zondag 16 augustus 2009

twee totaal verschillende kaarten


Ik heb mij gister eerst gestort op de kaart van Mojo Monday. Ik moet je zeggen dat ik over deze kaart niet heel erg tevreden ben, en ik kan niet echt duidelijk maken waarom niet.

Nadat ik deze klaar had, ben ik verder gegaan met de sketch van Card Patterns, een sketch waar je alle kanten mee op kan, een sketch waar ik een tijdje geleden nog over zou zeggen, wat moet ik hier nou weer mee doen. Maar oefening baart kunst, en het gaat me steeds makkelijker af. Ik heb voor deze kaart het papier gebruikt dat ik van Nicky mocht ontvangen en ook de stempel komt uit dat pakket, ik vind het geweldig papier om mee te werken en die stempel is enorm lief. En als je zo uit het raam staart, dan moest er natuurlijk deze tekst bij;) Over deze kaart ben ik wel weer heel erg tevreden. Nou ja, een beetje een wispelturig typje ben ik, denk ik zo.
De bbq gister was heerlijk en erg gezellig. Ik kwam op het idee om Wim Sonneveld op te zetten....en nou heb ik even iets te vaak naar die videobanden gekeken, met als resultaat, vaders en zus buiten en Door die door de gang gewoon doet alsof ze op het podium staat.....maar goed dat er geen foto's zijn gemaakt! Ik miste alleen mijn zwarte stok en hoge hoed, maar anders had ik zo bij de revue gekunt.....nou ik moet eens een bak yoghurt gaan eten, wederom een was opvouwen en dan eens kijken welke sketch we gaan maken. En ik moet nog even zeggen dan ik niet alle updates binnenkrijg als iemand iets geplaatst heeft, dan krijg ik dat pas de volgende dag, of helemaal niet, geen idee wat er aan de hand is.Mocht ik dus niet reageren, dan weten jullie waar het aan ligt, al morgen eens in alle rust kijken wat er fout is!
Ik wens iedereen een schitterende zondag toe!

15 opmerkingen:

Nicky zei

vind allebei de kaartjes schattig! en wat lief dat kaartje met mijn spullies zeg, ziet er super uit, leuk om dat zo weer te zien!

Ilonka zei

Whow Dora ik zeg je wat kan je prachtige kaartjes maken. Ze zijn zo schitterend.

Groetjes Ilonka

Ellen zei

Poeh, Dora, wat ben jij weer druk geweest zeg! Zoveel nieuwe dingen op je blog....en allemaal even mooi! Je kaarten zijn idd soms heel verschillend maar dat maakt het ook afwisselend en spannend. En in de loop van de tijd komt er vanzelf iets heel eigens in iedere kaart zodat je kan zeggen: Kijk, deze kaart is 100% Dora!!!!....;-)
De schets op GS is geweldig (ik ga er vanmiddag aan beginnen)en de uitwerkingen zijn niet mis, prachtige DT voorbeelden!

Groetjes Ellen

Liz Weber zei

Hi Dora, lol I feel like I am following you around all these fab card sketch challenge blogs.

I just LOVE your gorgeous sweet card for MM - it's so very pretty and girly, I just LOVE your paper choice.

Love your Card Patterns card, love that border and very sweet and pretty girl image - wonderful inspiration as always thanks Dora!

Heidie zei

wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt.

groetjes Heidie

Lenet zei

Wat heb je weer een leuke kjaartjes gemaakt. Ben zelf vandaag nog met die MM bezig geweest.Ik vind het papier dat jebij deze sketch gebruikt heb heel leuk. Ja andere kaartje vind ik ook heel leuk geworden.

Julie Tucker-Wolek zei

These are BEAUTIFUL Dora! :):):):):):):):):)

liszha zei

Je moet gewoon even afstand nemen en over een tijdje weer kijken want meid, wat is het een prachtige kaart. Helemaal niks mis mee.
Kaart nummer twee is ook schattig. Inderdaad weer heel anders maar dat is juist leuk, beetje afwisseling.
Liefs Lisette

Ylona zei

Ze zijn beide erg leuk!

xoxo,
Ylona

Riet zei

Wat een prachtige kaartjes Dora,mooie kleuren,en prachtig papier.
Complimenten hoor.

Liefs Riet.

dstandard zei

Beautiful cards!

Nathou zei

Hello Dora,
Wouaw, your card are so beautifull.
All of them...
Very please to share my (so little) work with you.
I'm very happy to have meet you by the art of scrapbookink.

Laurel zei

Wow Dora, great job on both cards! You are amazing girl!

Andrea zei

Ik ben er zo verliefd op, haha zulke mooie kaartjes. en die ene lijkt net wel een envelop.

Groetjes Andrea

whoistracy zei

What gorgeous cards! So fun and whimsical.