zaterdag 8 augustus 2009

Een heerlijk weekend


Hoop ik te hebben na alle ellende van de afgelopen uren, de laptop nou dat weten jullie, maar nu kregen we hier een up-date van Windows...en jongens als je die kan tegenhouden...doen, want het is ellende, je kan de linken op je blog niet meer gebruiken en de linken in favorietenlijst ook niet. Je krijgt foutcodes...het gaat nu beter geen idee waarom. Maar die update begint zomaar en er wordt afgeraden deze te stoppen, dus ja BlonDT als ik ben, laat maar gaan..........grrrgrrrrgrrr.
Maar ok het werkt nu, en in de tijd die mijn pc niet wilde, ben ik aan de slag gegaan met de sketch van Diane van het forum van Dolls en Decorations. Ik vond het een heerlijke sketch en eens totaal iets anders gedaan. Geen roze maar wit blauw en bruin, en ik ben er happy mee. En vandaag ga ik ook heerlijk aan de scrap, er heeft vannacht al iets liggen drogen, en dat wil ik vandaag gaan "pimpen" Mijn zelfgemaakte roosjes zitten nu in een plastic bakje, een niet zo'n mooi bakje, daar gaat verandering in komen. Een bakje voor de grote en één voor de kleine! En dan is het weer zaterdag, de dag dat er veel nieuwe sketches komen.....ik ben wel zoet dit weekend!
En ik moet de eerste sketch van Get Sketchy gaan maken, en het is me er één, geen idee waarom ik die creatie gemaakt heb, denk om eens iets totaal anders te doen...vrijdag de 14e staat de eerste challenge/sketch op de site.
Nou ik wens ieder een fijn weekend, en probeer zo vaak als kan even bij te bloggen.....;)

11 opmerkingen:

Andrea zei

Goede morgen,

Je hebt er weer wat leuks van gemaakt. Ondanks gisteravond dat gedoe met vista update echt niet te geloven, bij mij was dit dus ook het geval en een dag later is het weer opgelost, misschien zijn het de spoken wel geweest.
Ik ben wel een beetje jaloers dat je zo snel eer kaartje hebt gemaakt.
Toppy weer en op naar de volgende sketch.

Groetjes Andrea

Angèle zei

Mooi kaartje Dora! Prachtige kleurencombi!

Wij zijn zoet met het leggen van onze vloer. Toch ben ik al begonnen!
Af en toe 'moet' ik heel even een schaar en wat papier in mijn handen houden, haha!
En je schets is toppie! Ben benieuwd wat jij er van maken gaat.

Fijn weekend, Angèle

dithny zei

Leuk kaartje zeg, en wat een eer dat jij de eerste sketch mag maken voor get sketchy.
Ben benieuwd.... groetjes.

Daniëlle zei

Wat een mooie klassieke kaart zeg! Tja computers....het zijn ook niet mijn vrienden. Zolang die het doet geen probleem, maar zodra iets niet meer werkt is mijn geduld altijd erg snel op,

Je maakt me nieuwsgierig naar de sketch, ik ga de 14de zeker kijken (en meedoen).

Anneke Wijers zei

Een mooie chique kaart.
Kleuren zijn ook mooi.

Alexandra zei

Vind het prachtig papier, mooie kleurencombinatie. Je hebt er weer een leuke kaart van gemaakt.
Groetjes

Lenet zei

hij is weer harstikke leuk Dora..
o ja een computers brrr maar bedankt voor de tip want ik kreeeg ook al meldingen van updates.Niks updaten dus.En jaa heerlijk he die nieuwe sketchen kijk er ook altijd weer naar uit en natuurlijk de eerste van get skechy. ga hem zeker maken.Succes er mee.

Julie Tucker-Wolek zei

That is BEAUTIFUL Dora! :):):):):):):):)

Riet zei

Wat een prachtige kaart Dora.
heel chique meis.

Liefs Riet.

liszha zei

Ja, dat heb ik ook sinds de update. Het lijkt wel wat minder te worden nu.

~amy~ zei

gorgeous dora!!