zondag 5 december 2010

Een boekenlegger


Tussen alle stempels van Vilda zat ook dit elfje. Ik vind m schitterend, maar eerlijk is eerlijk moeilijk om mee te werken.
Wel lees ik veel, heel veel, en dus dacht ik aan een boekenlegger.
Ik heb heel rustig papier erbij gedaan, en de stempel heel licht ingekleurd, dan spat ie er ook uit. Hij is al in gebruik.
Gister hebben we Sinterklaas gevierd, en ik heb me toch veel gekregen...stanzen van Tim Holtz, de big shot, prima bloemen, cd's en heel veel boeken, meer ga ik niet zeggen want het is echt heel erg...maar allemaal zo leuk.
Ik ben al de hele dag aan het scrappen, en ben nog niet van plan te stoppen.
Nu ben ik bezig met een antiek bakje, althans ik doe mijn best om het antiek te doen lijken;)
Ik ben er nog even zoet mee, alles donker maken en ook embossen, en zelf bloemen maken.
Ik wens iedereen nog een fijne zondag toe.
En vergeet niet de challenge bij Yvonne, voor de cone!
Liefs Dora

26 opmerkingen:

Anita zei

Wow wat is ie lief Dora. Kan me voorstellen dat je die stempel moeilijk vind om mee te werken. Zou dat ook wel hebben.
Scrap ze nog.

Gr. Anita

Laurel zei

So pretty!

Julie Tucker-Wolek zei

I loveeeeeeeeeee this Dora!! That fairy is GORGEOUS! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

natacha zei

heel mooi gedaan zeg dora
fijne zondag nog
grtz natcha

Anoniem zei

Hoi Dora
Uw bookmark is prachtig. Het ontwerp is erg mooi, en het onderwerp is heel lief.
Groetjes Karla
Ik wens u een goede tweede komst.

liszha zei

Wat een schattige boekenlegger!
Heb je de big shot gekregen? Ik ben jaloers hoor!
Ik ga even bij die challenge waar je het over had kijken.
Liefs!

Lenet zei

Ik vind het een super boeken legger,elfjes zijn perfect voor boeken leggers,

Natasja Vink zei

Wat een schatje heb je gemaakt leuk

marja zei

wat een mooie boekenlegger heb je gemaakt! idd een schattig stempeltje! leuk idee ook, ook als kadootje of zo!

Inge zei

Die mooie boekenlegger zit vast al tussen 1 van je nieuwe boeken :) Je bent goed verwend!!

little sweet things zei

Boekenleggers zijn altijd handig om te maken als je heeeeeel veeeeel restjes papier hebt.
Hij is erg schattig geworden met dat elfje er op.
Wat leuk ik heb ook de Bigshot gekregen( van mijn Man) en ik kan wel zeggen een schot in de roos. Stiekem heb ik hem al voor de 5 dec gebruikt, kon niet wachten haha.
Fijne week, Sas

Riet zei

Wowww Dora,wat mooi is dit,lief die stempel,mooie zachte kleuren.
Wat ben jij verwend zeg.

Liefs Riet.

dstandard zei

What a beauty!

Lynnda zei

very artistic Dora... I love your tag... the fairy is gorgeous...love it..xoxo

Unknown zei

beautiful work

yyam zei

Awww...so sweet! :)

Lia zei

Leuke boekenlegger, schattig.

groetjes Lia

Nicky zei

prachtige boekenlegger geworden met die gave stempel! en wat heb je toch leuke kadootjes gekregen van Sint, hier was het te glad denk ik voor Americo ;) veel plezier ermee (welke stanzen heb je?????)

Kitty zei

Da's een heel mooie boekenlegger!

Sandra1968 zei

Een superleuke boekenlegger en heel veel plezier met je cadeaus :-)
Groetjes, Sandra

Gwendolyn zei

Wat een liefje zeg!

Liefs Gwendolyn

Monique CreaTijd zei

Een pracht-exemplaar !

Anja zei

leuke tag dora,
en wat gaaf zeg dat jedat allemaal heb gekregen. heel veel plezier ermee.ik typ links dus let niet op fouten.gr anja;o)

Marjan zei

Mooi boekenleggertje heb je gemaakt.

Angèle zei

Prachtig Dora! Perfect voor een boekenlegger.

Groetjes, Angèle

Alexandra zei

Wat heerlijk om zo verwend te worden met Sinterklaas.
Vind de boekenlegger heel erg mooi, die gaat nu vast veel gebruikt worden :)