donderdag 30 december 2010

Een voorstel lay out



Voor De Scrapheap gemaakt. Deze komt dan op het internet zodat bezoekers weten wie nou wie is...en ja weer deze foto...ik weet het ik moet een andere maken.
Maar met deze drukke tijden, en die ijsvloer, overal loop ik heerlijk in jogging broek en bergschoenen, dikke trui en weinig tot geen make up...heerlijk.
En het maakt me niet uit wat andere daar van vinden, want het zit tenminste lekker warm :)
Maar ja dan ook geen nieuwe foto.
Volgens mij is deze lo wel echt ikke. Ook zitten er een paar labels met kenmerken op.
Hier is alles klaar voor morgen, vaders moet alleen vuurwerk halen.
Ik sluit me de aankomende dagen op, ik heb namelijk mijn eerste DT pakketje gekregen van de Scrapheap...en ow dat is zo mooi. Maar ik moet er even over denken wat te maken.
Dus ik wens iedereen bij deze dan ook een goede jaarwisseling en een mooi begin van 2011!
Liefs Dora

25 opmerkingen:

Cora Hoekstra zei

Weet je wat ik het mooiste vind? De blanco filmstrip,ik hoop dat het een prachtige neverending story gaat worden.
Fijne jaarwisseling en geniet van elkaar.

groetjes Cora

Natasja Vink zei

Heel mooi, ben benieuwd wat je van je pakketje gaat maken. Fijne jaarwisseling

Anita zei

Hij is weer prachtig Dora.
Ik wens je ook een veilige jaarwisseling en een heel creatief 2011.

Gr. Anita

Danielle zei

oooo wat een ontzettend gave Layout! heel mooie embellishments en heel mooie kleuren. ik vind je hert en je filmstrip ook super, vooral omdat je ze zo puur hebt gelaten, het is echt een mooi geheel. en wat is er mis met die foto? is een hele leuke foto! ik gebruik sommige foto's ook wel vaker hoor, en idd zeker deze dagen lekker in je joggingsbroek, warme trui in huis rondbanjeren en vooral veel scrappen. heerlijk toch?

Lenet zei

Het is inderdaad helemaAL JOU..Ik vind hem super

Ann zei

Het is een echt Dora lootje en de foto dat ben jij gewoon. Ik vind het een pracht voorstel lootje

Sandra1968 zei

Schitterend!
En veel plezier met je pakketje :-)

Groetjes, Sandra

nicolet zei

Ziet er erg leuk uit Dora!
Groetjes Nicolet

Bizzy @ home zei

Super lo!
Bedankt voor je felicitaties en ik wens jou ook een voorspoedig 2011!
Lieve groet, Renny

Kitty zei

100% Dora! De allerbeste wensen voor 2011.

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Dora,leuke foto van jou.
Heel mooi papier,super die zachte kleuren.

Fijne jaarwisseling en een gezond 2011.
Liefs Riet.x

Wendy zei

Wat een prachtige voorstel layout
En de foto is gewoon mooi dus waarom niet vaker gebruiken

Ik wens jou en je familie een fijne jaarwisseling

Groetjes Wendy

Julie Tucker-Wolek zei

This is GORGEOUS!!! I loveeeeeeeee that photo of you...and loving that little film strip!!!! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Lynnda zei

OMG!!! Dora... this is so beautiful.... I love your layout... you are very creative girlie.... Happy New Year!!!....big hugs...xoxo

yyam zei

Oh what a lovely layout of you Dora! Love the beautiful details as always!

Best wishes for the new year my friend! :)

Angèle zei

Heel veel plezier met je DT-pakket Dora. Heerlijk! De lo is prachtig en die foto, ja daar moet je echt zin in hebben ;) Uit mijn handen komt niet veel. Jan heeft vakantie...hahahha! Maar ik mis het wel.
Een heel goed uiteinde en de allerbeste wensen voor 2011.

Groetjes, Angèle

scrapdictive zei

Je LO vind ik weer een heel mooie!

Leuk om met je eerste DT-pakket van te start te kunnen gaan. Jouw kennende zul je er weer heel mooie dingen van maken.

Een heel fijne jaarwisseling en veel geluk en gezondheid voor jou en je familie in het nieuwe jaar.

Tot volgend jaar, Dora!!

Toodles,
Jo xxx

loes de groot zei

een super lootje!!!!!!!!!!!!!

Marga zei

Oh wat prachtig Dora. Die foto vind ik ook zo leuk van jou. Ik ben zo benieuwd wat voor moois we allemaal gaan zien van jou het komende jaar! Verheug me er erg op :)

Een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig en vooral gezond 2011!

Manon zei

wow wat is die mooi!

* Daniëlle * zei

Prachtig!
Veel succes in je DT-schap en een goede jaarwisseling en het allerbeste voor 2011 gewenst!

Unknown zei

Ik blijf het een mooie foto vinden dus waarom niet? Ik wil je graag een heel fijn uiteinde toewensen en een goed, gezond en gelukkig 2011 waarin je nog vele schitterende en bijzondere creaties gaat maken!

Inge zei

Ja hoor, ik vind 'm helemaal Dora! Ben heel benieuwd wat je aan het maken bent... Ik wens je een goed en gezond 2011!

Nicky zei

lieve Dora, ik wil jou graag een heel fijn, gelukkig en gezond 2011 wensen, mogen alle wensen die je ontvangen hebt uitkomen voor je! Deze layout vind ik zo ontzettend Dora, het is magnefique. Beter had je het niet kunnen maken. Bedankt voor al je bezoekjes en berichtjes op mijn blog, ik waardeer het zeer!!!! Dikke knuf, Nicky

Alexandra zei

He Dora, als eerste de allerbeste wensen voor 2011.
Je layout is absoluut een Dora, echt heel mooi.