donderdag 17 november 2011

Nieuwe challenge; Hanging Mobile







De nieuwe challange bij Lessology
Een hanging mobile, een uitdaging om te maken, en ik moet je zeggen ik ben wel zeer tevreden over deze van mij. Ik heb wederom gekozen voor lichte kleuren, en veel vlinders en mijn favo spreuken.
De uitleg hiervan staat op het blog.
de sponsor deze keer is Nikki SIvils
En dit is wat je kan winnen.

Vandaag mijn tas eens in gaan pakken voor mijn weekend weg.
Morgen start mijn weekendje zondagavond weer thuis, mmm ik heb een vermoeden dat er niet veel gescrapt zal worden.
Maar wel heel veel gelachen.
Ik wens iedereen dus alvast een enorm fijn weekend!
Liefs Dora

39 opmerkingen:

Miranda zei

Wat een gave mobile !!
Prachtige kleuren
Veel plezier van het weekend
Gr, Miranda

Julie Tucker-Wolek zei

Love love love this Dora!! Soooooooooo beautiful! :):):):):):):):):):):)

Martha zei

Wow, deze is super zeg!! Prachtig gedaan!
Heel plezier dit weekend :-)
Groetjes,
Martha

liszha zei

Wat een prachtmobile! Ik ga zo eens even kijken wat de anderen ervan maakten, echt een leuk idee dit.
Veel plezier dit weekend!
Groetjes,
Lisette

Cora Hoekstra zei

Wat een lieffie, touwtjes gehaakt? Mooie kleuren en een heel mooi geheel. Veel plezier van het weekend!!!

Anita zei

Dora je mag ook zeer tevreden zijn want hij is weer beautiful!!!!
Fijn weekend en bep ze.

Gr. Anita

Linda zei

Superleuk Mobile Dora! Helemaal in 'Dora' stijl ;-)) Leuk idee ook voor in de babykamer! (was net van plan om vogeltjes te gaan haken maar nu twijfel ik echt! Dit is ook erg mooi) Geniet van je weekendje weg! Groetjes, Linda.

Marian zei

oh, Dora!!Wat is dit schattig gemaakt!!
ennuhh..ik zie nu pas je nieuwe profielfoto...die is leuk zeg!

groetjes,Marian

Boukje zei

Mooi je mobile, maar ik zie dat ik ook al andere mooie dingen gemist heb!
Alvast een goed weekend!
Groetjes Boukje.

Wendy zei

wauw wat een prachtige mobiel heb je gemaakt

Groetjes Wendy

jacirascrap zei

Seu móbile é fantástico!! Há muito amor nele!!

Lynnda zei

Now ... How clever is this... i am still cracking my brain .... to create one... thanks for the inspiring.... hugs..xoxo

BOXERGEK zei

Echt gaaf!
En heel veel plezier dit weekend.
Groetjes,
Esterina

Bizzy @ home zei

Prachtig zeg, dit is ook wel iets voor mij om te maken.
Lieve groet, Renny

~amy~ zei

Dora, LOVE your mobile and your new pic!

Unknown zei

Gaaf geworden Dora en veel plezier ook!

Laurel zei

Dora this is just stunning!

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi mobile DORA
Echt geweldig mooi gemaakt.
Meid maak er een heel fijn weekend van,veel gezelligheid en plezier.


Gr leny Hempen

Unknown zei

This is breathtaking Dora. Where did you get the mobile top from?

Riet zei

Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Dora.
Een heel gezellig weekend meis,geniet er maar heerlijk van.

Liefs Riet.

nicolet zei

Wat heb je dit onwijs leuk gemaakt! Echt een blikvanger! En heel veel plezier dit weekend!
Groetjes Nicolet

Maia zei

Wow echt prachtig hoor die mobile en wat een werk!
Schitterende spreuken en zo helemaal in jouw eigen stijltje super gemaakt hoor!
Heel veel plezier komend weekend!
Lieve groetjes Maia

Kim zei

Jij gaat maar door met het maken van prachtige creaties. Ook deze verdient weer een pluim. Veel plezier dit weekend.
Groetjes van Kim

yyam zei

Lovelovelove this Dora! This is a work of art! Just love the whole concept and all the fluttering butterflies! :)

Christa zei

owww super dora, wat zal dat mooi hangen bij jouw ,, super idee ook voor kerst,maarja dat gaan we niet meer redden hihi geniet van je weekend xx christa

Angi Barrs zei

Wow..wow...wow...your mobile is super beautiful Dora. :)

Kirsty Vittetoe zei

This is romantic and dreamy, I love it!!!
Maybe I should make one for my bedroom so I could have sweet dream every night! : )

Alexandra zei

Had je mobile al op de site gezien en dacht al die is van Dora, hihi. Het is een pracht van een mobile.
Heel veel plezier dit weekend.

Inge zei

Wauw wat prachtig!

Kitty zei

Wat is dit weer prachtig Dora!

scrapdictive zei

Hartstikke mooi!!

* Daniëlle * zei

Oh, wat mooi zeg! Heel stijlvol.

anja curvers zei

Zo gaaf weer zeg echt prachtig.

Danielle zei

wow dat is echt een hele mooie mobile!! leuk idee ook (ook leuk voor een kinderkamer..)
liefs daan

loes de groot zei

oooooh wat een schatje : ) prachtig gemaakt met super details!

Anoniem zei

Hij is prachtig!!!

Pia zei

wauuuw wauuuw so wonderful project
hugs Pia

Audrey Pettit zei

So, so, so, so gorgeous, Dora! I absolutely adore your mobile!

Sandra1968 zei

Superleuk!