vrijdag 17 december 2010

Time Flies


Deze vogelkooi heb ik gemaakt met de stempels van Vilda
De tekst en de kleine vogeltjes die je ziet zijn van hen.
Ik was lang aan het twijfelen, wat te doen met de vogels, maar nu ik de stans heb was het niet zo moeilijk natuurlijk.
Hier is een enorm pak sneeuw gevallen, de auto kon bijna niet meer weg na het boodschappen doen. Straks de kerstboom naar binnen brengen en versieren...en mijn bedoeling is om dit weekend niet meer naar buiten te gaan, misschien voor een paar mooie plaatjes maar meer ook niet. Ik ga het hele weekend aan de scrap.
Fijn weekend iedereen.

24 opmerkingen:

Manon zei

drama he die sneeuw! ik vind je project wel prachtig!
Geniet van de kerstboom strakjes!
Groetjes Manon

Lenet zei

Ik vind het prachtig die sneeuw, ik heb dat veel leiver dan die ijskoude regen. je vogelkooi is weer een plaatje..heel grappig ik heb al een tijdje een plaatje van vrijwel de zelfde vogeltjes in mijn tas omdat ik die nog eens wil laten tatoeren. Ik kan nu ook de stemples gaan kopen en zet dan met stazon de tatoo hahahah. Ik vind ze super die stempels.

Anita zei

Wat een cutie weer.
Tja dat weer. Mijn man zit vast in Noorwegen. Zou om 1 uur vanmiddag vliegen en dat is dus nog steeds niet gebeurd.....en dan nog vanaf Schiphol zien te komen.
Fijn weekend en veel plezier met je boom versieren

Gr. Anita

Ana Cristina Caldatto zei

Dora linda gaiola decorada!
e aproveite os dias de frio para fazer muitos projetos maravilhosos!

Wendy zei

Wat een ontzettend mooi vogelkooitje

Fijn weekend Groetjes Wendy

Danielle zei

oo dat is een heel lief mooi vogelkooitje! leuke kleurtjes en vogeltjes. ik vind de sneeuw wel mooi maar niet als ik daardoor uren in de file sta..helaas.. maar ja het is maar even op een heel jaar, dus ik probeer er ook wel weer van te genieten!
groetjes danielle

Céline zei

Het is weer een snoepie!! Vind de sneeuw ook leuk maar niet als het van die bagger wordt.
Heel veel scrapplezier dit weekend!
xx

dstandard zei

This is just beautiful - gorgeous!

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwww! This is GORGEOUS Dora! LOVE it! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Natasja Vink zei

Hij is weer prachtig en die vogeltjes zijn zo leuk

anja curvers zei

Prachtig prachtig weer Dora je blijft me verbazen.

Anneke Wijers zei

Ik had gister ook een hubbie die eerst niet thuis kon komen omdat de spoorwegen geen treinen meer lieten rijden richting Lelystad. Gelukkig kon hij na een uur of vier een lift krijgen. Om 21:00 uur was hij thuis. Aardig hè, voor iemand, die een keertje om 13:00 uur vrij krijgt vanwege het kerstpakket.
En mijn workshopje gaat niet door omdat de mensen afzien van het rijden nu. Iets wat ik zelf ook zou doen, hoor!
Maar nu je vogelkooitje... wat een lief geheel met die kleurtjes en vogeltjes. In een woord: énig!

Nicky zei

oh wat issie weer volledig goed! heerlijk om naar te kijken!

Lynnda zei

Yes this is just gorgeous Dora... you are one talented lady... very inspiring work.... well done...xoxo

Chantal Vandenberg zei

This is awesome!!! :D

BOXERGEK zei

Het is een plaatje!!!
Leuke vogeltjes.


X Esterina

xxx Myra xxx zei

prachtig weer!!!

Pia zei

beautiful, love this TH dies
hugs Piia

Kitty zei

Het is weer een prachtig stukkie werk ;) echt heel mooi weer Dora!

Alexandra zei

Hij is weer leuk Dora, leuke tekst ook zo bij de vogeltjes.

Anoniem zei

Wow, een prachtige creatie! Hoe is de kerstbom geworden? Groetjes Sylvia

Ilonka zei

wat issie gaaf geworden!

Sandra1968 zei

Ik vind 'm heel erg leuk.
Groetjes, Sandra

Unknown zei

Deze is echt helemaal lief!