zaterdag 8 augustus 2009

Tweede post vandaag maar ik wil deze even showen




Vanochtend had ik het over de kleine roosjes die nu allemaal in een plastic bakje liggen, niet echt mooi, en dus eindelijk een houten doosje bekleed, het doosje in van Xenos. Ik zag ze al een tijd geleden, maar nooit gekocht. Maar die rozen in die plastic bak stonden me zo tegen dat ik gister twee houten doosjes gekocht heb, een kleine en iets grotere. En hier mijn eerste rozendoosje;) Ik ben er zelf erg bij mee. Ik heb het doosje eerst wit geschilderd en later bekleed met van die petit four onderlegger, kleine taartonderleggers vind ik ook prima, dus niet zo heel veel werk, maar erg leuk om te doen en ze kunnen gewoon ergens staan zonder dat het stoort.
Nu ga ik echt verder, ......met scrappen, heb nog een paar dingen die ik wil doen, en ben zo lekker bezig.
Fijne avond iedereen!

18 opmerkingen:

Daniëlle zei

Superschattig en wat leuk bedacht! Niet alleen iets voor je scrapkamer, dit is ook gewoon een heel leuk cadeautje.

Riet zei

Ohhh wowww Dora,wat is dat een prachtig doosje.
Mooi papier zeg,en die bloemen super.

Liefs Riet.x

Lenet zei

ooo prachtig zeg! daar horen die leuke roosjes ook in thuis ja, ipv een plastic bakje

Ann zei

wat heb je dat leuk gemaakt Dora ik heb ze in een grote glazen vaas staat ook gezellig maar dit is heel mooi

Frida zei

Oooooohh, wat een prachtig doosje.
Je brengt me op een idee :) !!

~amy~ zei

gorgeous Dora...wow!!

Laurel zei

Wow, stunning! Lots of pink and flowers just the way I like it!

Julie Tucker-Wolek zei

This is just soooooooooooooooooooooo BEAUTIFUL! :):):):):):):):):):)

Jessica Theodore zei

Stunning Dora! This is absolutley beautiful! Come over to my blog when you get a chance, I have a little something for you xx

liszha zei

Oh, wat vind ik hem leuk. Nee, niet leuk.........helemaal te gek.
Ik ken die doosjes wel. Goed idee.
Liefs Lisette

Liz Weber zei

Gorgeous little box Dora - I adore your shabby chic style so much. Thanks for the inspiration and I can't wait to see more!

Anoniem zei

Prachtig doosje geworden!! Enne die bak vol linten is ook wauw :)

Alexandra zei

Het doosje ziet er prachtig uit, deze kun je perfect in de huiskamer laten staan.

Ilonka zei

Wauw dora wat een prachtig doosje . Echt heel ereg mooi. Maar kij eens op mijn blog. En bedankt voor altijd weer je lieve reacties te krijgen.

Liefs Ilonka

Nicky zei

ik vind het echt een perfect doosje geworden!

Anneke Wijers zei

Wat een schattig doosje.
leuk met die roosjes erop.
Het is zo lieflijk.

Ylona zei

Deze is ook helemaal geweldig!

xoxo,
Ylona

merryheart2 zei

this IS perfect.
how very pretty.
i LOvE the pinkness.