zaterdag 1 augustus 2009

Een echte vriend


Daar is deze kaart voor, maar ik moet zeggen ik ben een echte einzelganger, ik vind het heerlijk om alleen te zijn, hoe raar dat in de ogen van andere mensen ook mag zijn. Er zijn vriendinnen waar ik altijd bij aan kan kloppen, maar zien doen we elkaar weinig, na het behalen van het diploma ieder zijn eigen weg ingeslagen. Ben ik hier treurig om, helemaal niet. Indien nodig kunnen we altijd bij elkaar aankloppen, en ik moet je zeggen dat deze tekst wat dat betreft de spijker op zijn kop slaat. Is er een vraag dan ben je er, geen gezeur en ge-ja-maar, geen verwijten waarom heb je niets meer laten horen, maar een arm om je heen, een schouder om op uit te huilen. Ik zie die meiden niet veel, maar er is een onzichtbare band die er altijd zal zijn! Ze vergeten de overlijdensdag van je moeder niet, en sturen je jarenlang op die dag een kaart gewoon om te laten weten dat ze het niet vergeten zijn, dat zijn echte vrienden.
Ik ben al heel wat "vrienden" kwijt, maar het meest waardevolle blijft over de echte vrienden en dat waren de andere niet. En de tekst klopt helemaal!
Het licht is hier niet super dus ik zal de tekst even noteren;

Een vriend deelt mee in vreugde en verdriet.
Een vriend helpt stilzwijgend en roddelt niet.
Begrip en waarderen hoeft een vriend niet te leren.
Wat het leven je ook biedt een echte vriend verlies je niet.

De kaart is naar de sketch van CPS #126 een sketch die ik helemaal niet leuk vond, maar ja des te groter de uitdaging om er toch iets van te maken! En het is een klein kaarten 10x10 zo lief!
Ik ga nog even genieten van mijn koffie en dan straks weer heerlijk aan de scrap!
Liefs Dora

10 opmerkingen:

Ann zei

Het is weer een prachtige kaart Dora, en de tekst zo waar ik denk dat we allemaal wel die ervaring hebben datechte vrienden er altijd voor je zijn ook al zijn ze niet altijd zichtbaar in je dagelijkse dingen

Lenet zei

Hele mooie kaart, echte vriendenkaart.
Grappig ik herken mezelf helemaal ik je verhaal.

dithny zei

Prachtige kaart, en ook ik heb weinig vrienden om me heen nodig om gelukkig te zijn.
veel liefs, Dithny

Nathou zei

Hello there,
Just love your card.
Brown colours are perfect and the ancien paper page also.
Look's old.
Kisses...

liszha zei

Ik heb wel heel graag vrienden om me heen maar echt hele goeie heb je er altijd maar weinig en dat is ook goed.
Mensen komen en gaan nu eenmaal in je leven afhankelijk van de fase in je leven.

Nathou zei

Hello,
just love your card here.
Beautifull...
Kisses from Belgium.

Angèle zei

Wat een mooie woorden en helemaal waar! Prachtige kaarten!

Groetjes, Angèle

Nicky zei

mooie kaart zeg! heel mooi wat je van je vrienden zegt. die ervaring heb ik zelf ook. ik heb er een aantal, niet veel, maar wel diegenen die er altijd voor mij zijn. en ik voor hen trouwens.

Alexandra zei

Prachtig kaartje Dora, en de tekst is ook heel mooi en heel erg kloppend.

Jessica Theodore zei

Hi Dora, beautiful work once again! I notice you change your profile picture, very nice! take care xx