maandag 28 november 2011

With Love


Mijn kaart voor Vilda van deze maand.
Alle stempels komen daar vandaan, de achtergrond op de kaart zelf, de kleine postcard stempel, en de tekst With Love.
Ik pakte deze tekst,geen idee nog wat ik ermee wilde, wel voor wie deze was, en zo is deze ontstaan, met plezier aan gewerkt.
De parelpennen, die ik in heel veel kleuren heb worden zo vaak gebruikt maar altijd langs een plaatje, in de hoekjes of drie bij elkaar, ik moet je zeggen een beetje spelen met de pennen kan makkelijk, en ik vind het een leuk effect geven.
Liefs Dora

25 opmerkingen:

Noriko zei

Wat een prachtige kleurencombinatie heb je gebruikt Dora.
Leuk ook hoe je de parelpen gebruikt heb.
Mooie kaart!

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Miranda zei

Hey Dora,
Wat een geweldige kaart
Hou van deze kleuren combi !!
Groetjes, Miranda

Kirsty Vittetoe zei

Beautiful work Dora, you have the prettiest thing here!

Lia zei

Wat een ontzettend mooie kaart, mooie kleuren.

groetjes Lia

yyam zei

This is gorgeous! Love the pretty layers and textures! :)

Lynnda zei

So gorgeous .. So pretty ... I love the layering .. You rocked Dora!! Hugs xoxo

Anita zei

Schitterend kaartje weer Dora.
Wat ben je toch crea.

Gr. Anita

Julie Tucker-Wolek zei

This is soooooooooooooo beautiful!! I loveeeeeeee all that distressing! :):):):):):):):):):):)

tachterhuisje zei

Mooie kaart hoor, heel mooie zachte en nostalgische kleuren vind ik dat. Ik wil er ook nog eens aanmijn kaarten verder doen maar ja ik ben met zoveel tegelijk bezig ;-))

Lieve groetjes
Carine

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje DORA.
Echt schitterend.


Gr leny Hempen

Unknown zei

gaaf weer mooie kleurtjes ook!

xxx Myra xxx zei

Wat een ontzettend mooie kaart!!!!

Angi Barrs zei

The roses and the butterfly are gorgeous. :)

Riet zei

Wat is dit weer een schitterende kaart Dora.

Liefs Riet.

Martha zei

Dit is weer helemaal geweldig Dora!!!
De kleuren zijn heel mooi!
Groetjes,
Martha

scrapdictive zei

Ronduit schitterend!

Ylona zei

Tis weer een bjoetie Dora!

Maja Rijkers zei

Prachtig kaartje weer Dora! Ik ben weg van die tekststempels! Wat betreft een nieuwe Pc,Ik zag er ook tegen op om al die foto's en dergelijke over te zetten maar het viel reuze mee. Ik heb een externe harde schijf gekocht en alle foto's en andere bestanden waren zo gekopieerd en weer op de nieuwe pc gezet! Het was in een mum van tijd gebeurd!

Maia zei

Mooi hoor met die pareltjes!
vind dat altijd best moeilijk om ze mooi te krijgen, knap gedaan en heel sfeervol ook met die leuke vlindertjes en roosjes.
Fijne week nog,
Groetjes Maia

Alexandra zei

Wat een prachtige kaart, die minipostkaartstempel is ook geweldig.

Heidie zei

wat een mooie kaart. Vind die kleurencombinatie super.

liefs heidie

Sandra1968 zei

Wauw, wat een geweldig mooie kaart! Heel veel mooie details en alles past perfect bij elkaar.
Groetjes, Sandra

Anneke Wijers zei

Een prachtige kaart met veel details.
En zachte pasteltinten en die puntjes zijn ook leuk.

marja zei

mooi dora!!

Lenet zei

het is weer een plaatje!!