zondag 26 december 2010

Verjaardagskalender













Een kalender voor de jarige scrapvriendinnen, op de labeltjes komen de namen en de datum wanneer iemand jarig is.
Ik heb al die gegevens wel op blaadjes, maar zo per maand leek mij een stuk makkelijker.
Dit is het nieuwe papier van graphic45 en ik ben er helemaal verliefd op.
Ik heb nog bepaalde vellen niet gebruikt, maar daar heb ik andere plannen mee.
Ik ga nog even genieten van deze tweede kerstdag, nog even scrappen en straks fondue, lekker en makkelijk.
Fijne zondag iedereen!

32 opmerkingen:

Laurel zei

Lots of pink and roses, I love it!

natacha zei

ziet er heel mooi uit

Geertje zei

Wat is dit een schitterende kalender geworden.
En wat veel werk.
Maar bijzonder mooi geworden.

Groetjes Geertje,

Cora Hoekstra zei

Dora wat een prachtig geheel zo, en weer zo mooi gemaakt. Ik ga even op zoek naar het nieuwe graphic 45

Danielle zei

heeeeele leuke kalender! ben begin december begonnen aan een verjaardagskalender en 'al' tot maart gekomen! haha. maar dat komt omdat ik en dit wil maken, en dan dat, maar hij komt wel een keertje af. de jouwe is in ieder geval echt mooi. groetjes danielle

Marga zei

Werkelijk schitterend Dora! Wat een werk zal dat weer geweest zijn, je kunt wel zien dat je er heel veel zorg aan hebt besteed. Het papier is inderdaad prachtig zeg, en wat heb je mooie plaatjes gebruikt, ik vind t helemaal top!
xx

m@deliefjuh zei

oh dit is echt weer zo mooi he! en zo prachtig afgewerkt!

Frida zei

Wat ik al zei....
Zeeeeeer fraai !!!
Echt heeeeel mooi gemaakt

Boukje zei

Mooi zeg! Mooi papier inderdaad en mooi afgewerkt met alle parelrandjes!
Groetjes Boukje.

liszha zei

Jeetje nog aan toe! Wat ia het weer mooi! Sta elke keer weer versteld. En dat na al die tijd!
Liefs Lisette

Julie Tucker-Wolek zei

This is BEAUTIFUL Dora!! I loveeeeeeeeeeee all the pink! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

martina's kaartjes zei

wat een supermooie kalender !!! dit is prachtig,
groetjes, martina
x

Anoniem zei

Een hele mooie kalender! Ik heb je kerstkaart helaas nog niet gehad. Hoop vandaag..groetjes Sylvia

Kim zei

Wat een werk moet dat zijn geweest. Hij is heel erg mooi geworden.

nora zei

Mooie kalender heb je gemaakt Dora!!En die hoed eronder prachtig joh.Groetjes Nora

Kitty zei

Hijis prachtig!

~amy~ zei

What a fabulous calendar project Dora...I love it!

Lenet zei

super weer!!! ik vind hem prachtig!! O en ik zie dat je die hartenpons hebt?? mag je best wel even mee nemen hoor als je deze kant op komt..

xxx Myra xxx zei

prachtig weer!!!!!!

Anita zei

Wat prachtig weer Dora.
Ik heb helemaal niks aan knutselen gedaan.
Nouja voor 10 mensen eten gekookt en vandaag weer voor 8, dat zijn klussen genoeg.

Gr. Anita

Inge zei

Leuk idee deze kalender, vooral zo met de tags! En super mooi uitgevoerd natuurlijk :)

marja zei

wat schattig!!! heel leuk geworden en goed idee ook!

Lynnda zei

I love it Dora.... the calendar looks so Stunning.... xoxo

Anneke Wijers zei

Zelf zet ik lekker rustig maar gezellig (in 60 cm sneeuw) in het Sauerland maar jij hebt niet stil gezeten de afgelopen dagen!
Wat is dat een mooie kalender geworden.
Je zult er vast veel plezier van hebben.

scrapdictive zei

Een werkelijk prachtige kalender, Dora.
Een verjaardagskalender staat bij mij al ik-weet-niet-hoe-lang op m'n to do list. Of-ie maar een klein beetje aan deze van jou zal kunnen tippen is nog maar de vraag.

little sweet things zei

Wat een moor papier! deze kende ik nog niet van Graphic45 In eerste instansie dacht ik dat het van Webster pages was. En die leuke kalendertjes zijn die ook van Graphic of is dat een stempel?
Erg leuk gemaakt hoor, echt een aanwinst voor in huis.
Fijne jaarwisseling en groetjes, Sas

Sandra1968 zei

Wat een superleuk idee en je uitwerking is schitterend! Het papier is inderdaad heel erg mooi.
Groetjes, Sandra

Pia zei

soooo great pages, beautiful details ,love this calendar!!!!!
hugs Pia

Wiebine zei

meid, wat heb je er weer iets moois van gemaakt, een prachtige kalender en wat leuk om de namen op die labels te zetten !
groetjes,
Wiebine

Alexandra zei

Wat een prachtige verjaardagskalender. Goed bedacht ook van die labels, zo kan je lang met deze kalender doen, zonder namen weg te hoeven strepen ofzo.

Unknown zei

Werkelijk een schitterende kalender Dora!

Unknown zei

stunning!!! love all the details on the calender!!!