maandag 3 augustus 2009

Zeer zomers


Is deze kaart voor DCL.
Sketch nummer 10 alweer van de dames, en ik vind dat ze het top doen, ik doe altijd met veel plezier mee! En ik was er gister al aan begonnen deze kaart, maar ik ren van hot naar her vandaag! Ik moet zo de laatste ingekomen mail bekijken en dan moeten we echt een keuze gaan maken over de 6 dames die ook in het team komen van Get Sketchy. Dus ik moet zo snel weer verder en morgen komen de awards...ja heel erg ik weet het..sorry. Maar morgen heb ik een dag heerlijk de tijd om te doen wat ik wil, en wat ik zelf ook moet doen, dus dan komt het in orde. De foto is niet helemaal super, morgen probeer ik een betere te maken als dat lukt!
Fijne avond iedereen.

15 opmerkingen:

Andrea zei

zo zo, zus haha je was net nog bezig en ja nu al weer ff snel op het bloggy van je gezet, en ik moet mijne nog afmaken, maar je hebt hem leuk afgemaakt.

gr.Andrea

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem helemaal super! Die kleurencombi en alle details. Heel leuk dat je alle randjes met draad afgewerkt hebt. En die paarse takjes zo mooi bij de bloemen.Toppie!!

Groetjes Rosalien

dithny zei

Whow die is heel mooi, en wat een mooie roosjes zijn dat!!!

Lenet zei

Mooi weer dora. Leuk die stiksels langs de randjes..

Ilonka zei

Wat een supermooie kaart echt heel lief.

Groettjes Ilonka

Ann zei

Beautiful card! I love the image and sentiment!

Anoniem zei

Die roosjes zijn geweldig! Heb je deze ook zelf gemaakt?
Groetjes Sylvia

Angèle zei

Een PRACHTIGE kaart Dora!
Mooie vertaling van de sketch. Ik vind het niet gemakkelijk deze keer, maar heb al wel een idee.

Groetjes, Angèle

Daniëlle zei

Ik kan maar een ding zeggen ;-) : heel mooi!

Riet zei

Wat een prachtige kaart weer Dora,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwww!!! That is BEAUTIFUL! :):):):):):):):):):):)

Anneke Wijers zei

Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt!
Die roosjes zijn ook zo gaaf!!!
Leuk papier hè, van BG?

Nicky zei

het kaartje is weer helemaal toppiejoppie!!!! heel fout woord voor een heel goed kaartje,sorry!

~amy~ zei

oooh....love how the girl pops off of the card...lovely job Dora!

Alexandra zei

De kaart is weer te gek, vond de sketch ook heel leuk.