maandag 10 augustus 2009

Hoe lang kan je over een kaart doen.....


Nou ik heel erg lang. Ik had wel een idee wat ik met de sketch van Card Patterns wilde maar het wilde niet op het papier komen. Ik moet zeggen dat ik er uiteindelijk wel tevreden over ben. Ik heb ook verschillende lichten uitgeprobeerd want het weer is weer heerlijk donker hier. Ik denk dat dit de beste weergave is van de kaart.
En dan zijn er nog veranderingen, ik start morgen en woensdag al even met meelopen in het zwembad, en ik ga dus niet als badjuf aan de slag, maar echt zwemles geven. Ik ben vandaag naar de stad gegaan en een badpak gehaald, ook geslaagd overigens en dat met een collectie waar echt niets was. Maar het is gelukt! En ik heb er heel erg veel zin in. Morgen en Woensdagochtend twee uurtjes helpen, ben benieuwd. En ik hoop morgen weer de beschikking te hebben over mijn laptop, althans een volle accu;)
Ik ga nog even een rondje bloggen en dan weer heerlijk met papier rommelen.
Fijne avond iedereen, en ik zal morgen vertellen hoe het is gegaan!
Liefs Dora

21 opmerkingen:

Ann zei

wauw Dora wat een gigantisch prachtige kaart het kaartje er achter is ook erg leuk zeg

Lenet zei

cocenloo maar hij is wel weer erg mooi geworden.Een echt Dora kaartje. veel plezier in het zwembad morgen.

Angèle zei

Maar het is dan ook een beauty!

Alexandra zei

Leuke kaart Dora, het plaatje is ook weer geweldig.
Wat spannend zeg dat je morgen al mag komen proefdraaien, succes ermee, badjuffrouw.

whoistracy zei

Wow, what a beautiful card! So soft and sweet. Love the vintage touches here.

Laurel zei

Wow, this is so pretty! Love the twigs!

Nicky zei

erg mooie kaart, een supermooi plaatje!! en wat een gave muziek heb je op je blog!

Anoniem zei

girl.. that is gorgeous.
are you sick of hearing that yet?

liszha zei

Echt een gave kaart geworden! Lief en romantisch.
Heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier morgen!
Liefs Lisette

Julie Tucker-Wolek zei

GORGEOUS!!! LOVEEEEEEEEEEEEEE the angels! :):):):):):):):):):)

Ylona zei

Wat een prachtig kaartje weer Dora! En succes met het meelopen in het zwembad morgen!

xoxo,
Ylona

dithny zei

Prachtige kaart Dora, veel succes vandaag, ben benieuwd hoe het is gegaan op je eerste werkdag...

Anneke Wijers zei

Veel suc6 met je nieuwe baan in het zwembad.
En je kaart is -zoals gewoonlijk- weer prachtig!

Floortje zei

Je kaart is de tijd meer dan waard geweest, wat een beauty weer Dora! En je doosjes voor je roosjes zijn ook schattig, die kun je inderdaad lekker overal laten staan! Succes vandaag in het zwembad.
X Floortje

natacha zei

wauw dora is echt een schitterende kaart
is heel mooi afgewerkt
groetjes natacha xx

loes de groot zei

super kaartje!
enne heb ik je blog ook een keertje bewonderd!!
hij is errug mooi! mijn complimenten
ach ja waar een storing bij dolls wel niet goed voor is!

doei
loes

Jessica Theodore zei

Wow Dora! your cards just get more and more beautiful! I have something else for you on my blog hehe please pop over when you get a chance xx

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Dora..

Liefs Riet.

scrapdictive zei

Wat vind dit (ook!) weer een werkelijk prachtige kaart.

Toodles,
Jolanda

Unknown zei

Ahhhh wat cool ik zie net dat je kaart bij de super six op Cardpatterns staat! Gefeliciteerd :D

Liz Weber zei

Gorgeous devine beautiful card Dora - so deserving of your wonderful Top Six spot! CONGRATS!!!!