woensdag 26 augustus 2009

De kaarten voorraad groeit en groeit


Want de laatste tijd maak ik soms meer dan één kaart op een avond. Over het algemeen scrap ik in de avonduren na het zes uur journaal. Maar het gaat de laatste tijd wel heel erg snel. En deze keer wederom twee totaal verschillende stijlen van kaarten.
De eerste is voor 2S4Y van deze week, een sketch waar je heel veel kanten mee op kan en waar ik dan ook veel plezier aan beleefde. Ik ben er redelijk tevreden mee.

Daarna ben ik aan de slag gegaan met de sketch van Mojo Monday Dit is van dat papier dat als je het ziet, ow wat leuk dat ga ik gebruiken voor een strand lay out, maar nooit meer naar omkijkt. Gister maar eens erbij gepakt en kwam op het idee om ipv een cirkel in het midden van het vierkant te doen de dansende pinguins te plaatsen. Lekker zomers.
Vandaag een beetje in huis aanrommelen en dan morgen mijn geld spenderen aan heel veel mooie spullen op de kaarten en scrap beurs in Den Bosch. Ik ga eens even kijken of ik ergens nog een leuke challenge kan vinden die ik vanavond kan maken!
Iedereen een mooie woensdag gewenst!

18 opmerkingen:

Angèle zei

Het laatste kaartje is romantisch mooi! Ik kocht dit papier en heb er een trouwfoto van mijn ouders mee gescrapt. Veel plezier op de beurs!

Fijne woensdag Dora

Lenet zei

Ze zien er weer prachtig uit Dora.
Tot morgen..:)

Trudy zei

Prachtige kaarten zijn het weer Dora.
Groetjes Trudy

Ilonka zei

Hoi Dora ze zien er weer gelijkt uit. Maar dat kan ook niet anders want ze je kaartjes zijn altijd schitterend.

Groetjes Ilonka

Julie Tucker-Wolek zei

Sooooooooooooooooooo CUTE!!!! LOVE those little penguins! :):):):):):):):):):)

Laura Davis zei

Stunning! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

Nicky zei

het zijn weer beeldige kaartjes! ik vind de bovenste helemaal yummm!! veel plezier op de beurs! laat je me weten of het leuk is? en ik heb trouwens heeeel veel roosjes gekocht.... en meer!!! :-)

cnelson zei

the first card is just gorgeous...the second is just as cute and fun as can be...love them both!

Unknown zei

Met jouw kaarten maak tempo zal de voorraad inderdaad wel in een rap tempo groeien :D Ik vind de pinguin kaart zo leuk geworden, helemaal zomers.

Riet zei

Prachtige kaarten weer Dora.

Liefs Riet.

Ellen zei

Zo, jij hebt de vaart erin!!!
Maar ze zijn allebei weer prachtig Dora!

Groetjes Ellen

Cora Hoekstra zei

Ik vind de bovenste leuk, met al die takjes

Marga zei

Ik lees dat je morgen ook naar Den Bosch gaat, misschien kom ik je nog wel tegen :) Ik denk wel dat ik je zal herkennen van de foto hoor :)
Ik vind je kaartjes zo gaaf, die bovenste heel mooi romantisch en die met de pinquins supervrolijk. Je kan de muziek bijna horen :)

~amy~ zei

Fabulous cards Dora!!! The 2nd one is sooo fun!

elly zei

hallo dora
ik heb wat voor je op mijn blog
kom je even kijken
groetjes elly

Sandra1968 zei

Twee erg leuke kaarten! En wat een leuk idee om "strandpapier" op deze manier te gebruiken.
En heerlijk dat je zo lekker gaat met je kaartenvoorraad :-)

scrapdictive zei

Je bent weer lekker bezig geweest, zie ik :)
Leuke kaartjes weer, vooral die van Mojo Monday.

liszha zei

Oh, wat een heerlijke kaart. Geweldig gewoon! Ik heb de pinquin stempel ook maar nog nooit gebruikt.
Moet ik toch echt eens doen.