donderdag 13 augustus 2009

Dit is geen happy mail meer......dit is




zo'n mooi pakket dat je je ogen uitkijkt, en niet weer waar je moet beginnen. Als je er naar kijkt begin je al te stralen, althans ik zeker wel. Nu zijn wij scrappers onderling, vind ik, altijd vrijgevig en doen we andere graag een plezier, dat doe ik ook, maar dat doen we, ook dat denk ik, toch altijd wel met de bedoeling iemand blij te maken, en niet met het idee er iets voor terg te krijgen. Des te leuker is het dat we dat allemaal toch wel doen. Als iemand iets naar je stuurt omdat je het mooi vind, sturen we toch iets terug wat de ander heel erg mooi vindt. Je helpt elkaar met plaatjes, afdrukjes, en andere spulletjes. Mijn lieve forum/scrapvriendin Nicky, die voor mij een grote inspiratie is om anders te scrappen dan ik deed, heeft mij een pakketje nou ja tje mag je wel weghalen gestuurd, naar aanleiding van een pakketje van mij. Maar jongens, ik bedoel meiden kijk eens naar de foto...dat is te mooi op in te knippen en te snijden. Ik ben er dolblij mee, en het staat te pronken op het dressoir, mijn vader is er maar blij mee met die scrappende meiden van hem;) Lieve Nicky ik ben er zo enorm blij mee en ga er zeker mee aan de slag, maar het staat nu even zo mooi, en ik kan tegelijkertijd ook niet wachten om er mee aan de slag te gaan!
Even terug naar Nicky.....het mooie is we hebben elkaar nog nooit ontmoet, als er een bijeenkomst van ons forum is, lopen we elkaar altijd mis, toch heel bijzonder dat er dan een bepaalde connectie/band kan ontstaan, en ik hoop haar dan ook snel eens te ontmoeten. Haar stijl van scrappen vond ik vanaf het begin gewoon kunstwerkjes, ik bleef er maar naar kijken, van hoe doe je dat...wat gebruik je en hoe leg je het neer......en langzamerhand begrijp ik dat ook.
Want met veel kijken, opletten en ook gewoon vragen stellen lukt het wel.

Dan ga ik ook nog even een kaartje plaatsen dat ik gisteravond gemaakt heb, een kaartje naar de sketch van Unscripted sketches# 18. Wederom een kaartje waar ik niet erg moeilijk mee heb gedaan.


Een hele fijne donderdag iedereen!
liefs Dora

17 opmerkingen:

Julie Tucker-Wolek zei

Well shoot...I loveeeeeeeeee the photos but I'm not sure if this is happy mail U got...or U are sending to someone! LOL! :):):):):):) Loveeeeeeeeeeee the card too! :):):):):):):):):)

Lenet zei

Wauw geweldig toch zo'n pakket! en ik zie er tilda papier tussen gaaaf!!je maakt er vast wat mooi mee.
ik vind je kaartje ook weer geweldig

Nicky zei

poeh wordt er verlegen van! je hebt het pakketje gekregen omdat je uit jezelf en zonder meer mij hele mooie (en veel!) roosjes en andere dingen stuurde (weet je nog dat mooie roze doosje?). dan doe ik dat gewoon graag terug. ik hoop dat je er net zoveel plezier mee hebt als ik!! en we komen elkaar vast snel tegen!

Nicky zei

oh vergeet helemaal te zeggen dat je kaartje weer helemaal leuk is!!!

natacha zei

wauw amai is zeker een heel leuk pakket zeg
veel plezier ermee ben al benieuwd wat je ermee zal maken
ook je kaartje ziet er weer super uit
groetjes natacha xx

liszha zei

Zo, dat is wel heel lief van Nicky, je zal het wel verdiend hebben dan.
Dat papier met die kersen is super!
Ik vind kaart zo ontzettend leuk maar weet je wat raar is.........ik loop de hele dag met zo'n soort kaart in mijn hoofd, dat ik die wil gaan maken.
Langwerpig, lange rechthoek erin, gek hé?

Riet zei

Wowwwww Dora wat een schitterend pakket zeg,dat papier wat is dat mooi.
Heb ze dat in Nederland gehaald.
Wat heb je mooi kaartje gemaakt zeg,heel mooi papier.

Liefs Riet.

Alexandra zei

Wow, wat een verassing, echt super. Daar ga je vast weer prachtige kaarten mee maken.
De kaart die je gemaakt heb is ook leuk.

Ylona zei

Leuk kaartje weer!
En wat ontzettend lief van Nicky!
Het is echt een heel mooi pakket.
Kan me voorstellen dat je daar heel blij van wordt.

xoxo,
Ylona

elly zei

nou echt wel
wat een geweldig pakket heb je gekregen
echt top hoor
groetjes elly

Laurel zei

Woo, fun stuff and I love the pretty card!

Ann zei

tja wat moet ik zeggen een prachtig pakket voor een prachtig mens van een prachtig mens

Frida zei

Wat een prachtige spulletjes !
Ik kijk er niet raar van op dat Nicky dat heeft gedaan.
Ze is een mens met een heel groot hart ook al heb ik haar jammer genoeg nog nooit ontmoet.
Maar jij Dora hebt dat ook zeker verdiend en je maakt er ook vast iets moois mee !
Je kaartje vind ik trouwens zeer geslaagd !!

Liz Weber zei

Hi Dora, your card is super pretty and I really love the colour combo you have used. I just love butterfly cards!

Floortje zei

Tja, wat kan ik zeggen na alle mooie woorden hiervoor, jullie vriendschap straalt door alle blogs heen. Dit soort prachtige kado's over en weer zegt genoeg. Als jullie elkaar eindelijk in het echt ontmoeten, hoop ik erbij te kunnen zijn, want dat is vast een prachtig moment!
Je kaartje is mooi in al haar eenvoud.
X Floortje

scrapdictive zei

Het kan haast niet anders dan dat je hier heel veel plezier aan zult beleven en wij ook met al die mooie creaties van je.

Enjoy!

Toodles,
Jolanda

Sandra1968 zei

Wat een supermooie en lieve verrassing! Veel plezier ermee :-)