draakje al allemaal bij kan.