woensdag 5 augustus 2009

Weer een sketch probleem



Dat is wat ik dacht toen ik de sketch van 2S4Y zag deze week. En ik heb er weer flink mee lopen knoeien, en om heel eerlijk te zijn, ben ik tevreden?? Niet heel erg, bleef er dingen afhalen, bij leggen. Maar ja dat hebben we allemaal wel eens, en ach zo'n ernst is het niet, mijn dag is er in ieder geval niet slechter om hoor. Ik moet nu echt eens iets in het huis gaan doen, maar ik kom maar niet uit die stoel vandaag...mmm eerst eten en dan aan de boen.. en dan aan de scrap. Eerlijke deal lijkt mij zo;) De schaduw van het steeltje zit precies over de tekst, Heureux Anniversaire!
Fijne dag iedereen!

20 opmerkingen:

Carina zei

Dear, Dora!

The card is lovley.I like the coulor and the angels.

Take care of you!
Hugs!

merryheart2 zei

o0oh my goodness Dora
you made my day! you are just so sweet. thanks for the beautiful comments you left me.

the card is beautiful. i LOvE the angles and all the details. those tiny roses are so adorable.
have a good day sweetie!

Julie Tucker-Wolek zei

OMYGOSH!!! Dora!!! That is soooooooooooooooo BEAUTIFUL!!!!! I loveeeeeeeeeee those angels! :):):):):):):):):):):)

~amy~ zei

Dora, you simply amaze me with all your details that you put into your gorgeous cards!!!

Nicky zei

het ziet er voor mij helemaal niet uit als een probleem!
geweldig mooie kaart! (in het engels is het allemaal net iets mooier met die dramatische woorden, maar ik vind het net zo mooi hoor hahahaha)

Lenet zei

mankeerd niets aan hoor. heel mooi kaartje weer. Plaatje is helemaal super schattig.

Anoniem zei

this is GORGEOUS! GIRL you got it going on!

Alexandra zei

Wow, een prachtige kaart. Je blijft er ook naar kijken, mooie details.

Andrea zei

hello Dora,

Je hebt je stinkende best gedaan voor dit kaartje en het is je goed gelukt, en dat roze vind ik erg leuk, en je die takjes erg leuk moet je vaker gaan doen, euh maar dan moet ik vaker gaan zoeken naar die takjes. Maar lieve zus ik ga straks effe weer scrappen ben net thuis dus ik moet zeker wel ff nog wat dingen gaan doen, voordat ik aan de gang kan.

liefs je zusje (Andrea)

dithny zei

Niks meer aan doen en gewoon tevreden zijn.
Dit is een heel mooi kaartje.
Liefs, Dithny

Ann zei

Dora het is je gewoon weer gelukt het is een onwijs mooie romantische kaart geworden

Riet zei

Ohhh wowww Dora,wat een schitterend kaartje meis.
Wat een prachtig plaatje,o om te smullen.
En wat een mooi papier.
Het begint steeds meer te kriebelen bij me,deze styl vind ik zo mooi.
maar het is heel moeilijk om aan die plaatjes te komen.

Liefs Riet.

liszha zei

Wat een snoessie! Zo heerlijk vintage. Love it!

cnelson zei

gorgeous! love the texture and the layering!

Unknown zei

oh my goodness this is simply beautiful Dora. We love all the work and effort you put into this card.
Thanks so much for playing
:) Kazan

Marga zei

Moooooooiiii!!!

Trudy zei

WOW!!! Dora wat is dit een schitterend kaartje zeg!!!
Groetjes Trudy

Anneke Wijers zei

Echt heeeel mooi!
Hoe krijg je het iedere keer weer voor elkaar?
Leuk ook met die takjes.

Dawn♥ zei

Wow look at all the yummy details you put into your breathtaking card. LOVE IT! Great job on the sketch! :)
♥Dawn♥

Shemaine Smith zei

Dora I love the vintage feel of your card!!!Gorgeous!