woensdag 12 augustus 2009

Ik ben wel erg lekker bezig



Ik was gister al begonnen met één van deze kaarten maar was niet helemaal tevree, omdat ik niet helemaal uit de kleuren kwam. Deze week bij DCL was er namelijk geen sketch maar een kleuren uitdaging, ik hoop dat ik er enigzins aan voldaan heb. En aangezien ik niet helemaal tevreden was heb ik er nog één gemaakt, maar achteraf gezien vind ik ze toch wel lief geworden, gewoon kaartjes die je altijd kan versturen, wanneer je denkt dat iemand dat kan gebruiken, dat soort kaartjes kom je nooit tekort, toch?
Ik weet het, weer mijn tweede post vandaag, maar ik ga zo weer lekker verder, heb nog een paar sketches liggen die ik wil maken, en anders krijg je een post met kaarten voor verschillende site's. Maar ok, ik moet nu echt eens iets gaan eten en dan heerlijk verder...zucht wat een heerlijke dag:)

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond!

15 opmerkingen:

Lenet zei

Ze zijn inderdaad schattig en je kunt ze altijd versturen.Wat voor reden ook.
En een tweede post, al doe je er meer , ik vind het altijd leuk om even te komen kijken naar wat voor leuke kaartjes je nu weer hebt gemaakt.heerlijk toch als je zo lekker bezig bent.Ultieme ontspanning vind ik zelf altijd .Ga jij maar lekker door met posten ik kom wel kijken hoor als is het tig keer op een dag :-))

liszha zei

Jawel, ze zijn gaaf. Die polkadot achtergrond vind ik mooi! Zeker in combinatie met dat blauwe frame.
Liefs Lisette

Anoniem zei

Mooie kaartjes heb je weer gemaakt!! Super voor je dat je iets kan gaan doen waar je hart ligt!!

Ann zei

het zijn lieverdjes Dora

Laurel zei

So pretty!

Floortje zei

Weer twee prachtige kaarten Dora!
X Floortje

Ilonka zei

Ze zijn weer geweldig

groetjes Ilonka

Nicky zei

blijf jij lekker posten, dan hebben wij weer wat te kijken hoor! wat een leuke kaarten, die kleuren dat zit wel goed!

Julie Tucker-Wolek zei

Ohhhhhhhhhhh those are BEAUTIFUL! :):):):):):):):):)

Angèle zei

Heerlijk om te lezen dat je zit te genieten! De kaartjes zijn gaaf!
Liefs, Angèle

Ylona zei

Wat een leuke kaarten weer!

xoxo,
Ylona

Patricia zei

Hoezo voldoe je niet aan de eisen, ik vind ze GEWELDIG!! Besankt weer voor het meedoen!!

Liefs,
Patricia

Rosalien Zwackhalen zei

Ze zijn gaaf hoor Dora, kleuren goed. Ze zien er lekker vrolijk uit.Toppie!

Groetjes Rosalien

Riet zei

Wat een prachtige vrolijke kaarten Dora,heel mooi papier.

Liefs Riet.

Alexandra zei

De kleuren van de kaart passenperfect bij elkaar. Het zijn twee leuke kaarten. Leuke technieken heb je ook gebruikt.