maandag 24 oktober 2011

When I was little





















Zag ik er zo uit.
Een dubbele 3D canvas met een album binnenin. Een enorme klus, niet het in elkaar zetten maar het maken zoals je wilt, je kan er zoveel in kwijt. Bovenop zit een kussen, gemaakt met diverse zachte materialen, het kant is gekleurd met glimmermist,dat span je er dan overheen.
Dit idee komt van mijn dinnetjes Ilonka en Nicky, thnx dames!
Ik was bij De Scrapheap begin deze maand en dit kreeg ik mee om mee te werken.
Het papier is van Prima Marketing, net als de veel gebruikte bloemen, meer konden er niet in dan ging mijn canvas niet meer dicht.
Het zijn foto's van mij van jong naar oud. Ik weet ook zeker dat er nog weleens zoiets gaat komen, een plezier om te maken, en heel eerlijk ik ben zo enorm blij met het resultaat.
Ik heb genoten van het maken.
Liefs Dora

48 opmerkingen:

Mieke zei

Whow, ongelooflijk prachtig gedaan! Die kleuren zijn fantastisch en whaw... Het geheel! SUPER!

Noriko zei

Het is ook een pracht om naar te kijken Dora!
Supermooi gemaakt.
Prachtige materialen heb je gebruikt.
je blijft ernaar kijken.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Nicky zei

Heb ademloos zitten kijken en was blij verrast dat ik n inspiratie ben geweest tot dit ubergave project. Dora, Geweldig met een hoofdlettet G!!!

Nicky zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Mette Neele zei

Beautiful ...
It is so very delicious. I can't imagine what joy it may bring "reliving" it all again looking in this lovely album.
I'm really impressed!

Caroline zei

Schitterend !!! Hier kan je naar blijven kijken, wat een ontzettend leuk idee en wat heb je het mooi uitgewerkt, de schattige foto's maken het helemaal af, een lust voor het oog !!!

Lenet zei

Super !! en wat lijk jij op je moeder zeg!

little sweet things zei

Wat een prachtig album vol herinneringen Dora!
Ik heb alle foto's aangeklikt om ze heel goed te kunnen bekijken.
Vind het papier ook zo mooi dat je bebruikt hebt.
Lieve groetjes, Sas

Cora Hoekstra zei

Prachtig Dora en wat een mooie papierlijn is dit hè. Het is een heerlijk project om genietend in door te bladeren, pagina voor pagina.

Linda zei

Dora dit is echt fantastisch! Wauw zeg wat mooi! Daar mag je echt trots op zijn. Je hebt zoveel moois gebruikt (dat pennetje bovenop, echt een heel leuk idee!) en het papier is ook prachtig. Een supermooi project!
Liefs, Linda.

xxx Myra xxx zei

prachtig!!!!!

Lenie Hempen zei

Hoi DORA

Wat heb je dit weer prachtig mooi gemaakt.
Heel mooi van kleur.
Echt schitterend mooi gemaakt.
Mijn welgemeende complimenten.


Gr Leny Hempen

yyam zei

Wow! What a precious keepsake! This is gorgeous Dora! Love those vintage photos! :)

ARTES ANDRÉA PRADO zei

HI DORA!
THAT WONDERFUL JOB, CONGRATULATIONS!
I LOVED!!
GREAT WEEK FOR YOU
HUGS

Marga zei

Prachtig, schitterend, geweldig, ik heb er niet genoeg woorden voor. De foto's zijn ook zo leuk. Een heel mooi bezit zo'n album. Je mag er met recht heel trots op zijn.

Lynnda zei

Simply divine... you are just awesome Dora..hugs...xoxo

Laurel zei

Oh my how gorgeous!

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwww! These are GORGEOUS! I loveeeeeeeeeee the lace and the butterflies! :):):):):):):):):):):)

dstandard zei

This is just exquisite!! Awesome!

Unknown zei

super gaaf geworden met heerlijke details..heel mooi gemaakt Dora!

veterok zei

Очень,очень красиво!!!

Sandra1968 zei

Wauw, wat is dit schitterend!
Ik kan mij voorstellen dat dit een heerlijk voldaan gevoel geeft om zo'n project zó mooi te hebben uitgewerkt. Super!
Groetjes, Sandra

Riet zei

Wat heb je dit allemaal schitterend gemaakt Dora.

Liefs Riet.

Marian zei

OOOHHH...dit is écht práchtig!!!Wat heb je dit mooi gemaakt,Dora!Petje af,hoor.
Groetjes,Marian

marenmat zei

Wat ontzettend mooi en met die prachtige foto's erin. Echt heel gaaf!

groetjes Marlies.

Monia - Monika Jakubowska zei

Beautiful album, I love all the details :)

Anita zei

Wow Dora wat moet ik hier nu nog over zeggen, zóóóoo mooi.
Echt genieten!

Gr. Anita

liszha zei

Zo hee,hartstikke mooiQ!

~amy~ zei

Dora, such gorgeous work!!!!

Kirsty Vittetoe zei

OH wow, this is such a beautiful album, each page is filled with soft, shabby chic goodness, feminine and beautiful, ahhh...... I want to make one just like that!!!

Martha zei

Tjonge Dora, wat schitterend!!! Heel mooi gemaakt en zo prachtig die herinneringen en foto's! Een geweldige herinnering zo :-)
Groetjes,
Martha

Kim zei

Wat prachtig gemaakt, ik sta ervan te kijken dat iemand zoiets moois kan maken. Wat een werk moet dat zijn geweest. Hier mag je echt trots op zijn.
Groetjes van Kim

Kimmie zei

Supergaaf gemaakt. Knap hoor, ik zou het niet kunnen.

Loes Oorschot zei

Schitterend!! Heel sfeervol en erg mooi versierd. Zo heb je een kostbaar bezit met deze dierbare foto's erin.

Groetjes, Loes

Danielle zei

wat een enorme klus, maar wat een smullen smnullen boek! echt prachtig heb je het weer gemaakt...

Alexandra zei

Dat ziet er weer super prachtig uit.

Angi Barrs zei

Super fabulous and gorgeous. Love the beautiful details and photos. :)

Marjolijn van Elsberg zei

Ik sta paffffffffffffffff!

Miranda zei

Hoi Dora,
Wat maak je mooie dingen !!
Dit herinnering boek is werkelijk geweldig wat een super gave stijl heb je !!
Ben volger geworden en kom zeker vaak bij je kijken en binnenkort scrabblen we weer !!!!

Groetjes, Miranda
Xxx

Pia zei

OMG what a wonderful project, love all beautiful details
hugs Pia

Boukje zei

Prachtig gemaakt!
Groetjes Boukje.

jacirascrap zei

Nossa...é uma maravilha seu álbum todo!! Podia passar muito tempo olhando para ele...E que bela escolha dos papéis...um luxo!!!!!!!!

scrapdictive zei

Ronduit prachtig!

Lovelyz zei

In 1 woord geweldig!!
Wat gaaf zeg!

Elise zei

Heb hem vandaag live gezien op de beurs. In het echt is hij nog mooier dan op de foto's!

Groetjes Elise

Ellen zei

Ik heb vandaag op de kreaDoe dit juweeltje in het echt gezien, tjonge wat prachtig!!!
Wat een werk heb je daar in zitten zeg!
Groetjes Ellen

Kitty zei

Wow,wat is dit een súper-práchtige creatie!

anja curvers zei

Prachtig, prachtig Dora wat een prachtexemplaar waar haal je toch alle ideeen en tijd vandaan. Werkelijk geweldig.