donderdag 27 augustus 2009

Vroeg uit de veren






Dat waren we zeker vanochtend, want we vertrokken naar de kaartenbeurs in Den Bosch, we hebben heel veel tegenslag gehad, want iemand had juist op dat moment dat onze trein mijna aan zou komen rijden, besloten om voor de trein te springen, tussen Heiloo en Uitgeest, met het resultaat... lang wachten heel lang wachten en via Hoorn, ja echt waar Hoorn naar Amsterdam en dan verder. Dus de heerlijk rustige treinreis die we in gedachten hadden, vergeet het maar! Overstappen en overstappen en een uur later op de plaats van bestemming dan de bedoeling was.
Maar éénmaal daar, het was een feest, maar als je dan ook goed gespaard hebt, kan het niet anders dan een supergroot feest zijn. Ik heb een paar foto's gemaakt, alleen even geen collage van gemaakt, ik duik zo namelijk ook mijn bed in, ik kan eerlijk waar niet meer op mijn benen staan, en ben helemaal gaar! En overigens op de foto...staat niet mijn papier, ahum, ongeveer 150 velletjes.....ik kan weer even verder
En ook wilde ik nog even een kaartje plaatsen dat ik gisteravond gemaakt heb, ik heb gebruik gemaakt van de digitale stempel van The Cutting Cafe, ik wilde eens een brutale uitdagende kaart maken, en nee ik zal er meteen bij zeggen dat ik niet zou weten naar wie ik zo'n kaart zou sturen, maar stiekem vind ik de kaart erg leuk.

Ik loop nu heel erg achter met de blog berichtjes, maar ik ga alles inhalen, morgenochten om 7 uur zit ik weer aan de koffie en de berichten te lezen!
Veel liefs Dora.....die nu echt haar voeten rust gaat geven.

15 opmerkingen:

Nicky zei

ik ben erg, heeeeel erg, jaloers op al die mooie roosjes...!!! misschien dat ik dit weekend nog tijd heb om erheen te gaan. zit er toch wel over te denken. heb je de anderen nou nog gezien?? slaap lekker, droom zacht van alle nieuwe scrapprojectjes!!!

Anoniem zei

oo im so jealous. you really got a lot of stuff.. I cant wait to see what you make. I love Spellbinders... im waiting to see what you crete.

Sleep well.

~amy~ zei

Look at all those fun goodies and your card is darling Dora!!!

Lenet zei

Hoi hoi, wat heb je een leuke spullen gekocht! Ik heb jullie natuurlijk wel zien sjouwen en zuchten onder het gewicht van al het moois :)). Was heel leuk om je eens in het eggie te zien.
Heel veel plezier met al je mooie spullen. Het is je gegunt hoor . Ben heel beieuwd wat voor moois je er van gaat maken. Met een uurtje ga ik weer richting beurs.

scrapdictive zei

Jeeeeeeeeetje, hadden ze nog wel spullen over om te verkopen nadat jij langs was geweest.
Heel leuke spulletjes heb je weer gekocht. Jou kennende ga je daar weer heel mooie dingen van maken.

Sandra1968 zei

Zo te zien ben je erg goed geslaagd :-)
Heel veel plezier ermee!

Angèle zei

Wow Dora! Jammer dat je zo ver weg woont... ik wil bij je komen spelen! ;)
Je uitdagend kaartje toverde een glimlach op mijn gezicht! Ik vind 'm super!

Cora Hoekstra zei

Het was er gezellig druk gisteren, helaas heb ik je niet gezien. Lenet trouwens wel.
Heerlijk hè om een dagje ongegeneerd te shoppen en dan thuis nagenieten.

Laurel zei

Wow, look at all that stuff! Beautiful card too, love the colors.

Liz Weber zei

Hi Dora, hope you are all rested now? I love your super pretty card - the colours are just so perfectly girly, thanks for the inspiration!

Joke zei

Haha, 150 vel papier. Gaaaaf!
veel plezier met je nieuwe leuke spullen en wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt.

* Daniëlle * zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt. En ooooh, wat veel spullen heb je gekocht. Lekker om dan al je gespaarde geld op te maken op zo'n beurs!

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Dora.
En wat een prachtige spullen heb je gekocht.
Heerlijk lijk me dat.
En wat erg als je voor een trein spring,moet je toch ver weg wezen.
Doe het maar op een anderen manier als je het wil doen,Zo bestuurder,die raak het nooit meer kwijt.

Liefs Riet.

liszha zei

Ha,ha, ben jij even tekeer gegaan daar! Wat een aanwinsten!
Leuk, die brutale kaart. De tekst past echt bij dat meisje.

Unknown zei

He bah dat iemand voor de trein springt, zo'n naar idee. Maar al met al toch nog een hele geslaagde dag als ik het zo lees. Hele leuke spullen heb je weer aangeschaft. En ook een mooie kaart gemaakt. Wat ben je toch onvoorstelbaar productief!
En blogs lezen is bijna een baan vind je ook niet. Ik red het meestal niet om goed bij te blijven...