zondag 30 augustus 2009

Een vrijwel naakt elfje


Ja dat is deze stempelafdruk, toen ik deze bestelde....had ik dat niet eens in de gaten, maar ondanks het naakte lijfje vind ik deze afbeelding echt schitterend. Het inkleuren is niet heel makkelijk moet ik bekennen omdat de linkervleugel doorschijnt en je ziet wat er achter is, gelukkig heb ik nog een paar afdrukjes liggen. Deze kaart is naar de sketch van
Dutch Card Lovers, en ik heb er wel even mee gevochten hoor, zoveel vormen had deze sketch, maar des te leuker om te maken vind ik dan.
En ik was gister nog vergeten een kaartje te plaatsen namelijk die van
Dutch Dare Card Challenges. op de beurs kwamen we de andere drakenstempels tegen, en ik vind deze zo enorm lief, ik heb er één gehaald en Andrea ook, we missen er nog één.

Gister lag ik weer in het water, en ik heb van de twee uur, één uur zelf lesgegeven. En dat ging goed, ze wilde me wel even testen maar dat hebben ze snel afgeleerd. En ik doen vanaf volgende week zaterdag dan ook de lessen zelf, dat geeft toch wel een goed gevoel. Alleen je moet je voorstellen om de 20 minuten krijg je een andere groep en in een groep zitten tussen de 9 en 11 kinderen, en dan die namen....heb je net alle namen in je hoofd zitten krijg je een volgende groep, en de namen van tegenwoordig, geen Koen, Bob, Laura nee Mette, Ferdi, Tristan, Lola, Isis, Imme.....je kan je voorstellen, dat ik af en toe echt grote vraagtekens boven mijn hoofd heb. Maar dat leren we wel. Het is een overwinning voor mijzelf dat ik nu al zelfstandig les mag geven, en ik geniet ervan, beter kan niet lijkt me.
Ik ga eens een rondje bloggen, en even het forum langs en vandaag is een ik doe niet maar alles mag dag, klinkt heerlijk toch!
Fijne dag iedereen!

24 opmerkingen:

natacha zei

wauw zeg jij bent echt goed op dreef
je kaartjes zijn weer schitterend geworden dat elfje vind ik ook heel schoon
groetjes natacha

Marga zei

Fijn dat het lesgeven je zo goed bevalt, super dat je zo positief bent :) Je kaartjes zijn zoals gewoonlijk weer schattig.
Geniet van je "niks moet alles mag" dag :)
xx Marga

Lenet zei

Wat weer een leuke kaartjes. Ze zijn lief he die draakjes.
O en die namen ..heel herkenbaar. Ik ben er ook zo slecht in.Ik haalde ze ook altijd door elkaar.

scrapdictive zei

Beide kaartjes zijn weer hartstikke leuk, Dora.
Altijd weer leuk om jouw werk te kunnen bewonderen.

Toodles,
Jolanda

Nicky zei

oh je twee kaartjes zijn weer dotjes allebei!! en dat lesgeven zit waarschijnlijk in je bloed! goed hoor! fijne dag meid!

Ellen zei

Mooi, Dora, wat een prachtige kaartjes! En idd een heel mooie stempel ook al is ze bijna naakt!

Groetjes Ellen

~amy~ zei

such fun cards Dora!!!! Love what you've done!

Trudy zei

Schitterend kaartje!!
Groetjes Trudy

yyam zei

They are so pretty Dora! :)

Unknown zei

Dat draakje is so cute :D

En duurt de les maar 20 minuten dan? Jort gaat 45 minuten en dat vind ik al aan de korte kant. Voordat ze er echt inliggen ben je al 5 minuten verder en dan moet Jort ook nog eens 3x per les naar de WC....

Riet zei

Wat een prachtige kaartje Dora.
Leuke stempels,mooi papier.
Fijn dat je het naar je zin heb op je werk.
Ach die namen,als het beestje maar een naam heb zei de ze vroeger.

Liefs Riet.

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwwwww!!! These are BEAUTIFUL!!!!!! LOVEEEEEEEEEEEEEEEE all the PINK! :):):):):):):):):):):):)

Ilonka zei

Je gaat zeker lekker je kan zien dat je vol zit met inspiratie. Elke keer is het weer genieten van je kaarten.

Groetjes Ilonka

liszha zei

Oh, wat een lieve elfenkaart. Jij gaat winnen! Echt!
Ik vind het zo leuk dat je het zo naar je zin hebt op je werk en die namen onthouden zou voor mij onbegonnen werk zijn........pfff.....gooi altijd alle namen van iedereen door elkaar.

Frida zei

Mooie kaarten !!
Die met het elfje vind ik echt super mooi !!
En wat zwemmen betreft: "ga zo door"

Willeke zei

weer super kaartjes Dora, en die draak stempel, wat een lieverd.... wat voor merk is dat?

Sandra zei

Wat heb je weer een schatjes van kaarten gemaakt!!!
Leuk dat je weer hebt meegedaan met DCL!
Groetjes Sandra

Sandra1968 zei

Je kaarten zijn weer heel erg mooi! En de stempel van het elfje is erg lief.
Leuk dat het zo goed gaat met lesgeven en het onthouden van namen zou mij erg slecht afgaan ;-)

Alexandra zei

Wat een prachtige kaarten heb je toch weer gemaakt de afgelopen week. Die je gemaakt heb voor Get Sketchty, die waar je je uitgeleefd heb met de inkt springt ervoor mij tussen uit, die heeft weer het wow factor.
Je hebt op de beurs ook leuke spullen gekocht, heerlijk om daar mee aan de slag te gaan. Fijn dat de zwemlessen ook goed gaan
Groetjes Alexandra

Anneke Wijers zei

Wat heb je weer een prachtige kaarten gemaakt!
Ze zijn iedere keer zo anders...
hoe doe je het toch?

Karin zei

Schitterende kaartje. Zo romantisch!!
Mooi papier en superlieve stempeltjes.
Bedankt voor je deelname aan de DDCC.

xoxo karin

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een schitterende kaarten en beide stempels vindt ik geweldig. Van het draakje heb ik ook een stempel, ik heb die met dat wijnglas. En dat elfje vindt ik zo gaaf! Heel mooi papier gebruikt, toppie!!

Groetjes Rosalien

Wendy Schoonhoven zei

Prachtige kaart Dora, bedankt voor het meedoen. Groetjes, Wendy.

Martha zei

GEFELICITEERD met je top drie nominatie Dora!!
Groetjes,
Martha