donderdag 6 augustus 2009

Vriendschap


In de deze kaart heb ik, voor zover hier aanwezig, de woorden gebruikt die bij een vriendschap horen.De kaart is naar de sketch van CPS. Deze stempel is ook van Andrea en lag al een jaar in de kast, ik heb deze nu maar eens afgestoft. En ik vind dit zo'n leuke stempel....maar achteraf gezien echt niet prettig om mee te werken. Toch ben ik redelijk tevreden over de kaart, alleen het kleedje is niet helemaal naar wens, maar ik dacht dat ik meer papier zou gebruiken waar ook het venster van is,en daar zit een groen/gele kleur in alleen ik vond deze combi mooier. Het lintje..daar ben ik verliefd op, heb er pas een paar gehaald in allerlei combinaties, ook met fruit erop, echt leuk, alleen al om naar te kijken. Maar de linten/kant bak puilt hier uit, ik zou eigenlijk daar eens een foto van moeten maken.
Ik ben vandaag een groot gedeelte van de dag de hort op, en vanmiddag weer thuis.
Fijne dag iedereen, geniet van het mooie weer, het zo weer voorbij!

13 opmerkingen:

Riet zei

Ohhh Dora,wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt.
Wat een leuke stempel,heel mooi in gekleurd.
Prachtig papier en details.

Een fijne dag verder.
Liefs Riet.

Alexandra zei

Leuke kaart Dora. Mooie tinten blauw, en juist leuk dat die venster ook wat andere kleuren heeft.
Groetjes

Nicky zei

wat een lieffie dit weer! ik vind dat papier met die blauwe puntjes zo leuk, maak je dat zelf??

liszha zei

Hij is lief en grappig tegelijk. Ik vind hem prachtig. Het papier van het lijstje (met groen erin) heb ik ook en van de week (of vorige week misschen) ook gebruikt. Grappig hé?
Maar desondanks knalt het groen er wel lekker tussenuit en dat is juist leuk.
Liefs Lisette

Ilonka zei

tjeeje wat een kaartje en heel leuk zo met al die tekstjes en je kleuren zijn te gek!

Groetjes Ilonka

Anneke Wijers zei

Een leuke kaart en idd... ook grappig.
Ik wil je lintjesbak dan wel eens zien, hihihi.

~amy~ zei

gorgeous Dora!!!!!

Julie Tucker-Wolek zei

That is BEAUTIFUL!!!! LOVEEEEEEEEEEE those flowers! :):):):):):):):):)

Angèle zei

Een plaatje Dora! En die lintjes zijn zo leuk! Daar kan ik zo hebberig van worden.

Groetjes, Angèle

Lenet zei

wat weer een schatje Dora!

Elise zei

What a sweet, sweet little card and image! Great use of the sketch and fabulous materials and color!

Jessica Theodore zei

Hi Dora your card is beautiful! They always are xx

Anoniem zei

Die stempel is echt lief! Ben trouwens wel benieuwd naar al je linten, vind lintjes geweldig :)
Groetjes Sylvia