maandag 17 augustus 2009

Awards en een kaart


Ik heb de afgelopen week weer een paar awards mogen ontvangen, waarvan twee met vragen.
De eerste award is van Bree
Bedankt voor de award, maar de vragen gaan een probleem worden.
Bij deze award hoort het volgende....noem zeven dingen waarvan jij denkt die interessant zijn voor je lezers, over jezelf.
1) Naar mijn idee ben ik in een verkeerde tijd geboren als het om muziek gaat. Simon and Garfunkel, Neil Young, Eagles, Petulia Clark...noem maar op..West Side Storey....ik had dat allemaal wel mee willen maken net als de volle danszalen toen.
2) Ik doe nooit niets, en kan niet alleen maar tv kijken dan doe ik er nog iets bij.
3) Ik heb een hekel aan telefoneren.
4) Ik vind het huis opruimen en schoonmaken een leuke klus, kan niet tegen rommel...alleen als ik scrap, maar na een projectje is alles weer aan kant.
5)Ik ben verslaafd aan groene limonade.
6)Ik lees heel veel boeken, ik heb meer boeken in mijn kast dan kleding. Zeker 4 boeken per week, als het er niet meer zijn, en dan geen 70 blz en uit.
7)Ik kan niet tegen onrecht, dan ga ik door het vuur om er voor te zorgen dat de onderste steen boven komt, en huichelarij ook dat wordt niet geaccepteerd.
Ok is dit interessant of hadden jullie allemaal al zo'n idee?

De volgende award is van Jessica.
Nu moet ik 5 dingen zeggen die ik leuk vind, en dan ga ik het niet over scrappen hebben.
1) Ik vind het heerlijk om een toneelstuk op te voeren, na te doen alsof je de musicalster zelf bent. Ciske de Rat en Wim Sonneveld zijn ook een paar van die favorieten.
2) Ik vind het leuk om andere blij te maken, en doe graag iets voor een ander.
3) Discussieren is gewoonweg een hobby van mij, over politiek, de maatschappij noem maar op.
4) Ik vind het leuk om tegen de stroming in te gaan, iedereen blond ik zwart, iedereen in een skinny jeans ik een wijde broek.
5) Echt heel erg leuk: is om met mijn neefjes een dagje weg te gaan, ze een dagje meenemen en er een uitje van maken de dierentuin, Nemo.
Jeetje ik vind zoveel leuk.

Nu moet ik bij de ene award 7 mensen kiezen en bij de ander hoe kan het ook anders 5.
Ik ga gewoon weer een paar mensen kiezen waar ik wel een antwoord van wil hebben op deze vragen. Ik kies dus gewoon 7 mensen uit en die krijgen ze allebei..en wel de antwoorden geven hoor.
Jolanda
Sandra
Ann Marie
Sandra
Loes en Ilse
Nicky
Ylona
Ik ben wel van mening dat ik hiermee zoveel mensen die mij ook trouw bezoeken te kort doe. Ik vind dat iedereen een award verdiend, maar ik heb er ng twee in de wachtrij en die gaan deze week ook weg;)
Loes en Ilse.....ik zou het leuk vinden als jullie allebei de antwoorden geven.
Meiden ik ben erg benieuwd naar de antwoorden!

En dan als laatse mijn kaartje voor
DCL
ik moet zeggen dat ik er eerst niet helemaal tevreden over was, maar toen ik een foto had gemaakt en er even later weer naar keek, was ik toch helemaal happy!


Ik ga eens in huis aan de slag en dan aan de scrap. Met Get Sketchy gaat het zeer goed, zo goed dat we meteen al wekelijks gaan, en ik moet dus even een kaartenpsprintje trekken;)
Geniet van de maandag!

22 opmerkingen:

liszha zei

Ik vind jouw kaart een winnaar! Denk dat je minimaal in de top 3 komt. (Je hebt natuurlijk al een keer gewonnen) Wat een leuke kleuren, leuke vormen, leuk alles!
Raar zijn we toch hé? Zijn we zolang met een kaart bezig dat we niet meer weten wat we ervan vinden.
Zo gek is dat.
Liefs Lisette

Lenet zei

Heel leuk kaartje. ik vind het leuk dat je niet aan een vaste stijl blijft hangen
En het niet weten is heel herkenbaar. Ik had het met mijn uilenkaartje,voor get sketchy en net als jij.was ik er bij het zien van de foto toch wel blij mee.

loes de groot zei

thanx!!!
ik zal eens kijken of ik ze op ons blog kan krijgen want ilse haar modem is stuk..
maar de antwoorden gaan er komen hoor!

loes

Nicky zei

schattig kaartje!!! ben helemaal weg van de appeltjes en peertjes! en bedankt voor de awards... zo lief dat je aan me denkt!!

Julie Tucker-Wolek zei

CONGRATS on the awards and loveeeeeeeeeee that card! :):):):):):):):):)

Ylona zei

Je hebt weer en leuke kaart gemaakt Dora!
Ik vind de appeltjes en peertjes erg leuk.
En bedankt voor je awards. Erg lief van je!

xoxo,
Ylona

Ann zei

zo een leuke kaart weer Dora en dank je wel voor de awards. Ga die vanavond even op mijn blog zetten en beantwoorden

scrapdictive zei

Een heel leuk kaartje, Dora, al ben je er zelf wat minder enthousiast over.

Ook heel erg bedankt voor de awards. Daar ga ik vandaag/morgen eens even goed voor zitten.

Toodles,
Jolanda

Ilonka zei

hoi Dora. Gefeliciteerd met je awards. En je kaartje is een plaatje.Je maakt er iedere keer weer iets speciaals van.

Groetjes Ilonka

Sandra zei

Ik vind het juist een heel lief kaartje! En bedankt voor je awards.
Over de vragen en bijbehorende antwoorden ga ik nog even nadenken oké?! ;-))
Groetjes Sandra

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Dora,heel mooi papier.

Liefs Riet.

Ellen zei

Oh, van dit kaartje word ik ook helemaal blij, wat een mooie kleuren combi!....een Beauty!!!

Groetjes Ellen

scrapdictive zei

Nou, Dora, ik heb me er op uitgeleefd hoor: de awards staan (uitwerkt en al) op mijn blog.

Toodles,
Jolanda

Ilse van Beek zei

Haai Dora,

Heel erg bedankt voor je awards! Je hebt ons flink aan het werk gezet! Mijn modem is weer in de lucht, dus de antwoorden staan erop hoor! (van mij althans)

Die kaart is erg leuk! Ik word er helemaal vrolijk van!

Groeten Ilse

Angèle zei

Ja met de ene kaart ben je zo blij en met een andere weer wat minder. Zo herkenbaar! Deze is yummie Dora!

Tracy zei

Had a chack through your blog... love your cards.

scrapdictive zei

Even een kleine correctie: ik woonDE om de hoek. Dick en ik heb zo'n 12½ jaar in Heerhugowaard gewoond en zijn een kleine 3½ jaar geleden naar Almere verhuisd.

Unknown zei

Ik kan me voorstellen dat je happy bent met je kaart, hij is weer erg leuk :D

Voor het wreck this journal kun je even kijken op: http://wreckthisjournal.hyves.nl/

en

http://www.flickr.com/groups/how_to_wreck_a_journal/

Hij is te krijgen bij Bol.com voor 11 euro.

Anoniem zei

Wat een leuk kaartje!! Welke papierlijn is dit? Vind die appels en peren erg leuk!Wat leuk dat jij ook van fan bent van Wim Sonneveld :)

~amy~ zei

pretty card! Love the colors!!

Willeke zei

Erg leuk om je antwoorden te lezen!

Zo leren we je toch een beetje meer kennen he?

Mooi kaartje ook!

gr Willeke

Sandra1968 zei

Erg leuke kaart en dank je wel voor de awards. Ik voel me zeer vereerd :-)
Leuk ook om jouw antwoorden allemaal te lezen. Vanmiddag heb ik heerlijk in de zon na kunnen denken over mijn te geven antwoorden, dus die zal ik zo op mijn blog zetten.